MPM_GOAN Google Analytics

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2018
Rozsah
0/2/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Pavel Lasák (cvičící)
Garance
Ing. Pavel Lasák
Katedra aplikované matematiky a informatiky – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Lenka Hráčková
Dodavatelské pracoviště: Katedra aplikované matematiky a informatiky – Ekonomicko-správní fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
MPM_GOAN/01: Po 8:00–9:50 VT204, P. Lasák
MPM_GOAN/02: Po 10:00–11:50 VT204, P. Lasák
MPM_GOAN/03: Út 16:00–17:50 VT202, P. Lasák
Předpoklady
Vlastní (rodinný, firemní) web, kde lze vložit kód Google Analytics (přístup do administrace webu).
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 84 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/84, pouze zareg.: 0/84, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/84
Mateřské obory/plány
předmět má 64 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Seznámíte s funkcemi a statistikami měřicího nástroje Google Analytics (nastavením vlastních cílů). Praktické postupy při práci s reporty. Dozvíte se i o dalších nástrojích a obecných principech webové analytiky.
Výstupy z učení
Vložit měřicí kód do webu. Nastavit si vlastní reporty (dle cílů) Využít dalších nástrojů (měření které Analytisc neumí)
Osnova
  • 1. Jak fungují weby, technologie, HTML, PHP, ASP, odkazy, soc. sítě
  • 2. Uvod do pojmu Google Anylitics (návštěvník)
  • 3. Popis prostředím, Založení a nastavní účtu, vložení kódu na web
  • 4. Připojení daších webů, úprava měřicího kódu atd.
  • 5. Základy reporty a jejich využití, reálný náhled
  • 6. Pokročilejší a vlastní reporty
  • 7. Export reportů
  • 8. Propojení s dalším službami AdWords, PPC
  • 9. A/B testování, seo, vylepšování
  • 10. Externí zpracování dat PowerBI, Excel, ...
  • 11. Konkurenční aplikace pro zpracování dat z webů (Hotjar ...)
  • 12. Prostor pro dotazy, diskuze nad raálnými příklady
  • 13. Zápočet
Literatura
    povinná literatura
  • Všechny studijní materiály budou aktualizovány v ISu.
Výukové metody
https://analytics.google.com/
Metody hodnocení
V polovině semestru písemný test (1) a na konci semestru písemný test (2). Přihlédnutí k aktivní účatí (dotazy)
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2016, podzim 2017, podzim 2019, podzim 2020, podzim 2021.