MPH_CCRM Cloud CRM

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2021
Rozsah
1/2/0. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučující
Ing. David Brandejs (přednášející)
Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D. (přednášející)
Ing. David Brandejs (cvičící)
Garance
Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Rozvrh
Út 13:00–13:50 S313, kromě Út 14. 9., kromě Út 2. 11.
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MPH_CCRM/01: Út 14:00–15:50 VT105, kromě Út 14. 9., kromě Út 2. 11., D. Brandejs
Předpoklady
Pro absolvování předmětu je doporučena základní znalost principů podnikových informačních systémů. Uživatelská znalost ERP systémů není bezpodmínečně nutná.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 24 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/24, pouze zareg.: 0/24, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/24
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti ohledně procesů řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) a jejich informační podpory pomocí cloudového CRM systému Salesforce. Kurz je zaměřen zejména na oblasti prodeje (Sales), služeb (Service) a marketingu. Studentům budou zároveň představena témata týkající se rozvoje CRM systému za účelem získání schopností tvorby systému podporujícího podnikové procesy.
Výstupy z učení
Na konci předmětu bude student schopný:
- podrobně popsat procesy řízení vztahů se zákazníky v podnikovém prostředí;
- aplikovat nabyté znalosti při nasazení či udržování CRM systému v praxi;
- vytvářet (konfigurovat a vyvíjet) části CRM systému na základě požadavků uživatelů;
- vyjmenovat a popsat typické činnosti a fáze projektu implementace CRM;
- navrhnout plán inovace CRM projektu.
Osnova
  • Obsah kurzu se skládá z 12 následujících témat.
  • 1. Úvod do CRM
  • 2. Data management a sdílení
  • 3. Sales - základní procesy
  • 4. Sales - pokročilé procesy
  • 5. Service
  • 6. Marketing
  • 7. Automatizace procesů
  • 8. Programování v Salesforce (Backend)
  • 9. Programování v Salesforce (Frontend)
  • 10. Integrace se systémy třetích stran
  • 11. Migrace dat
  • 12. Prezentace projektů
Literatura
    povinná literatura
  • BUTTLE, Francis. Customer relationship management : concepts and tools. 1st ed. Amsterdam: Elsevier, 2004, xviii, 359. ISBN 075065502X. info
    doporučená literatura
  • BLOKDYK, Gerardus. Salesforce A Complete Guide. 5STARCooks, 2019. ISBN 0-655-53724-4. info
  • WEINMEISTER, Philip. Practical Salesforce Development Without Code: Building Declarative Solutions on the Salesforce Platform. 2019. ISBN 1-4842-4870-8. info
Výukové metody
Přednášky, semináře, diskuze, zpracování týmového projektu, programování, psaní textu
Metody hodnocení
Finální hodnocení kolokviem (prospěl/a - neprospěl/a) se bude skládat z následujících částí:
- aktivní účast na seminářích a příprava na semináře;
- týmový projekt + obhajoba (součástí obhajoby bude odborná teoretická rozprava).
Informace učitele
Kurz bude učen převážně odborníky z praxe a bude zaměřen na dovednosti a znalosti, které lze ihned využít v praxi. První povinný titul z literatury je dostupný elektronicky zde: https://ebookcentral.proquest.com/lib/masaryk-ebooks/detail.action?docID=5755765
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2020, podzim 2022, podzim 2023, podzim 2024.