FJHC_OJ1 Odborný jazyk 1

Pedagogická fakulta
podzim 2015
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Mgr. Hana Delalande (cvičící)
Mgr. Dita Friáková (cvičící)
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D. (pomocník)
Garance
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Barbora Hůrková
Dodavatelské pracoviště: Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
FJHC_OJ1/01: Po 16:40–18:20 učebna 56, H. Delalande
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět je zaměřen na zdokonalování produktivních a receptivních komunikativních kompetencí. Výukový materiál používaný během seminářů poskytuje hlubší orientaci v aktuální oborové tematice a soustřeďuje se na aplikaci nových frazeologických obratů a specifických pojmů v profesní komunikaci.
Osnova
  • 1. Typy podniků a jejich funkce. 2. Ochrana spotřebitele. 3. Role státu. 4. Založení podniku. 5. Profil tvůrců. 6. Kapitál. 7. Místo zřízení podniku. 8. Formality při zakládání podniku.
Literatura
  • PENFORNIS, J.-L. Affaires.com. Paris : CLE International, 2003. ISBN 978-2-09-033176-9.
Výukové metody
Seminář.
Metody hodnocení
Závěrečný test (70%).
Vyučovací jazyk
Francouzština
Informace učitele
Doporučná literatura: Penfornis, Jean-Luc. Communication progressive du français des affaires avec 250 activités. Paris. CLE International, 2010, 978-2-09-035363-1 Penfornis, Jean-Luc. Vocabulaire progressif du français des affaires avec 200 exercices. Paris : CLE International, 2004, 978-209-033803-4 Podmínky pro úspěšné absolvování předmětu: 1) Aktivní účast na seminářích a plnění průběžných úkolů 2) Úspěšné absolvování závěrečného testu s hodnocením 70 % a více
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2018.