DSMF Marketing obchodní firmy

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2000
Rozsah
0/0. Ukončení: zk.
Vyučující
doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc. (přednášející)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing obchodní firmy (DSMF) Cílem kurzu je seznámit studenty se základním pojetím, hlavními principy a nástroji marketingu. Zahrnuje marketingové plánování, marketingový výzkum, informační systémy a prostředí. Pozornost je věnována vypracování marketingového mixu. Speciální pozornost je věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka. Forma zkoušky: ústní
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 1999, podzim 2001.