JAP03 Angličtina pro přírodovědce 3

Přírodovědecká fakulta
podzim 2006
Rozsah
0/2. 2 kr. (příf plus uk plus > 4). Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Hana Ševečková, M.A. (přednášející)
Mgr. Eva Čoupková, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Věra Hranáčová (přednášející)
PhDr. Hana Němcová (přednášející)
Mgr. Milada Pavlovová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Andrea Rozkošná (přednášející)
Dr. Michael Svoboda, B.A. (přednášející)
Garance
Mgr. Hana Ševečková, M.A.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Přírodovědecké fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: JUDr. Helena Sýkorová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
JAP03/B1: Po 9:00–10:50 J5, H. Němcová
JAP03/B2: St 9:00–10:50 J5, H. Němcová
JAP03/B3: Út 13:00–14:50 J2, H. Ševečková
JAP03/C1: Út 15:00–16:50 J5, M. Pavlovová
JAP03/C2: Út 11:00–12:50 J1, M. Pavlovová
JAP03/C3: Čt 10:00–11:50 J1, M. Pavlovová
JAP03/C4: Út 15:00–16:50 J4, A. Rozkošná
JAP03/C5: Čt 12:00–13:50 J1, A. Rozkošná
JAP03/C6: Čt 14:00–15:50 J1, A. Rozkošná
JAP03/F1: Čt 13:00–14:50 J5, M. Pavlovová
JAP03/G1: St 12:00–13:50 J5, V. Hranáčová
JAP03/G2: St 14:00–15:50 J5, V. Hranáčová
JAP03/G3: Po 14:00–15:50 J4, V. Hranáčová
JAP03/M1: St 10:00–11:50 J2, M. Svoboda
JAP03/M2: St 15:00–16:50 J1, M. Svoboda
JAP03/Z1: Po 9:00–10:50 J1, M. Svoboda
JAP03/Z2: Po 8:00–9:50 J4, H. Ševečková
JAP03/Z3: Po 10:00–11:50 J4, H. Ševečková
JAP03/Z4: Čt 9:00–10:50 J5, H. Ševečková
JAP03/Z5: Čt 11:00–12:50 J5, H. Ševečková
Předpoklady
Znalost anglického jazyka minimálně na středoškolské úrovni + zvládnutí dovedností, které jsou obsahem kurzů JAP01 a JAP02.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
předmět má 514 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Cílem výuky je rozvinout profesní dovednosti studenta a schopnost sledovat nejnovější poznatky ve studovaném oboru.
Osnova
  • Obecné cíle: 1. rozvinout mluvní dovednosti potřebné pro komunikaci v situacích typických pro oblast vědy 2. rozvinout čtecí dovednosti tak, aby se studenti vypořádali i se složitějšími autentickými odbornými texty 3. rozvinout poslechové dovednosti tak, aby umožnily studentům porozumět odbornému textu 4. rozvinout dovednost psát tak, aby studenti dovedli sestavit žánry (typy textů) typické pro oblast vědy 5. seznámit studenty se základní odbornou terminologií 6. zopakovat a prohloubit znalost gramatiky v nových kontextech Obecné úkoly: Studenti 1. se naučí, jak popsat proces, systém, jak vyjádřit příčinu a následek, 2. se naučí, jak si dělat poznámky ze slyšeného textu 4. se naučí, jak psát žádost o zaměstnání, formální a neformální dopis, laboratorní zprávu 5. prohloubí si znalost odborné terminologie 6. upevní si znalost gramatiky Hodnocení: 1 písemný zápočtový test za semestr
Literatura
  • Přehled doporučené literatury - viz informace učitele.
Záložky
https://is.muni.cz/ln/tag/PříF:JAP03!
Metody hodnocení
Výuka v každém semestru zakončena zápočtem - podmínkou je úspěšné vykonání zápočtového testu a 85% přítomnost ve výuce.
Navazující předměty
Informace učitele
Odborná literatura: http://home.teleport.com/~amobb/biology/ http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Lab/5875/ http://www.biochemlinks.com/bclinks/bclinks.cfm http://www.nature.com http://www.sciencenews.org http://www.sciencedaily.org http://www.newscientist.com http://www.nationalgeographic.com Anthropology - W.A.Haviland, 1997, Harcourt Brace College Publishers Human Anatomy, Harold J. Benson, Kathleen P. Talaro, WCB 1993 Anatomy and Physiology, Harold J. Benson, Stanley E. Gunstream, Arthur Talaro, Kathleen P. Talaro, WCB 1992 Environment Today, Dr. T. Greenhalgh, D. Shaw, Longman, 1994 Presenting facts and figures, D. Kerridge, Longman, 1996 Effective presentation, J. Comfort, OUP 1995 Giving presentations, M. Ellis, N. O'Driscoll, Longman, 1997 Key Words in Science and Technology, Bill Mascull, Cobuild 1997
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2007 - akreditace, podzim 2007.