FF:UEV_20 Individual and soc. education - Course Information
UEV_20 Individual and social education
Faculty of ArtsSpring 2011
- Extent and Intensity
- 1/1/0. 3 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
- Teacher(s)
- Mgr. Antonín Tomek (lecturer), Mgr. Jan Špaček (deputy)
- Guaranteed by
- Mgr. Jan Špaček
Department of Musicology – Faculty of Arts
Contact Person: Bc. Jitka Leflíková - Timetable
- each odd Wednesday 15:50–19:05 M22
- Course Enrolment Limitations
- The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
The capacity limit for the course is 35 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/35, only registered: 0/35, only registered with preference (fields directly associated with the programme): 0/35 - fields of study / plans the course is directly associated with
- Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education (programme FF, N-SS) (3)
- Course objectives (in Czech)
- • rozvíjení sebepoznání, ujasnění si vlastních postojů, hodnot, cílů a možností rozvoje a změn; • inspirace a náměty metod a postupů, využití a aplikace OSV při výuce, příklady konkrétních aktivit ...
- Syllabus (in Czech)
- 1. Úvodní seznamovací, rozehřívací a stmelovací aktivity 2. Já a můj osobní potenciál, možnosti rozvoje 3. Svět kolem nás, hodnoty, principy, smysl 4. Osobnostní a sociální výchova pomocí prožitkových aktivit
- Literature
- NEUMAN, Jan. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. Illustrated by Petr Ďoubalík. Vyd. 5. Praha: Portál, 2009, 325 s. ISBN 9788073675721. info
- VALENTA, Josef. Osobnostní a sociální výchova a její cesty k žákovi. 1. vyd. Kladno: Aisis, 2006, 226 s. ISBN 802394908X. info
- VALIŠOVÁ, Alena. Komunikace a vzájemné porozumění : hry pro dospívající. Vyd. 1. Praha: Grada, 2005, 138 s. ISBN 8024708426. info
- KOPŘIVA, Pavel. Respektovat a být respektován. Kroměříž: Spirála, 2005, 282 s. ISBN 8090187366. info
- VALENTA, Josef. Učit se být : témata a praktické metody pro osobnostní a sociální výchovu na ZŠ a SŠ. Vyd. 2. Praha: Agentura Strom, 2003, 95 s. ISBN 8086106101. info
- BELZ, Horst and Marco SIEGRIST. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení :východiska, metody, cvičení a hry. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 375 s. ISBN 80-7178-479-6. info
- CANFIELD, Jack and Frank SICCONE. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře. Vyd. 1. Praha: Portál, 1998, 380 s. ISBN 80-7178-194-0. info
- CANFIELD, Jack and Harold Clive WELLS. Hry pro zlepšení motivace a sebepojetí žáků :příručka pro učitele, vychovatele a rodiče. Vyd. 2. Praha: Portál, 1997, 197 s. ISBN 80-7178-136-3. info
- HERMOCHOVÁ, Soňa. Hry pro život :sociálně psychologické hry pro děti a mládež. 2. vyd. Praha: Portál, 1995, 174 s. ISBN 80-7178-042-1. info
- HERMOCHOVÁ, Soňa. Hry pro život :sociálně psychologické hry pro děti a mládež. 1. vyd. Praha: Portál, 1994, 174 s. ISBN 80-85282-79-8. info
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- Study Materials
The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (Spring 2011, recent)
- Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2011/UEV_20