MAVS Marketing ve veřejném sektoru

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2001
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. JUDr. Ivan Malý, CSc.
Katedra veřejné ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Jana Fuksová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing ve veřejném sektoru (MAVS) Kurs navazuje na poznatky z marketingu, přičemž klade důraz na vystihnutí specifik marketingu veřejného, resp. neziskového sektoru. Pozornost se kromě analýzy jednotlivých marketingových kroků, které se doporučují při práci ve veřejném, resp. neziskovém sektoru, věnuje také aktuálnímu "marketing - managementu", marketingovému a potencionálovému systému organizace a Fribourskému modelu managementu pro neziskové organizace, který je předmětem studií na partnerské univerzitě ve švýcarském Fribourgu. Dále budou posluchači seznámeni s teorií i praxí fundraisingu (získávání peněz pro neziskové organizace) a new public managementu, zabývajícího se aktuálními trendy efektivního řízení veřejné správy. Celý předmět je pojímán tak, aby vycvičil studenty v marketingovém myšlení a naučil je marketingovým postupům ve všech oblastech veřejného sektoru. Požadavky k zápočtu: 70 % aktivní účast na semináři a zápočtová písemka. Forma zkoušky: zpracování marketingové studie a ústní zkouška.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2000.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2001/MAVS