PJI3A Jazyk I/3 - Angličtina

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2003
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Alena Bendová (přednášející)
Mgr. Silvie Bilková (přednášející)
Mgr. Lucie Fialová (přednášející)
Mgr. Jiřina Hrbáčková (přednášející)
Mgr. Jana Mužíková (přednášející)
Ing. Mgr. Blanka Pojslová, Ph.D. (přednášející)
Maxim Strashun, B.A. (přednášející)
Mgr. Radek Vogel, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Ekonomicko-správní fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Mgr. Lenka Skoupá
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
PJI3A/01: St 8:30–10:05 S305, M. Strashun
PJI3A/02: St 8:30–10:05 S401, R. Vogel
PJI3A/03: St 8:30–10:05 S315, S. Bilková
PJI3A/04: St 8:30–10:05 MT205, L. Fialová
PJI3A/05: St 10:15–11:50 S401, R. Vogel
PJI3A/06: St 10:15–11:30 S315, S. Bilková
PJI3A/07: St 12:00–13:35 S315, S. Bilková
PJI3A/08: St 10:15–11:30 MT205, L. Fialová
PJI3A/09: St 8:30–10:05 S313, B. Pojslová
PJI3A/10: St 10:15–11:50 S313, B. Pojslová
Předpoklady
Úspěšné absolvování předmětu PJI2A.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Jazyk I-a-a (JIZ) Ve třetím semestru se navazuje na učivo z 1. ročníku. Cyklicky se rozšiřují již probraná témata a přidávají se nová ze specializovanějších oblastí. Základní dovednosti se dále diverzifikují a studenti mají aplikovat své znalosti při hraní rolí, simulaci vyjednávání a při obchodních jednáních. Ohnisko zájmů se přesune na formální a stylistickou přesnost jazykového vyjadřování. Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích, nejméně 60% úspěšnost při závěrečném testu a seminární překlad.
Osnova
  • Unit 1 - The three sectors of economy. Manufacturing services. Unit 2 - Management - an art or a science? Unit 3 - Company structure Unit 4 - Work and motivation Unit 5 - Management and cultural diversity Unit 6 - Recruitment. Job application Unit 7 - Labour relations. Labour unions. Unit 8 - Production. Quality. Unit 9 - Products. Unit 10 - Marketing. Unit 11 - Advertising. Commercials. Unit 12 - Promotional tools. Unit 13 - Accounting and financial statements. Unit 14 - Banking Unit 15 - Stocks and shares
Literatura
  • MACKENZIE, Ian. English for business studies : a course for business studies and economics students : student's book. 1st publ. Cambridge: Cambridge University Press, 1997, 176 s. ISBN 0521483530. info
Metody hodnocení
seminární typ výuky ukončen zápočtem požadavky na zápočet: 80% účast na seminářích 60% úspěšnost u zápočtového testu krátká prezentace
Vyučovací jazyk
Angličtina
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, jaro 2002, podzim 2002, jaro 2003, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008.