PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2024
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Martina Hřebíčková, Dr., DSc. (přednášející)
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
doc. PhDr. Martin Jelínek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Helena Klimusová, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 15. 3. 9:00–12:40 C51, Pá 12. 4. 9:00–12:40 C51, Pá 10. 5. 9:00–12:40 C51
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PSD_DS2/01: Pá 15. 3. 13:00–16:40 C42, Pá 12. 4. 13:00–16:40 C42, Pá 10. 5. 13:00–16:40 C42, M. Blatný, I. Burešová, M. Jelínek, H. Klimusová, T. Urbánek
PSD_DS2/02: Pá 15. 3. 13:00–16:40 C51, Pá 12. 4. 13:00–16:40 C51, Pá 10. 5. 13:00–16:40 C51, M. Blatný, I. Burešová, M. Jelínek, H. Klimusová, T. Urbánek
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence z oblasti komunikace o výsledcích vědy a výzkumu, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje. Zásady přípravy orálních a posterových prezentací. Prezentační dovednosti, vystoupení na konferencích, vedení sympozií a workshopů. Psaní různých typů vědeckých textů (empirické studie, přehledové studie, meta-analýzy).
Literatura
    povinná literatura
  • Citační normy dle APA
    doporučená literatura
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Mack, Ch., A. (2018). How to Write a Good Scientific Paper. SPIE, Bellingham, Washington, 108 pg
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
    neurčeno
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Informace učitele
Jako náhrada předmětu může být uznáno absolvování Kurzu základů vědecké práce (Akademie věd České republiky - viz http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). O uznání tohoto kurzu jako náhrady předmětu rozhoduje garant předmětu na základě předloženého potvrzení o absolvování kurzu. As a substitute object can be recognized graduation Course on scientific methods (Academy of Sciences of the Czech Republic - see http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). Recognition of this course as a substitute for the subject is decided by the guarantor of the subject on the basis of the submitted certificate of completion of the course.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2025
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Martina Hřebíčková, Dr., DSc. (přednášející)
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
doc. PhDr. Martin Jelínek, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Helena Klimusová, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence z oblasti komunikace o výsledcích vědy a výzkumu, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje. Zásady přípravy orálních a posterových prezentací. Prezentační dovednosti, vystoupení na konferencích, vedení sympozií a workshopů. Psaní různých typů vědeckých textů (empirické studie, přehledové studie, meta-analýzy).
Literatura
    povinná literatura
  • Citační normy dle APA
    doporučená literatura
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Mack, Ch., A. (2018). How to Write a Good Scientific Paper. SPIE, Bellingham, Washington, 108 pg
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
    neurčeno
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Informace učitele
Jako náhrada předmětu může být uznáno absolvování Kurzu základů vědecké práce (Akademie věd České republiky - viz http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). O uznání tohoto kurzu jako náhrady předmětu rozhoduje garant předmětu na základě předloženého potvrzení o absolvování kurzu. As a substitute object can be recognized graduation Course on scientific methods (Academy of Sciences of the Czech Republic - see http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). Recognition of this course as a substitute for the subject is decided by the guarantor of the subject on the basis of the submitted certificate of completion of the course.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2023
Rozsah
0/0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Martina Hřebíčková, Dr., DSc. (přednášející)
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 10. 3. 9:00–12:40 C51, Pá 21. 4. 9:00–12:40 C51, Pá 19. 5. 9:00–12:40 C51
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PSD_DS2/01: Pá 10. 3. 13:00–16:40 C51, Pá 21. 4. 13:00–16:40 C51, Pá 19. 5. 13:00–16:40 C51, M. Blatný
PSD_DS2/02: Pá 10. 3. 13:00–16:40 C42, Pá 21. 4. 13:00–16:40 C42, Pá 19. 5. 13:00–16:40 C42, M. Blatný
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence z oblasti komunikace o výsledcích vědy a výzkumu, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje. Zásady přípravy orálních a posterových prezentací. Prezentační dovednosti, vystoupení na konferencích, vedení sympozií a workshopů. Psaní různých typů vědeckých textů (empirické studie, přehledové studie, meta-analýzy).
Literatura
    povinná literatura
  • Citační normy dle APA
    doporučená literatura
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Mack, Ch., A. (2018). How to Write a Good Scientific Paper. SPIE, Bellingham, Washington, 108 pg
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
    neurčeno
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Informace učitele
Jako náhrada předmětu může být uznáno absolvování Kurzu základů vědecké práce (Akademie věd České republiky - viz http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). O uznání tohoto kurzu jako náhrady předmětu rozhoduje garant předmětu na základě předloženého potvrzení o absolvování kurzu. As a substitute object can be recognized graduation Course on scientific methods (Academy of Sciences of the Czech Republic - see http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). Recognition of this course as a substitute for the subject is decided by the guarantor of the subject on the basis of the submitted certificate of completion of the course.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2022
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Martina Hřebíčková, Dr., DSc. (přednášející)
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 11. 3. 9:00–12:40 C51, Pá 8. 4. 9:00–12:40 C51, Pá 13. 5. 9:00–12:40 C51
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PSD_DS2/01: Pá 11. 3. 13:00–16:40 C51, Pá 8. 4. 13:00–16:40 C51, Pá 13. 5. 13:00–16:40 C51, M. Blatný
PSD_DS2/02: Pá 11. 3. 13:00–16:40 C42, Pá 8. 4. 13:00–16:40 C42, Pá 13. 5. 13:00–16:40 C42, M. Blatný
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence z oblasti komunikace o výsledcích vědy a výzkumu, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje. Zásady přípravy orálních a posterových prezentací. Prezentační dovednosti, vystoupení na konferencích, vedení sympozií a workshopů. Psaní různých typů vědeckých textů (empirické studie, přehledové studie, meta-analýzy).
Literatura
    povinná literatura
  • Citační normy dle APA
    doporučená literatura
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Mack, Ch., A. (2018). How to Write a Good Scientific Paper. SPIE, Bellingham, Washington, 108 pg
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
    neurčeno
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Informace učitele
Jako náhrada předmětu může být uznáno absolvování Kurzu základů vědecké práce (Akademie věd České republiky - viz http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). O uznání tohoto kurzu jako náhrady předmětu rozhoduje garant předmětu na základě předloženého potvrzení o absolvování kurzu. As a substitute object can be recognized graduation Course on scientific methods (Academy of Sciences of the Czech Republic - see http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). Recognition of this course as a substitute for the subject is decided by the guarantor of the subject on the basis of the submitted certificate of completion of the course.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2021
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Martina Hřebíčková, Dr., DSc. (přednášející)
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 12. 3. 9:00–12:40 C51, Pá 9. 4. 9:00–12:40 C51, Pá 7. 5. 9:00–12:40 C51
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PSD_DS2/01: Pá 12. 3. 13:00–16:40 C51, Pá 9. 4. 13:00–16:40 C51, Pá 7. 5. 13:00–16:40 C51, M. Blatný
PSD_DS2/02: Pá 12. 3. 13:00–16:40 C42, Pá 9. 4. 13:00–16:40 C42, Pá 7. 5. 13:00–16:40 C42, M. Blatný
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence z oblasti komunikace o výsledcích vědy a výzkumu, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje. Zásady přípravy orálních a posterových prezentací. Prezentační dovednosti, vystoupení na konferencích, vedení sympozií a workshopů. Psaní různých typů vědeckých textů (empirické studie, přehledové studie, meta-analýzy).
Literatura
    povinná literatura
  • Citační normy dle APA
    doporučená literatura
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Mack, Ch., A. (2018). How to Write a Good Scientific Paper. SPIE, Bellingham, Washington, 108 pg
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
    neurčeno
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Informace učitele
Jako náhrada předmětu může být uznáno absolvování Kurzu základů vědecké práce (Akademie věd České republiky - viz http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). O uznání tohoto kurzu jako náhrady předmětu rozhoduje garant předmětu na základě předloženého potvrzení o absolvování kurzu. As a substitute object can be recognized graduation Course on scientific methods (Academy of Sciences of the Czech Republic - see http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). Recognition of this course as a substitute for the subject is decided by the guarantor of the subject on the basis of the submitted certificate of completion of the course.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2020
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Martina Hřebíčková, Dr., DSc. (přednášející)
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 6. 3. 9:00–12:40 C51, Pá 3. 4. 9:00–12:40 C51, Pá 15. 5. 9:00–12:40 C51
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PSD_DS2/01: Pá 6. 3. 13:00–16:40 C51, Pá 3. 4. 13:00–16:40 C51, Pá 15. 5. 13:00–16:40 C51, M. Blatný
PSD_DS2/02: Pá 6. 3. 13:00–16:40 C42, Pá 3. 4. 13:00–16:40 C42, Pá 15. 5. 13:00–16:40 C42, M. Blatný
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence z oblasti komunikace o výsledcích vědy a výzkumu, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje. Zásady přípravy orálních a posterových prezentací. Prezentační dovednosti, vystoupení na konferencích, vedení sympozií a workshopů. Psaní různých typů vědeckých textů (empirické studie, přehledové studie, meta-analýzy).
Literatura
    povinná literatura
  • Citační normy dle APA
    doporučená literatura
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Mack, Ch., A. (2018). How to Write a Good Scientific Paper. SPIE, Bellingham, Washington, 108 pg
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
    neurčeno
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Informace učitele
Jako náhrada předmětu může být uznáno absolvování Kurzu základů vědecké práce (Akademie věd České republiky - viz http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). O uznání tohoto kurzu jako náhrady předmětu rozhoduje garant předmětu na základě předloženého potvrzení o absolvování kurzu. As a substitute object can be recognized graduation Course on scientific methods (Academy of Sciences of the Czech Republic - see http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). Recognition of this course as a substitute for the subject is decided by the guarantor of the subject on the basis of the submitted certificate of completion of the course.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2019
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Martina Hřebíčková, Dr., DSc. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 15. 3. 9:00–12:15 K12 nerezervovat, Pá 29. 3. 9:00–12:15 K12 nerezervovat, Pá 12. 4. 9:00–12:15 B2.23, Pá 3. 5. 9:00–12:15 B2.23
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence z oblasti komunikace o výsledcích vědy a výzkumu, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje. Zásady přípravy orálních a posterových prezentací. Prezentační dovednosti, vystoupení na konferencích, vedení sympozií a workshopů. Psaní různých typů vědeckých textů (empirické studie, přehledové studie, meta-analýzy).
Literatura
    povinná literatura
  • Citační normy dle APA
    doporučená literatura
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Mack, Ch., A. (2018). How to Write a Good Scientific Paper. SPIE, Bellingham, Washington, 108 pg
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
    neurčeno
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Informace učitele
Jako náhrada předmětu může být uznáno absolvování Kurzu základů vědecké práce (Akademie věd České republiky - viz http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). O uznání tohoto kurzu jako náhrady předmětu rozhoduje garant předmětu na základě předloženého potvrzení o absolvování kurzu. As a substitute object can be recognized graduation Course on scientific methods (Academy of Sciences of the Czech Republic - see http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). Recognition of this course as a substitute for the subject is decided by the guarantor of the subject on the basis of the submitted certificate of completion of the course.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2018
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Helena Klimusová, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 9:10–14:05 U29
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence z oblasti komunikace o výsledcích vědy a výzkumu, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi.
Výstupy z učení
Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje. Zásady přípravy orálních a posterových prezentací. Prezentační dovednosti, vystoupení na konferencích, vedení sympozií a workshopů. Psaní různých typů vědeckých textů (empirické studie, přehledové studie, meta-analýzy).
Literatura
    povinná literatura
  • Citační normy dle APA
    doporučená literatura
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Mack, Ch., A. (2018). How to Write a Good Scientific Paper. SPIE, Bellingham, Washington, 108 pg
    neurčeno
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Informace učitele
Jako náhrada předmětu může být uznáno absolvování Kurzu základů vědecké práce (Akademie věd České republiky - viz http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). O uznání tohoto kurzu jako náhrady předmětu rozhoduje garant předmětu na základě předloženého potvrzení o absolvování kurzu. As a substitute object can be recognized graduation Course on scientific methods (Academy of Sciences of the Czech Republic - see http://www.avcr.cz/cs/veda-a-vyzkum/vzdelavani/kurz-zakladu-vedecke-prace). Recognition of this course as a substitute for the subject is decided by the guarantor of the subject on the basis of the submitted certificate of completion of the course.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2017
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Helena Klimusová, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 9:10–14:05 U29
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi. Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje.
Literatura
    doporučená literatura
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
    neurčeno
  • Citační normy dle APA
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2016
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Helena Klimusová, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi. Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje.
Literatura
    doporučená literatura
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
    neurčeno
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
  • Citační normy dle APA
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2015
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Helena Klimusová, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Rozvrh
Pá 13. 3. 9:10–12:25 B2.22, 14:10–15:45 C41, Pá 20. 3. 9:10–12:25 B2.22, 14:10–15:45 C41, Pá 17. 4. 9:10–12:25 B2.22, 14:10–15:45 C41, Pá 24. 4. 9:10–12:25 B2.22, 14:10–15:45 C41
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi. Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje.
Literatura
    doporučená literatura
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
    neurčeno
  • Citační normy dle APA
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2014
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Helena Klimusová, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi. Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje.
Literatura
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
  • Citační normy dle APA
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2013
Rozsah
0/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
Mgr. Helena Klimusová, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem předmětu je poskytnout studentům takové znalosti, dovednosti a kompetence, které jim pomohou v jejich další profesní kariéře a budou využitelné v praxi. Na konci tohoto kurzu studenti budou: znát základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje; umět zvolit vhodné nástroje komunikace s ohledem na danou cílovou skupinu a schopni efektivně komunikovat o vlastních výsledcích výzkumu. Studenti budou po absolvování předmětu schopni efektivně pracovat s adekvátními elektronickými zdroji a literárními prameny, s cílem hladce syntetizovat získané poznatky do odborného textu, kriticky je zhodnotit a diskutovat jejich závěry. Dále si osvojí si stěžejní zásady psaní odborných příspěvků a publikací, včetně citačních norem a formulace limitů výzkumu, které budou schopni aplikovat ve vlastní práci, stejně jako budou schopni prezentovat hlavní výsledky vědeckých výstupů formou orálního příspěvku na odborné konferenci.
Osnova
  • Základní principy komunikace o vědě a výsledcích výzkumu a vývoje.
Literatura
  • Relevantní české i zahraniční elektronické zdroje a odborná periodika.
  • BÉBR, Richard. Prezentace a mezilidská komunikace :jak psát/jak mluvit. 1. dotisk 1. vyd. V Praze: Vysoká škola ekonomická, 2002. 90 s. ISBN 80-7079-947-1.
  • MAGERA, Ivo. Prezentace v programu PowerPoint. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2002. 96 s. ISBN 80-7226-753-1.
  • HIERHOLD, Emil. Rétorika a prezentace. Translated by Petr Kunst. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 392 s., [1. ISBN 80-247-0782-9.
  • WIEKE, Thomas. Prezentace :Jak překonat obvyklé problémy a působit přesvědčivě. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 112 s. ;. ISBN 80-247-1682-8.
  • Citační normy dle APA
Výukové metody
Přednáška, diskuse, prezentace.
Metody hodnocení
Zápočet. Podmínkou pro získání zápočtu je 80% aktivní účast studenta na semináři a prezentace dosavadních výsledků vlastní vědecké činnosti (uvedení přehledu současného poznání v oboru, teoretických východisek výzkumného záměru, prezentace vlastního výzkumného designu atpod.) dle zadání přednášejícího.
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2012
Rozsah
1/1/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
prof. PhDr. Mojmír Svoboda, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Josef Švancara, CSc. (přednášející)
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Lubomír Vašina, CSc. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Dodavatelské pracoviště: Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Rozvíjení integrativního myšlení. Základem je systémové zpracování poznatků. Inspirujícím pramenem je dosud práce Bertalanffyho (1972), nezbytná je znalost prací Popperových (1995 ad.), interdisciplinární kontext skýtá Wilson (1999), který oživuje vizi W. Whewella z r. 1840 o konsilienci věd. Průprava v systémovém přístupu zahrnuje čtyři dílčí koncepce: ideu celosti, ideu transformace, ideu samoregulace a hermeneutický aspekt.
Osnova
  • This seminar will examine and discuss recent concepts of psychology.
Literatura
  • EYSENCK, Michael W. a Mark T. KEANE. Kognitivní psychologie. Translated by Miroslav Filip. Vyd. 1. Praha: Academia, 2008, 748 s. ISBN 9788020015594. info
  • Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IV. Edited by Michal Miovský - Ivo Čermák - Vladimír Chrz. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2005, 447 s. ISBN 8024411598. info
  • STERNBERG, Robert J. Kognitivní psychologie. Translated by František Koukolík. Vyd. 1. Praha: Portál, 2002, 636 s. ISBN 80-7178-376-5. info
  • HOSKOVEC, Jiří, Milan NAKONEČNÝ a Miluše SEDLÁKOVÁ. Psychologie XX. století : některé významné směry a školy. 1. vyd. [i.e. 2. vyd.]. Praha: Karolinum, 2002, 295 s. ISBN 8024603004. info
Metody hodnocení
Hodnocení se opírá o účast na seminárních diskusích a přednesení vlastního příspěvku. Zápočet.
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2011
Rozsah
1/1/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
prof. PhDr. Mojmír Svoboda, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Josef Švancara, CSc. (přednášející)
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Lubomír Vašina, CSc. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Rozvíjení integrativního myšlení. Základem je systémové zpracování poznatků. Inspirujícím pramenem je dosud práce Bertalanffyho (1972), nezbytná je znalost prací Popperových (1995 ad.), interdisciplinární kontext skýtá Wilson (1999), který oživuje vizi W. Whewella z r. 1840 o konsilienci věd. Průprava v systémovém přístupu zahrnuje čtyři dílčí koncepce: ideu celosti, ideu transformace, ideu samoregulace a hermeneutický aspekt.
Osnova
  • This seminar will examine and discuss recent concepts of psychology.
Literatura
  • EYSENCK, Michael W. a Mark T. KEANE. Kognitivní psychologie. Translated by Miroslav Filip. Vyd. 1. Praha: Academia, 2008, 748 s. ISBN 9788020015594. info
  • Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IV. Edited by Michal Miovský - Ivo Čermák - Vladimír Chrz. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2005, 447 s. ISBN 8024411598. info
  • STERNBERG, Robert J. Kognitivní psychologie. Translated by František Koukolík. Vyd. 1. Praha: Portál, 2002, 636 s. ISBN 80-7178-376-5. info
  • HOSKOVEC, Jiří, Milan NAKONEČNÝ a Miluše SEDLÁKOVÁ. Psychologie XX. století : některé významné směry a školy. 1. vyd. [i.e. 2. vyd.]. Praha: Karolinum, 2002, 295 s. ISBN 8024603004. info
Metody hodnocení
Hodnocení se opírá o účast na seminárních diskusích a přednesení vlastního příspěvku. Zápočet.
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2010
Rozsah
1/1/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
prof. PhDr. Mojmír Svoboda, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Josef Švancara, CSc. (přednášející)
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Lubomír Vašina, CSc. (přednášející)
Garance
PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 6 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Rozvíjení integrativního myšlení. Základem je systémové zpracování poznatků. Inspirujícím pramenem je dosud práce Bertalanffyho (1972), nezbytná je znalost prací Popperových (1995 ad.), interdisciplinární kontext skýtá Wilson (1999), který oživuje vizi W. Whewella z r. 1840 o konsilienci věd. Průprava v systémovém přístupu zahrnuje čtyři dílčí koncepce: ideu celosti, ideu transformace, ideu samoregulace a hermeneutický aspekt.
Osnova
  • V seminářích se prezentují preliminárních práce doktorandů a diskutují se témata současných publikací z oboru teoretické psychologie a metodologie.
Literatura
  • EYSENCK, Michael W. a Mark T. KEANE. Kognitivní psychologie. Translated by Miroslav Filip. Vyd. 1. Praha: Academia, 2008, 748 s. ISBN 9788020015594. info
  • STERNBERG, Robert J. Kognitivní psychologie. Translated by František Koukolík. Vyd. 1. Praha: Portál, 2002, 636 s. ISBN 80-7178-376-5. info
  • THAGARD, Paul. Úvod do kognitivní vědy :mysl a myšlení. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 231 s. ISBN 80-7178-445-1. info
  • SEDLÁKOVÁ, Miluše. Vybrané kapitoly z kognitivní psychologie : mentální reprezentace a mentální modely. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004, 252 s. ISBN 8024703750. info
  • HOSKOVEC, Jiří, Milan NAKONEČNÝ a Miluše SEDLÁKOVÁ. Psychologie XX. století : některé významné směry a školy. 1. vyd. [i.e. 2. vyd.]. Praha: Karolinum, 2002, 295 s. ISBN 8024603004. info
  • Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IV. Edited by Michal Miovský - Ivo Čermák - Vladimír Chrz. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2005, 447 s. ISBN 8024411598. info
  • DENNETT, D. C. Druhy myslí : k pochopení vědomí. Translated by Jaroslav Peregrin. Vyd. 2., upr., v Academii 1. Praha: Academia, 2004, 174 s. ISBN 8020011773. info
Metody hodnocení
Hodnocení se opírá o účast na seminárních diskusích a přednesení vlastního příspěvku. Zápočet.
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2009
Rozsah
1/1/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
prof. PhDr. Mojmír Svoboda, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Josef Švancara, CSc. (přednášející)
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Lubomír Vašina, CSc. (přednášející)
Garance
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Rozvíjení integrativního myšlení. Základem je systémové zpracování poznatků. Inspirujícím pramenem je dosud práce Bertalanffyho (1972), nezbytná je znalost prací Popperových (1995 ad.), interdisciplinární kontext skýtá Wilson (1999), který oživuje vizi W. Whewella z r. 1840 o konsilienci věd. Průprava v systémovém přístupu zahrnuje čtyři dílčí koncepce: ideu celosti, ideu transformace, ideu samoregulace a hermeneutický aspekt.
Osnova
  • This seminar will examine and discuss recent concepts of psychology.
Literatura
  • EYSENCK, Michael W. a Mark T. KEANE. Kognitivní psychologie. Translated by Miroslav Filip. Vyd. 1. Praha: Academia, 2008, 748 s. ISBN 9788020015594. info
  • STERNBERG, Robert J. Kognitivní psychologie. Translated by František Koukolík. Vyd. 1. Praha: Portál, 2002, 636 s. ISBN 80-7178-376-5. info
  • THAGARD, Paul. Úvod do kognitivní vědy :mysl a myšlení. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 231 s. ISBN 80-7178-445-1. info
  • SEDLÁKOVÁ, Miluše. Vybrané kapitoly z kognitivní psychologie : mentální reprezentace a mentální modely. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004, 252 s. ISBN 8024703750. info
  • HOSKOVEC, Jiří, Milan NAKONEČNÝ a Miluše SEDLÁKOVÁ. Psychologie XX. století : některé významné směry a školy. 1. vyd. [i.e. 2. vyd.]. Praha: Karolinum, 2002, 295 s. ISBN 8024603004. info
  • Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IV. Edited by Michal Miovský - Ivo Čermák - Vladimír Chrz. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, 2005, 447 s. ISBN 8024411598. info
  • DENNETT, D. C. Druhy myslí : k pochopení vědomí. Translated by Jaroslav Peregrin. Vyd. 2., upr., v Academii 1. Praha: Academia, 2004, 174 s. ISBN 8020011773. info
Metody hodnocení
Hodnocení se opírá o účast na seminárních diskusích a přednesení vlastního příspěvku. Zápočet.
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2008, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2008
Rozsah
1/1/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
prof. PhDr. Mojmír Svoboda, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Josef Švancara, CSc. (přednášející)
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Lubomír Vašina, CSc. (přednášející)
Garance
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Předpoklady
Doktorský seminář I
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
Metody hodnocení
Účast na seminářích, příprava a prezentace vlastních příspěvků.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2007, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.

PSD_DS2 Doktorský seminář II

Filozofická fakulta
jaro 2007
Rozsah
1/1/0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc. (přednášející)
prof. PhDr. Mojmír Svoboda, CSc. (přednášející)
prof. PhDr. Josef Švancara, CSc. (přednášející)
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D. (přednášející)
doc. PhDr. Lubomír Vašina, CSc. (přednášející)
Garance
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Jarmila Valchářová
Předpoklady
Doktorský seminář I
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
Metody hodnocení
Účast na seminářích, příprava a prezentace vlastních příspěvků.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k četnosti výuky: každý měsíc.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.