SPk1069n Spezialisierung: Bildung von Schülern mit Schwerst-und Mehrfachbehinderung 2

Pedagogická fakulta
podzim 2013
Rozsah
0/0/40. 40 hodin. 16 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Lucie Procházková, Ph.D. (přednášející)
PhDr. Petra Röderová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Martin Vrubel, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Die Hauptziele des Kurses sind folgende: die Kenntnisse aus der Mehrfachbehindertenpädagogik zu verstehen und anzuwenden, Informationen aus der Sehbehinderten-, Geistigbehinderten- und Körperbehindertenpädagogik zu erwerben.
Osnova
  • viz osnova v Aj
Literatura
    doporučená literatura
  • MERTENS, K. Snoozelen. Anwendungsfelder in der Praxis. Dortmund : Verlag Modernes Lernen, 2005. ISBN 3-783808-0577-7.
    neurčeno
  • Educating students who have visual impairments with other disabilities. Edited by Sharon Sacks - Rosanne K. Silberman. Baltimore: Paul H. Brookes, 1998, xxiv, 519. ISBN 1557662800. info
Výukové metody
Seminar, theoretische Präsentationen, Video, Diskussion
Metody hodnocení
Schriftlicher Test
Vyučovací jazyk
Němčina
Informace učitele
Literatur: BACH, H. Geistigbehindertenpädagogik. Berlin : Marhold, 2000. ISBN 3-89-166-366-8. DAUT, V. Leben mit Duchenne Muskeldystrophie. Eine qualitative Studie mit jungen Männern. Bad Heilbrunn : Klinkhardt, 2005. ISBN 3-7815-1401-3. FRÖHLICH, A. Förderung, Bildung und Entwicklung schwerstbehinderten Menschen. Hagen : 1994. MERTENS, K. Snoezelen. Anwendungsfelder in der Praxis. Dortmund : Verlag Modernes Lernen, 2005. ISBN 3-783808-0577-7.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2011, podzim 2012, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2017, podzim 2018.