PHMVEL Trade Fair Management

Faculty of Economics and Administration
Spring 2006
Extent and Intensity
2/0. 3 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (lecturer)
Ing. Janka Gerlichová (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Department of Business Management – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Dana Krejčí
Timetable
Thu 9:20–11:00 P101
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 145 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/145, only registered: 0/145, only registered with preference (fields directly associated with the programme): 0/145
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Předmět Management veletrhů obeznamuje studenty s veletržní praxí v návaznosti na terminologii výstavnictví. Podává základní přehled o historickém vývoji a současném fungování veletržního průmyslu, a to jak v České republice, tak i v zahraničí. Dále se orientuje na objasnění veletržní praxe z pohledu vystavovatele, veletržní společnosti i z pohledu návštěvníka. Probíhá v prezenčním typu studia formou přednášek z řad manažerů a pracovníků společnosti Veletrhy Brno, a.s. a z řad přizvaných odborníků z praxe, kteří mají s problematikou výstavnictví bohaté zkušenosti (některé přednášky jsou vedeny v anglickém jazyce). Poslední dvě přednášky jsou vedeny formou interaktivních cvičení. Součástí předmětu je rovněž exkurze do areálu Veletrhy Brno, a.s. konaná v průběhu vybraného veletrhu. Studenti mají dále možnost doplnit a prohloubit si vzdělání v rámci doplňkového semináře „Jak lépe uspět na veletrhu“ pořádaného Veletrhy Brno, a.s. Cílem předmětu Management veletrhů je podat studentům aktuální informace z veletržního oboru a obeznámit je s principy fungování veletržního průmyslu nejen v České republice, ale i ve světě. Hlavním cílem tohoto předmětu je však předání praktických zkušeností z oblasti řízení veletrhu jakožto specifického nástroje komunikace studentům a umožnění jim kontaktu s reálným fungováním veletržních činností prostřednictvím přednášek a diskusí s odborníky s dlouholetými praktickými zkušenosti ve veletržním odvětví.
Literature
  • BALUŠKA, M. Veĺtrhy a ich marketingové funkcie. Dostupné na http://www.agrokomplex.sk/publikacia.htm
  • SVOBODA, Václav. Vystavujeme na veletrhu : jak expozici připravit a realizovat, aby splnila všechny požadované cíle. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002, vii, 110. ISBN 8072266454. info
  • VYSEKALOVÁ, Jitka, Monika HRUBALOVÁ and Jana GIRGAŠOVÁ. Veletrhy a výstavy : efektivní prezentace pro úspěšný prodej. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 159 s. ISBN 8024708949. URL info
  • BUREŠ, Ivan. Jedeme na veletrh! :100 tipů jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1999, 149 s. ISBN 80-85943-95-6. info
Assessment methods (in Czech)
Podmínkou připuštění ke zkoušce je odevzdání a možné prezentování seminární práce. Podmínkou úspěšného absolvování zkouškového testu je dosažení alespoň 60 % z celkového počtu bodů, tj. alespoň 12 bodů.
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course is taught annually.
The course is also listed under the following terms Spring 2007, Spring 2008, Spring 2009.
  • Enrolment Statistics (Spring 2006, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/spring2006/PHMVEL