JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 354 s. ISBN 978-80-210-6396-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6396-2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky
Název anglicky School education: contexts, curriculum, participants, processes, results
Autoři JANÍK, Tomáš a Karolína PEŠKOVÁ.
Vydání Brno, 354 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6396-9
Doi 10.5817/CZ.MUNI.M210-6396-2013
Klíčová slova česky podmínky; kurikulum; aktéři; procesy; výsledky
Klíčová slova anglicky contexts; curriculum; participants; processes; results
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Bibliografie 732 záznamů
Změnil Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 24. 2. 2015 16:39.
Anotace
V knize jsou rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkum v různých oblastech školního vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy a výsledky. V jednotlivých kapitolách jsou řešena témata jako inkluze ve vzdělávání, klima třídy, kvalita učebnic, motivace v procesu autoregulace učení, rozvíjení kompetence k učení, postoje učitelů k environmentální problematice a další.
Anotace anglicky
The book introduces theoretical background and research instruments for research into various areas of school education: contexts, curriculum, participants, processes and results. Individual chapters discuss topics such as inclusive education, classroom climate, quality of textbooks, motivation in the process of self-regulated learning, developing of learning to learn, teachers’ attitudes towards environmental issues etc.
Návaznosti
MUNI/A/0883/2011, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2012)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 08:23