Vi8BP_AP3 Autorský projekt 3

Pedagogická fakulta
podzim 2015
Rozsah
0/0/5. 6 kr. Ukončení: z.
Vyučující
MgA. Vojtěch Kovářík (přednášející)
MgA. Jana Francová, Ph.D. (cvičící)
prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Petr Kamenický, Ph.D. (cvičící)
MgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Alice Křížová Stuchlíková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. et Mgr. MgA. Ondřej Navrátil, Ph.D. (cvičící)
prof. Mgr.A. Pavel Noga, ArtD. (cvičící)
doc. Mgr. Blahoslav Rozbořil, Ph.D. (cvičící)
doc. ak. soch. Jiří Sobotka (cvičící)
doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D. (cvičící)
Garance
prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Dagmar Kafoňková
Dodavatelské pracoviště: Katedra výtvarné výchovy – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
Vi8BP_AP3/01: Rozvrh nebyl do ISu vložen. R. Horáček
Vi8BP_AP3/02: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Kamenický
Vi8BP_AP3/03: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Francová
Vi8BP_AP3/04: Rozvrh nebyl do ISu vložen. O. Navrátil
Vi8BP_AP3/05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. P. Noga
Vi8BP_AP3/06: Rozvrh nebyl do ISu vložen. B. Rozbořil
Vi8BP_AP3/07: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Sobotka
Předpoklady
Základní kresebné dovednosti
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Autorský projekt respektující prioritní studijní zaměření jednotlivých studentů a jejich individuální kreativitu.
Osnova
  • Forma individuálního zadání a konzultací s pedagogem. Důraz na samostatnou tvůrčí činnost. Student si z nabídky výtvarných oborů a specializací vybere jeden podle vlastních výtvarných schopností (malba, grafika, kresba, počítačová grafika, modelování, teorie výtvarné výchovy atd.). S vybraným pedagogem jedná o množství prací, tématu projektu, výtvarných technikách a termínech konzultací.
Literatura
  • ZHOŘ, Igor. Výtvarná výchova v projektech. 2. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš. 87 s. ISBN 80-85808-49-8. 1997. info
  • ZHOŘ, Igor. Výtvarná výchova v projektech. 1, Pracovní sešit pro 6. a 7. ročník [Zhoř, 2. vyd. 1995]. 2. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš. 87 s. : il. ISBN 80-85808-48-X. 1995. info
  • ZHOŘ, Igor. Hledání tvaru : čtení o moderním sochařství s historickým prologem. 1. vyd. Praha: Mladá fronta. 93 s. 1967. URL info
Výukové metody
Vlastní výtvarná tvorba
Metody hodnocení
Realizace autorského projektu podle individuálního zadání. Důraz je kladen na práci s tématem a kvalitu zpracování. Výstup semestru: S ohledem na pokračování semináře (Autorský projekt II) bude k udělení zápočtu předložen finální projekt, nebo (u náročných projektů) jeho rozpracovaná část podležena ústní obhajobou. Volba možností je v kompetenci jednotlivých vyučujících. Nezbytnou součástí je samostatná mimoateliérová umělecká práce - 3 kredit.
Navazující předměty
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2016, podzim 2017.