FY2RC_MoVF Motivace v přírodovědné výuce

Pedagogická fakulta
podzim 2015
Rozsah
1/0/0. 6 hodin. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D. (přednášející)
doc. RNDr. Josef Trna, CSc. (přednášející)
Garance
doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Jachymiáková
Dodavatelské pracoviště: Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen sestavit program výukové hodiny přírodovědy
Osnova
  • Základní pojmy: integrovaná přírodovědná výuka
Literatura
  • HOY, Anita Woolfolk. Educational psychology : active learning edition. 10th ed. Boston: Pearson. xxxiv, 641. ISBN 9780205542789. 2008. info
  • TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Kompetence a dovednosti žáků jako vzdělávací cíle přírodovědné výuky. In Ciele vyučovania fyziky v novom miléniu. Zbornik referatov z 12. mezdinárodnej konferencie. DIDFYZ 2000. Nitra: Fakulta prírodných vied Univerzity K. Filozófa v Nitre a pobočka JSMF v Nitre. s. 73-78. ISBN 80-8050-387-7. 2001. info
  • MADSEN, K. B. Moderní teorie motivace. Translated by Eduard Bakalář. Vyd. 1. Praha: Academia. 468 s. 1979. URL info
Výukové metody
teoretická příprava a praktická stáž
Metody hodnocení
rozprava a obhajoba projektu
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2003, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2018.