PHMAEN Marketing in English

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2004
Rozsah
2/0/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Michael Doležal (přednášející)
Ing. Martin Krištof (přednášející)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Rozvrh
Čt 16:20–17:55 P103
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 51 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/51, pouze zareg.: 0/51, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/51
Cíle předmětu
To introduce the student to the basic concepts of marketing as well as the development and administration of marketing programmes. Students will be better able to make sound marketing decisions in an environment of uncertainty and develop managerial focus on the marketing decision elements (promotion, price, product, and distribution) faced by marketing management at the corporate and entrepreneurial levels of business.
Literatura
  • MCCARTHY, Edmund Jerome a William D. PERREAULT. Basic marketing :a managerial approach. 10. ed. Homewood: Irwin, 1990, 18, 743 s. ISBN 0-256-06865-8. info
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
http://www.mhhe.com
Další komentáře
Předmět je vyučován každý semestr.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2003, jaro 2005, jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009.