MAII Marketing II

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2000
Rozsah
2/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. (cvičící)
doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D. (cvičící)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Jiné omezení: max. 20 cizích studentů; cvičení pouze pro studenty ESF
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing II (MAII) Základní cíl: seznámení se základními principy a praktickými postupy marketingové komunikace firmy a marketingového výzkumu. Výuka navazuje na přednášky a cvičení především Marketing I - Základů marketingového řízení. Vychází z principů a postupů marketingové komunikace. Větší váha je tentokrát kladena na vlastní praktické aplikace konkrétních propagačních a reklamních přístupů, vycházejících právě z koncepce marketingové komunikace. Zahraniční přístupy jsou konfrontovány se současnou situací a praxí v našich reklamních agenturách. Zvláštní pozornost je věnována otázkám praktické spolupráce s reklamní a propagační firmou. V oblasti marketingového výzkumu budou probrány základní metodologické principy výběru vzorku i sběru informací v terénu, včetně jejich statistického zpracování. Marketingový výzkum je chápán jako součást MIS a základní předpoklad marketingové komunikace. Podmínkou pro udělení zápočtu je aktivní účast při výuce, zpracování a včasné odevzdání seminární práce. Zkouška je ústí a do výsledné známky se započítává také celková aktivní účast na seminářích, včetně kvality seminární práce. Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích a řešení případových studií. Forma zkoušky: ústní.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 1999.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2000/MAII