FI:PV100 Grafický design III - Informace o předmětu
PV100 Grafický design III
Fakulta informatikypodzim 2015
Předmět se v období podzim 2015 nevypisuje.
- Rozsah
- 1/1. 2 kr. (plus ukončení). Doporučované ukončení: k. Jiná možná ukončení: z.
- Vyučující
- MgA. Jana Malíková (přednášející), Mgr.art. Helena Lukášová, ArtD. (zástupce)
Mgr. Lukáš Pevný (přednášející) - Garance
- doc. RNDr. Petr Matula, Ph.D.
Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky
Dodavatelské pracoviště: Katedra vizuální informatiky – Fakulta informatiky - Rozvrh
- Po 8:00–9:50 C416, Po 8:00–9:50 C403
- Předpoklady
- PV083 Grafický design II && SOUHLAS
Výuka oboru Grafický design předpokládá výtvarné cítění a respektování charakteru tohoto oboru, včetně manuální práce na zadáních. PV083 - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 38 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- Předmět bakalářského i magisterského studia je pokračováním předmětů Grafický design I a II. Cílem předmětu je vytvoření libovolné webové stránky či mobilní aplikace pomocí interaktivní informační grafiky a animace. Důraz bude kladen na vizuální stránku návrhu. V procesu jsou získány znalosti e-publishingu v programu Adobe Indesign CS6 a animace pomocí HTML5. Od studentů se očekává aktivní přístup k řešení nových technologických postupů.
- Osnova
- Návrh grafického řešení.
- Návrh technického řešení a volba animovaných prvků.
- Tvorba návodu technického řešení tvorby multimediálních prvků.
- Prezentace návrhu.
- Literatura
- Android phones for dummies. Online. Edited by Dan Gookin. Second edition. 1 online r. ISBN 9781118720295 info
- Creating business agility :how convergence of cloud, social, mobile, video, and big data enables competitive advantage. Online. Edited by Rodney J. Heisterberg - Alakh Verma - C. Wallace. 1 online r. ISBN 9781118869451 info
- iPhone 5s and iPhone 5c portable genius. Online. Edited by Paul McFedries. 1 online r. ISBN 9781118677797 info
- Mobile magic :the Saatchi & Saatchi guide to mobile marketing. Online. Edited by Tom Eslinger. First Edition. 1 online r. ISBN 9781118855188 info
- APFELBAUM, Sue a Juliette CEZZAR. Designing the editorial experience : a primer for print, web, and mobile. Online. 1st ed. Beverly: Rockport Publishers, 2014. 224 s. ISBN 9781592538959. [citováno 2024-04-24] info
- KOCH, Peter-Paul. The mobile web handbook. Online. Freiburg: Smashing Magazine, 2014. 226 s. ISBN 9783944540931. [citováno 2024-04-24] info
- AVOLA, Greg a Jon RAASCH. Smashing Mobile Web Development. Online. Wiley, 2012. ISBN 978-1-118-34816-1. [citováno 2024-04-24] info
- MALAMED, Connie. Visual language for designers : principles for creating graphics that people understand. Online. Beverly, Mass.: Rockport Publishers, 2009. 240 s. ISBN 9781592535156. [citováno 2024-04-24] info
- DIXON, Simon a Aporva BAXI. Great graphics on a budget : creating cutting-edge work for less. Online. Gloucester: Rockport Publishers, 2003. 191 s. ISBN 1564969487. [citováno 2024-04-24] info
- Digital lab :print & electronic design advertising. Online. Crans-Près-Céligny: Rotovision, 2001. 156 s. ISBN 2-88046-557-5. [citováno 2024-04-24] info
- Výukové metody
- Práce ve studiu. Zadání, konzultace, samostatná práce (zpracování v grafických programech), odevzdání projektů. Grafické práce student průběžně konzultuje s vyučujícím a akceptuje připomínky. Řešení prezentuje elektronicky.
- Metody hodnocení
- Kolokvium získané na základě elektronické prezentace a po uložení na doporučené médium.
- Informace učitele
- http://agdamm.fi.muni.cz/cs/struktura-predmetu
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován jednou za dva roky.
- Statistika zápisu (podzim 2015, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fi/podzim2015/PV100