AJ1RC_DI1A Didaktika 1A

Pedagogická fakulta
podzim 2015
Rozsah
0/0/24. konzultace. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AJ1RC_DI1A/OS01: Pá 25. 9. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 9. 10. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 16. 10. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 23. 10. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 30. 10. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 6. 11. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 13. 11. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 20. 11. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 27. 11. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 4. 12. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 11. 12. 13:55–15:35 Dětské centrum, Pá 18. 12. 13:55–15:35 Dětské centrum, I. Hrozková
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
At the end of the course students will be able to recognize specific needs of young language learners, and will be able to apply adequate types of activities in English classrooms.
Osnova
  • 1 Language teacher - roles, professional development.
  • 2 Young learner and their age and individual differences.
  • 3 How do young children learn languages. Acquisition and learning.
  • 4 Lesson management.
  • 5 Lesson planning.
  • 6 Coursebooks and supplementary materials.
Literatura
  • READ, Carol. 500 activities for the primary classroom. First published. Oxford: Macmillan Education. 320 s. ISBN 9781405099073. 2007. info
  • SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : a handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press. 148 s. ISBN 0194375633. 2001. info
  • CAMERON, Lynne. Teaching languages to young learners. Cambridge: Cambridge University Press. xvi, 258. ISBN 0521774349. 2001. info
  • PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press. 182 s. ISBN 0194371956. 1993. info
  • DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan. 104 s. ISBN 0-333-35335-8. 1991. info
  • SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman. 115 s. ISBN 0-582-74606-X. 1991. info
Výukové metody
workshop, microteaching, class discussions, homework, readings
Metody hodnocení
Credit requirements: 1 Active participation in seminars. 2 Portfolio. Oral interviews. 3 Two reflective letters 4 Contributions to the moodlinka course fora.
Vyučovací jazyk
Angličtina
Navazující předměty
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2002, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2013.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2015/AJ1RC_DI1A