T663 Základy marketingu a ekonomie

Fakulta sportovních studií
podzim 2004
Rozsah
0/8. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc. (přednášející)
Garance
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Fakulta sportovních studií
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Výuka tohoto předmětu má poskytnout možnost studentům získat základní znalosti ekonomických pojmů a pomoci jim v orientaci v elementárních pojmech ekonomie a marketingu.
Osnova
  • Marketing: - Základní pojmy markrtingu - Výrobková politika - Cenová politika - Distribuční politika - Komunikační politika

  • Ekonomie: - Základní makroekonomické pojmy - Základy managementu - Základní mikroekonomické pojmy - Daňová soustava - Základy podnikové ekonomiky

Literatura
  • DAŇHELOVÁ, Šárka. Vybrané kapitoly z ekonomiky. Brno: Paido, 2002. ISBN 80-7315-032-8. info
  • SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 455 s. ISBN 8071692115. info
  • SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika :učebnice. 1. vyd. Praha: Aleko, 1992, 448 s. ISBN 80-85341-37-9. info
Metody hodnocení
Zkouška z předmětu: Ústní forma zkoušky, posluchači budou odpovídat na 2 okruhy otázek (část ekonomie a marketing)
Informace učitele
http://www.fsps.muni.cz/~danhelova
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2002, podzim 2005, podzim 2006.