ENS207 Social Studies of Consumerism/Consumption

Fakulta sociálních studií
podzim 2004
Rozsah
1/1. 8 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Alan Marshall, Dr. (přednášející)
Ing. Zbyněk Ulčák, Ph.D. (přednášející)
Garance
Ing. Zbyněk Ulčák, Ph.D.
Katedra environmentálních studií – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Dana Pantůčková
Rozvrh
Čt 10:00–11:40 G32
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 50 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/50, pouze zareg.: 0/50, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/50
Mateřské obory/plány
předmět má 27 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
The course will explore: 1) the rise of modern/postmodern commercial society in the Western World and its growth through globalization and postcommunism, the power of commercial systems, the nature of choice, high culture, pop culture, selves and identities in a post-traditional world, prosperity, the environment and progress, 2) key substantive themes will include the McDonaldisation, the shopping experience, advertising, food and drink, tourism and fashion and clothes; the social shaping of consumption, gender and consumption, eco-consumerism, and the history of consumerism.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Předmět je vyučován jednorázově.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/podzim2004/ENS207