ESF:PHMAEN Marketing in English - Informace o předmětu
PHMAEN Marketing in English
Ekonomicko-správní fakultajaro 2004
- Rozsah
- 2/0/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Michael Doležal (přednášející)
Ing. Martin Krištof (přednášející) - Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh
- Čt 16:20–17:55 P103
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 51 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/51, pouze zareg.: 0/51, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/51 - Cíle předmětu
- To introduce the student to the basic concepts of marketing as well as the development and administration of marketing programmes. Students will be better able to make sound marketing decisions in an environment of uncertainty and develop managerial focus on the marketing decision elements (promotion, price, product, and distribution) faced by marketing management at the corporate and entrepreneurial levels of business.
- Literatura
- MCCARTHY, Edmund Jerome a William D. PERREAULT. Basic marketing :a managerial approach. 10. ed. Homewood: Irwin, 1990, 18, 743 s. ISBN 0-256-06865-8. info
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- http://www.mhhe.com
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každý semestr.
- Statistika zápisu (jaro 2004, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2004/PHMAEN