SDMZ Marketing v peněžnictví

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2001
Rozsah
0/0. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Jan Krajíček, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. Ing. Viktória Čejková, Ph.D.
Katedra financí – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Marie Moudrá
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing v peněžnictví (SDMZ) Tento předmět vedle historického vývoje marketingu podává základní koncepce, hlavní principy a nástroje marketingového řízení. Zahrnuje analýzu příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzu portfolia. Pozornost bude také věnována podobnostem a odlišnostem v jednotlivých typech organizací, zvláště pak v pojišťovnictví a bankovnictví. Součástí výuky jsou dále informační zdroje včetně monitoringu a marketingový výzkum. Detailněji jsou probrány jednotlivé složky mixu-produkt, cena, distribuce a propagace. Speciální pozornost bude věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka, problematice image, identity a kultury instituce. Forma zkoušky: písemný test a ústní zkouška
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2000.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2001/SDMZ