FSpS:ei003 Pedagogical Online Feedback - Informace o předmětu
ei003 Pedagogical Use of Online Feedback
Fakulta sportovních studiíjaro 2022
Předmět se v období jaro 2022 nevypisuje.
- Rozsah
- 0/1/0. 3 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- PhDr. Bc. Lucie Grajciarová, Ph.D. (cvičící)
Javier Portillo Berasalu, Ph.D. (cvičící) - Garance
- PhDr. Bc. Lucie Grajciarová, Ph.D.
Katedra pedagogiky sportu – Fakulta sportovních studií
Kontaktní osoba: Mgr. František Hurt
Dodavatelské pracoviště: Katedra pedagogiky sportu – Fakulta sportovních studií - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- ei003/LS01: Pá 18. 2. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 25. 2. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 4. 3. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 11. 3. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 18. 3. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 25. 3. 10:30–12:00 Virtuální místnost, L. Grajciarová
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/10, pouze zareg.: 0/10 - Mateřské obory/plány
- Multidisciplinární studia (program FSpS, KOS)
- Multidisciplinární studia na fakultě sportovních studií (program CST, KOS)
- Cíle předmětu
- The course will introduce the students and show them how to:
- Define the different kinds of pedagogical feedback they need.
- Configure the suitable tools to obtain that feedback online.
- Analyze the resulting data and use the results for making decisions about the pedagogical methodology.
- Based on analyzed data from online feedback - identify their strengths and weaknesses. - Výstupy z učení
- 1. Select the most suitable tools for obtaining the kind of feedback they need in different educational contexts and from other agents
The student will be able to describe the differences between feedback, reflection and evaluation and will be able to implement this knowledge to practice.
2. Configure and put into practice the designed feedback strategy
The student will be able to define components for effective online feedback.
3. Perform basic data analysis and visualisation of the data gathered through feedback
The students will write short essays about Their strengths and weaknesses and how they can work with them in their daily and professional lives. - Osnova
- 1. Description in groups of each culture's peculiarities; use of photographs
- 2. Description of present and future learning contexts
- 3. Creation of groups, Summarise similarities and differences from the previous two weeks, Study materials published by teachers
- 4. Collaborative design of a teaching unit
- 5. Collaborative design of a teaching unit
- 6. Hand in of reports and public presentations; Blog for and integrated view of every developed product
- Literatura
- Rick, M. (2011). Feedback Toolkit. Taylor & Francis
- Výukové metody
- Lectures, flipped classroom, Project-Based Learning
- Metody hodnocení
- Final Report, Public Presentation
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Informace učitele
- „Technology will never replace great teachers, but technology is the hands of great teachers is transformational." George Couros
- Další komentáře
- Studijní materiály
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2022/ei003