VV051 Animace a vizualizace II

Fakulta informatiky
podzim 2011
Rozsah
1/1. 2 kr. (plus ukončení). Ukončení: k.
Vyučující
MgA. Jan Mikota (přednášející)
Garance
prof. Ing. Jiří Sochor, CSc.
Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Kontaktní osoba: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
Předpoklady
VV050 Animace a vizualizace I && SOUHLAS
Výuka předmětu Animace a vizualizace předpokládá výtvarné cítění a respektování charakteru tohoto předmětu včetně částečné manuální práce na zadáních.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 25 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/25, pouze zareg.: 0/25, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/25
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět navazuje na Animaci a vizualizaci I a prohlubuje znalosti a dovednosti při práci na návrhu klipu.
Osnova
  • Projekce filmových a animovaných ukázek.
  • Analýza filmového děje.
  • Technický scénář.
  • Tvorba vizualizace na základě hudby.
  • Tvorba scénáře a klipu.
Literatura
  • Czech animated film, 1934-1994 : its past and present (Souběž.) : Český animovaný film, 1934-1994 : jeho minulost a přítomnost. info
  • PECINOVSKÝ, Josef. Adobe Premiere Pro 2.0 : praktický průvodce. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 266 s. ISBN 8024719568. info
  • KUBÍČEK, Jiří. Úvod do estetiky animace. 1. vyd. Praha: Akademie múzických umění, 2004, 110 s. ISBN 8073310198. info
Metody hodnocení
Práce ve studiu. Zadání, konzultace, samostatná práce (zpracování v animačních programech), odevzdání projektů. Kolokvium.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2012, jaro 2013, podzim 2013, jaro 2014, podzim 2014, jaro 2015, podzim 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.