bp1086 Sports Marketing

Faculty of Sports Studies
Spring 2017
Extent and Intensity
1/2. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (lecturer)
PhDr. Jiří Voborný, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Division of Sport Management – Department of Social Sciences and Sport Management – Faculty of Sports Studies
Supplier department: Department of Social Sciences and Sport Management – Faculty of Sports Studies
Prerequisites (in Czech)
bp522 Marketing || ( ESF:BPH_MAR1 Marketing || ESF:BPH_ZMAR Basic Marketing )
Znalost základů ekonomie, prerekvizita – marketing
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
Course objectives (in Czech)
Na konci tohoto kurzu bude student schopen: - využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu použít získaných informací o dotačním systému ČR k nabývání prostředků v oblasti sportu - aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu
Syllabus (in Czech)
  • 1. Sportovní Marketing – definice 2. Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace 3. příjmy sportovních klubů 4. Dotace,dotace z obecních rozpočtů, dotace z krajských rozpočtů, dotace ze státního rozpočtu 5. Dotace z EU 6. Sponzoring 7. Sportovní reklama a merchendising 8. Sport a nákupní chování spotřebitelů 9. Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka 10. WOM Marketing 11. Ambush Marketing 12. Guerilla marketing 13. Sportovní marketing a média
Teaching methods (in Czech)
Výuka je vedena formou přednášek a seminářů.
Assessment methods (in Czech)
Ústní zkouška. Student odpovídá na 3 otázky. Ke zkoušce je připuštěn pouze ten kdo splní následující požadavky: docházka na seminářích 90% prezentace zvoleného tématu z oblasti sportovního marketingu v seminářích odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu.
Language of instruction
Czech
Teacher's information
http://www.fsps.muni.cz/impact/marketing-sportu/
The course is also listed under the following terms Spring 2011, Spring 2012, Spring 2013, Spring 2014.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/fsps/spring2017/bp1086