FJBP_JC6A Jazyková cvičení 6A

Pedagogická fakulta
jaro 2013
Rozsah
0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
FJBP_JC6A/01: Út 14:50–15:35 učebna 60, P. Suquet
FJBP_JC6A/02: St 17:35–18:20 učebna 56, P. Suquet
Předpoklady
( FJBP_JC1A Jazyková cvičení 1A && FJBP_JC1B Jazyková cvičení 1B && FJBP_JC2A Jazyková cvičení 2A && FJBP_JC2B Jazyková cvičení 2B && FJBP_JC3A Jazyková cvičení 3A && FJBP_JC3B Jazyková cvičení 3B && FJBP_JC4A Jazyková cvičení 4A && FJBP_JC4B Jazyková cvičení 4B && FJBP_JC5A Jazyková cvičení 5A && FJBP_JC5B Jazyková cvičení 5B )||( FJ2BP_JC1 Jazyková cvičení 1 && FJ2BP_JC2 Jazyková cvičení 2 && FJ2BP_JC3 Jazyková cvičení 3 && FJ2BP_JC4 Jazyková cvičení 4 && FJBP_JC5A Jazyková cvičení 5A && FJBP_JC5B Jazyková cvičení 5B ) && ( NOW ( FJBP_JC6B Jazyková cvičení 6B )|| FJBP_JC6B Jazyková cvičení 6B )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu prohloubení komunikativní kompetence studentů na úrovní B2+/C1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Studenti si upěvňují osvojené komunikativní kompetence (lingvistické, sociolingvistické a pragmatické). Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět delším promluvám a přednáškám, článkům a zprávám zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat veškerou gramatiku probíranou v rámci celého studia v praxi.
Osnova
  • Práce s vybranými texty.
Literatura
  • LESCURE, Richard. Dalf C1/C2 : 250 activités. Paris: CLE International, 2007, 287 s. ISBN 9782090352320. info
  • BAZOU, V. , BRILLANT, C., RACINE, R., SCHENKER, J. Édito. Paris: Didier, 2010. ISBN 9782278066575.
  • MIQUEL, C. Communication progressive du français. 1. vyd. Paris: CLE International, 2003. 189 s. ISBN 209-033726-5.
  • RIEGEL, M. et alii. Grammaire méthodique du français.1. vyd. Paris : PUF, 2006. 646 s. ISBN 2 13 053959 9.
  • SALINS, G.-D. Exercices de grammaire. Perfectionnement. 1. vyd. Paris : Hatier, 1988. 128 s. ISBN 2-218-1602-8.
Výukové metody
Seminář.
Metody hodnocení
Typ výuky: seminář. Ukončení: zápočet. Požadavky na ukončení: splnění seminárních úkolů a aktivní účast (70%). Závěrečný test - 70%. písemná část
Vyučovací jazyk
Francouzština
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2011, jaro 2012, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017.