PdF:FJHC_JC2B Jazyková cvičení 2B - Informace o předmětu
FJHC_JC2B Jazyková cvičení 2B
Pedagogická fakultajaro 2011
- Rozsah
- 0/3/0. 6 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Mgr. Jéróme Vives (cvičící)
- Garance
- Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková - Rozvrh
- Út 9:45–10:30 učebna 56, St 15:15–16:55 budova E - učebna 26
- Předpoklady
- NOW ( FJHC_JC2A Jazyková cvičení 2A )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk (program PdF, B-SPE)
- Cíle předmětu
- V kurzu se procvičují jevy analyzované v předmětu Jazyková cvičení 1A. Studenti si prohlubují komunikativní kompetenci na úrovní B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Procvičují se nejen jednotlivé řečové dovednosti (interakce, poslech, čtení, psaní, ústní projev), ale upěvňují se rovněž osvojené lingvistické kompetence (gramatika, slovní zásoba). Důraz je kladen i na rozvoj kompetencí interkulturních. Na konci tohoto kurzu by měl být student schopen porozumět textům zabývajícím se současnými problémy. Student je rovněž schopen aplikovat získané poznatky v praxi.
- Osnova
- Práce s vybranými texty z učebnice.
- Literatura
- MIQUEL, C. Communication progressive du français. 1. vyd. Paris: CLE International, 2003. 189 s. ISBN 209-033726-5.
- RIEGEL, M. et alii. Grammaire méthodique du français.1. vyd. Paris : PUF, 2006. 646 s. ISBN 2 13 053959 9.
- SALINS, G.-D. Exercices de grammaire. Perfectionnement. 1. vyd. Paris : Hatier, 1988. 128 s. ISBN 2-218-1602-8.
- Výukové metody
- Seminář.
- Metody hodnocení
- Aktivní účast v hodinách (70%). Vypracování písemných a ústních úkolů. Závěrečný test a ústní zkoušení (70% úspěšnosti).
- Vyučovací jazyk
- Francouzština
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2011, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2011/FJHC_JC2B