nk2390 Management a marketing sportovních akcí a klubů

Fakulta sportovních studií
podzim 2016

Předmět se v období podzim 2016 nevypisuje.

Rozsah
7/13. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D. (přednášející)
Ing. Marek Záboj, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Dodavatelské pracoviště: Katedra společenských věd a managementu sportu – Fakulta sportovních studií
Předpoklady
Znalosti studenta základů managementu a marketingu
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:
Osnova
  • 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.
Literatura
  • Sports and Entertainment Management. Edited by Ken Kaser - John R. Brooks. ISBN: 0538438290
  • Sports and Entertainment Marketing. Edited by Ken Kaser - Dotty Boen Oelkers. ISBN:9780538445146
  • FETCHKO, Michael J., Donald P. ROY a Kenneth E. CLOW. Sports marketing. 1st ed. Boston: Pearson, 2013, xxi, 391. ISBN 9780132135467. info
  • BYERS, Terri, Trevor SLACK a Milena Madeleine PARENT. Key concepts in sport management. Los Angeles, Calif.: SAGE, 2012, xiii, 203. ISBN 9781412928427. info
  • HOYE, Russell. Sport management : principles and applications. 3rd ed. New York: Routledge, 2012, xx, 284. ISBN 9781856178198. info
Výukové metody
Přednášky a semináře
Metody hodnocení
Student v průběhu semestru zpracuje seminární práci, kterou následně v seminářích prezentuje. Po úspěšném absolvování následuje ústní zkouška.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2015.