PdF:Bi1BP_ZNTE Organic and Inorganic Nature - Course Information
Bi1BP_ZNTE Organic and Inorganic Nature in the EU
Faculty of EducationSpring 2007
- Extent and Intensity
- 0/0/8. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Mgr. Iva Frýzová (seminar tutor)
Ing. Helena Jedličková, Ph.D. (seminar tutor)
doc. RNDr. Jiří Matyášek, CSc. (seminar tutor)
doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc. (seminar tutor)
Mgr. Robert Vlk, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- Ing. Helena Jedličková, Ph.D.
Department of Biology – Faculty of Education
Contact Person: Ing. Helena Jedličková, Ph.D. - Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
- fields of study / plans the course is directly associated with
- Primary School Teacher Training (programme PdF, M-ZS4, specialization Ecological Education)
- Course objectives
- Organic and Inorganic Nature in the EU
- Syllabus (in Czech)
- 1. Trvale udržitelný život a rozvoj společnosti-úloha učitele v základním vzdělávání - teoretický základ, metody, formy, prostředky pro výuku na 1. stupni v zemích Evropy 2. Práce s informacemi: multimédia, internet, knihovny, časopisy, sbírky aj. - příprava na terénní cvičení 3. Poznávání základních (modelových) organismů pro práci s žáky na 1. st. ZŠ ve vybraných biotopech zemí EU 4. Tvorba vlastní sbírky pro výuku i pro radost 5. Exkurze a diskuse na Univerzitě navštívených zemí EU (katedra didaktiky biologie BTF a didaktiky přírodovědného vzdělávání PdF) – univerzita v Ljubljani 6. Terénní cvičení: hory, moře, jeskyně
- Literature
- MATYÁŠEK, Jiří. Alpská oblast - Východní Karavanky, Kamnické Aply, Západní Karavanky, Dolžanova soutěska u Tržiče. In SLOVINSKO - cesty do přírody. 1st ed. Brno: Vydavatelství MU v Brně, 2004, p. 64-76. ISBN 80-210-3392-4. info
- MATYÁŠEK, Jiří and France ŠUŠTERŠIČ. Dinárská oblast - Postojenské jeskyně. In SLOVINSKO - cesty do přírody. 1st ed. Brno: Vydavatelství MU v Brně, 2004, p. 86 - 89. ISBN 80-210-3392-4. info
- MATYÁŠEK, Jiří and Matjaž PUC. Středozemská oblast - Škocjanské jeskyně, pobřeží Jaderského moře. In SLOVINSKO - cesty do přírody. 1st ed. Brno: Vydavatelství Mu v Brně, 2004, p. 101 - 113. ISBN 80-210-3392-4. info
- MATYÁŠEK, Jiří and Vekoslav KEBE. Maketa Cerkniškega jezera. In Maketa Cerkniškega jezera. 1st ed. Dolenje Jezero pri Cerknici: Vekoslav Kebe, 2004, p. 6-13. info
- MATYÁŠEK, Jiří. Rtuťové doly Idrija (Slovenia - the way to the nature). In SLOVINSKO - cesty do přírody. 1st ed. Brno: Vydavatelství MU v Brně, 2004, p. 56-57. ISBN 80-210-3392-4. info
- MATYÁŠEK, Jiří. Obecné údaje o Slovinsku, hlavní město Lublaň (Slovenia - the way to the nature). In SLOVINSKO - cesty do přírody. 1st ed. Brno: Vydavatelství MU v Brně, 2004, p. 7-12. ISBN 80-210-3392-4. info
- JEDLIČKOVÁ, Helena and Lenka HRADILOVÁ. Alternativne metode učenja in strokovnega spolpolnjevanja učiteljev v sladu z evropskimi trendi izobrazevanja v 21. stoletju. Okoljska vzgoja v šoli. Maribor: ZRS za šolstvo, 2002, vol. 4, No 2, p. 203-204. ISSN 1408-712X. info
- JEDLIČKOVÁ, Helena and Lenka HRADILOVÁ. Alternativní formy vzdělávání pro ekologickou výchovu. In 4. MALÁ REGIONÁLNÍ KONFERENCE O EKOLOGICKÉ VÝCHOVĚ. Brno, 2003, 5 pp. info
- MATYÁŠEK, Jiří, Lenka HRADILOVÁ and Patrik MATYÁŠEK. Významní rodáci (Slovenia - the way to the nature). In SLOVINSKO - cesty do přírody. 1st ed. Brno: Vydavatelství MU v Brně, 2004, p. 24 - 32. ISBN 80-210-3392-4. info
- MATYÁŠEK, Jiří, Věra ŠTIKOVÁ and Josef TRNA. PŘÍRODOVĚDA 5 - Člověk a jeho svět. Pracovní sešit pro 5. ročník ZŠ. 1st ed. Brno: Nová škola, 2005, 67 pp. ISBN 80-7289-069-7. info
- Assessment methods (in Czech)
- Předmět je zakončen zápočtem. Získání zápočtu je podmíněno aktivní účastí na cvičeních a plněním zadaných úkolů v průběhu semestru.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course is taught: in blocks.
General note: v r. 2007 nebude předmět otevřen.
- Enrolment Statistics (Spring 2007, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/spring2007/Bi1BP_ZNTE