AJ1RC_DI2A Didaktika 2A

Pedagogická fakulta
podzim 2014
Rozsah
0/0/24. konzultace. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AJ1RC_DI2A/OS01: Pá 19. 9. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 26. 9. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 10. 10. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 17. 10. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 24. 10. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 31. 10. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 7. 11. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 14. 11. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 21. 11. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 28. 11. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 5. 12. 13:00–14:40 učebna 57, Pá 12. 12. 13:00–14:40 učebna 57, I. Hrozková
Předpoklady
AJ1RC_DI1A Didaktika 1A && AJ1RC_DI1B Didaktika 1B
Didaktika 1 passed.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Modern primary school English teacher and his/her methods in teaching English to young learners. At the end of the course the students should be able to prepare a creative, logical and balanced lesson plan. Students should interpret the acquired knowledge as well as make deductions based on it. Throughout the semester students are encouraged to link theory in the classroom to practice at schools via practical tasks.
Osnova
  • 1 Teaching writing 2 Teaching speaking 3 Reaching vocabulary 4 Teaching grammar 5 Teaching pronunciation 6 Storytelling 7 Songs and their role in TEYL 9 Drama activities 11 Teaching culture 12 Teaching practice
Literatura
    povinná literatura
  • Cameron, L. (c2001). Teaching languages to young learners. (xvi, 258 s.) Cambridge: Cambridge University Press.
  • PINTER, Annamaria. Teaching young language learners. Oxford: Oxford University Press, 2006. xii, 180. ISBN 0194422070. info
  • SLATTERY, Mary a Jane R. WILLIS. English for primary teachers : a handbook of activities and classroom language. Oxford: Oxford University Press, 2001. 148 s. ISBN 0194375633. info
  • SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991. 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
    neurčeno
  • HALLIWELL, Susan. Teaching English in the primary classroom. London: Longman, 1992. 169 s. ISBN 0582071097. info
  • DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan, 1991. 104 s. ISBN 0-333-35335-8. info
  • DUNN, Opal. Beginning English with young children. Edited by Monica Vincent - Roger H. Flavell. London: Macmillan Publishing, 1983. vi, 89 s. ISBN 0-333-33307-1. info
Výukové metody
class discussions, group projects, presentations, assigned readings, homework
Metody hodnocení
1 Active participation in lessons is expected. 2 Microteaching 3 Portfolio and oral examination 4 Teaching practice
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2003, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2016, podzim 2017.