VV8MP_A1 Ateliér 1

Pedagogická fakulta
podzim 2015
Rozsah
0/3/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Jana Francová, Ph.D. (přednášející)
prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Petr Kamenický, Ph.D. (přednášející)
MgA. Vojtěch Kovářík (přednášející)
MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. et Mgr. MgA. Ondřej Navrátil, Ph.D. (přednášející)
prof. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD. (přednášející)
doc. Mgr. Blahoslav Rozbořil, Ph.D. (přednášející)
doc. ak. soch. Jiří Sobotka (přednášející)
doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Rozvrh
každou sudou středu 17:35–20:10 graf. dílna, každou sudou středu 17:35–20:10 učebna 13, každou sudou středu 17:35–20:10 učebna 15, každou sudou středu 17:35–20:10 učebna 9, každou sudou středu 17:35–20:10 učebna 16, každou sudou středu 17:35–20:10 učebna 14
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
VV8MP_A1/01: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Horáček
VV8MP_A1/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Kamenický
VV8MP_A1/03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Francová
VV8MP_A1/04: Rozvrh nebyl do ISu vložen. O. Navrátil
VV8MP_A1/05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Noga
VV8MP_A1/06: Rozvrh nebyl do ISu vložen. B. Rozbořil
VV8MP_A1/07: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Sobotka
VV8MP_A1/08: Rozvrh nebyl do ISu vložen. H. Stehlíková Babyrádová
VV8MP_A1/09: Rozvrh nebyl do ISu vložen. A. Křížová Stuchlíková
Předpoklady
umělecko pedagogické zkušenosti
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Student se zaměří na jeden výtvarný obor a zpracuje projekt podle zadání vybraného pedagoga. Forma výuky: individuálního zadání a konzultace. Důraz je kladen na samostatnou tvůrčí činnost a kreativitu studentů.
Osnova
  • Student se zaměří na jeden výtvarný obor a zpracuje projekt podle zadání vybraného pedagoga. Forma výuky: individuálního zadání a konzultace. Důraz je kladen na samostatnou tvůrčí činnost a kreativitu studentů.
Literatura
  • ZHOŘ, Igor. Výtvarná výchova v projektech. 2. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš. 87 s. ISBN 80-85808-49-8. 1997. info
  • ZHOŘ, Igor. Výtvarná výchova v projektech. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš. 87 s. ISBN 80-85808-30-7. 1996. info
  • ZHOŘ, Igor. Oleg Sus a Křížovnická škola. Brno: Masarykova univerzita Brno. ISBN 80-210-0122-5. 1994. info
  • ZHOŘ, Igor. Úvaha nad komplexní estetickou výchovou. Ostrava: Ostravská univerzita. ISBN 80-704207-9-0. 1994. info
  • ZHOŘ, Igor. Vysoká škola výtvarných umění - brněnský sen a skutečnost. Brno: Moravská galerie. ISBN 80-7027-007-1. 1994. info
  • ZHOŘ, Igor. Princip seriality aneb standardizace jedinčného. Brno: Moravská galerie. ISBN 80-7027-026-8. 1993. info
  • ZHOŘ, Igor. Proměny soudobého výtvarného umění. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství. 165 s. ISBN 8004255558. 1992. info
  • ZHOŘ, Igor. Klíče k sochám : (čtení o sochách a sochařích). Praha: Albatros. 184 s. 1989. info
  • ZHOŘ, Igor. Historie výtvarných škol v Brně a jejich podíl na umělecké situaci města v posledních šesti desítiletích. 292 s. 1967. info
Výukové metody
diskuse, projektování
Metody hodnocení
závěrečný projekt - písemná nebo ústní obhajoba semestrální práce
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2018.