MPH_CCRM Cloud CRM

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2024
Rozsah
1/2/0. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučováno prezenčně.
Vyučující
Ing. Jakub Hanák (přednášející)
Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D. (přednášející)
Garance
Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Vlasta Radová
Dodavatelské pracoviště: Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Předpoklady
Pro absolvování předmětu je doporučena základní znalost principů podnikových informačních systémů. Uživatelská znalost ERP systémů není bezpodmínečně nutná.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 24 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/24, pouze zareg.: 0/24, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/24
Jiné omezení: Minimální počet pro otevření předmětu je 10 zapsaných studentů. / The minimum number of enrolled students to open the course is 10.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům znalosti ohledně procesů řízení vztahů se zákazníky (CRM - Customer Relationship Management) a jejich informační podpory pomocí cloudového CRM systému Salesforce. Kurz je zaměřen zejména na oblasti prodeje (Sales), služeb (Service) a marketingu. Studentům budou zároveň představena témata týkající se rozvoje CRM systému za účelem získání schopností tvorby systému podporujícího podnikové procesy.
Výstupy z učení
Na konci předmětu bude student schopný:
- podrobně popsat procesy řízení vztahů se zákazníky v podnikovém prostředí;
- aplikovat nabyté znalosti při nasazení či udržování CRM systému v praxi;
- vytvářet (konfigurovat a vyvíjet) části CRM systému na základě požadavků uživatelů;
- vyjmenovat a popsat typické činnosti a fáze projektu implementace CRM;
- navrhnout plán inovace CRM projektu.
Osnova
  • Obsah kurzu se skládá z 12 následujících témat.
  • 1. Úvod do CRM
  • 2. Data management a sdílení
  • 3. Sales - základní procesy
  • 4. Sales - pokročilé procesy
  • 5. Service
  • 6. Marketing
  • 7. Automatizace procesů
  • 8. Programování v Salesforce (Backend)
  • 9. Programování v Salesforce (Frontend)
  • 10. Integrace se systémy třetích stran
  • 11. Migrace dat
  • 12. Prezentace projektů
Literatura
    povinná literatura
  • BUTTLE, Francis. Customer relationship management : concepts and tools. 1st ed. Amsterdam: Elsevier. xviii, 359. ISBN 075065502X. 2004. info
    doporučená literatura
  • BLOKDYK, Gerardus. Salesforce A Complete Guide. 5STARCooks. ISBN 0-655-53724-4. 2019. info
  • WEINMEISTER, Philip. Practical Salesforce Development Without Code: Building Declarative Solutions on the Salesforce Platform. ISBN 1-4842-4870-8. 2019. info
Výukové metody
Přednášky, semináře, diskuze, zpracování týmového projektu, programování, psaní textu
Metody hodnocení
Finální hodnocení kolokviem (prospěl/a - neprospěl/a) se bude skládat z následujících částí:
- aktivní účast na seminářích a příprava na semináře;
- týmový projekt + obhajoba (součástí obhajoby bude odborná teoretická rozprava).

Tento kurz nelze absolvovat během zahraničního výjezdu distančně, jelikož zásadní součástí hodnocení je práce na semináře, domácí úkoly a vypracování týmového projektu.
Informace učitele
Kurz bude učen převážně odborníky z praxe a bude zaměřen na dovednosti a znalosti, které lze ihned využít v praxi. První povinný titul z literatury je dostupný elektronicky zde: https://ebookcentral.proquest.com/lib/masaryk-ebooks/detail.action?docID=5755765
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2020, podzim 2021, podzim 2022, podzim 2023.