KVMAFU Marketing a fundraising

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2002
Rozsah
16 hodin. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. JUDr. Ivan Malý, CSc.
Katedra veřejné ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Jana Fuksová
Rozvrh
Pá 20. 9. 12:15–15:30 S315, Pá 11. 10. 12:15–15:30 S315, Pá 25. 10. 12:15–15:30 S315, Pá 8. 11. 12:15–15:30 S315
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing a fundraising (KVMAFU) Předmět navazuje na poznatky předmětu Komunikace a Public Relations (PR), protože marketing, fundraising i PR jsou již ucelenými praktickými obory, jejichž nástrojem je komunikace. V předmětu je kladen důraz na vystihnutí specifik marketingu neziskového, resp. veřejného sektoru. Pozornost se kromě analýzy jednotlivých marketingových kroků, které jsou doporučovány při uplatňování marketingového myšlení v procesu řízení neziskových organizací, věnuje také aktuálnímu "marketing - managementu", marketingovému systému organizace a marketingovým aspektům Fribourského modelu managementu pro neziskové organizace. Problematika teorie i praxe fundraisingu přestavuje další tematický okruh předmětu. Od základních teorií fundraisingu a jeho chápání jako plánovitého nezbytného procesu v životě každé neziskové organizace se přechází až k popisu a praktickému osvojení jednotlivých fundraisingových metod, z nichž je nejvíce akcentována písemná žádost o grant. Požadavek ke zkoušce: zpracování seminární práce Forma zkoušky: ústní s diskusí nad seminární prací
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, podzim 2003, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008.