Formát pro tisk z prohlížeče, MS-Word, LaTeX, rich LaTeX

Životopis

Identifikace osoby
  • Mgr. Anna Matušková, PhD.; narozena 19. 06. 1978, Frýdlant v Čechách.
Pracoviště
  • Katedra politologie, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita.
Funkce na pracovišti
  • odborná asistentka
Vzdělání a akademická kvalifikace
  • Absolventka doktorského programu obor politologie na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity 2010: Absolvování oboru politologie na Fakultě sociálních studií Masarykovy university; titul - Mgr. 2005: absolvování oboru politologie – mediální studia na Fakultě sociálních studií Masarykovy university; titul – Bc. 2003:
Přehled zaměstnání
  • od 2008 – asistentka na Katedře politologie Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity; v letech 1997-1999 redaktorka v Lidových Novinách.
Pedagogická činnost
  • politický marketing se se zaměřením na vývoj volebních kampaní, volební strategie; americké prezidentské kampaně
Vědeckovýzkumná činnost
  • politický marketing se se zaměřením na vývoj volebních kampaní, volební strategie; americké prezidentské kampaně
Akademické stáže
  • září 2007 – červen 2008 : Kolumbijská univerzita, New York, USA, Fulbrightovo stipendium
Universitní aktivity
  • spoluorganizátorka konference „Political Communication in the CEE – Emergence of the Discipline, Current State and the Future“ Brno, červen 2007.
Mimouniversitní aktivity
  • přednášky, workshopy pro International Republican Institute (IRI), Asociaci pro Evropské hodnoty, CEVRO institut a další organizace
Vybrané publikace
  • MATUŠKOVÁ, Anna a Alexander BRAUN. 7.2 Czech Republic: Social Democrats strike back. In Political Marketing. Principles and Applications. 1. vyd. London and New York: Routledge, 2009, s. 181-183. Textbook. ISBN 0-415-43129-8. info
  • MATUŠKOVÁ, Anna a Marzena CICHOSZ. Polsko: Negativní reklama na vzestupu. In BRADOVÁ, Eva. Negativní kampaně a volební reklama ve volbách. Olomouc: Periplum, 2008, s. 58-85, 27 s. Edice Studie a analýzy, svazek 8. ISBN 978-80-86624-44-0. info
  • MATUŠKOVÁ, Anna. Poland. The Victory of "Social Oriented" over "Liberal Oriented" Poland. In ŠARADÍN, Pavel a Eva BRADOVÁ. Visegrad votes. Parliamentary Elections 2005 - 2006. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, 2007, s. 59-88, 29 s. verze 1. ISBN 978-80-244-1625-0. info
  • MATUŠKOVÁ, Anna. Politický marketing a české politické strany. In DANČÁK, Břetislav a Vít HLOUŠEK. Parlamentní volby 2006 a česká politika. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, IIPS, 2006, s. 203-212, 13 s. Ediční řada Sborníky. ISBN 80-210-4161-7. info
  • MATUŠKOVÁ, Anna. Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky. In FOLTÝN, Tomáš, Dalibor ČALOUD, Vlastimil HAVLÍK a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. 1. vyd. Brno: CDK, 2006, s. 26-41. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN 80-7325-108-6. info
  • ČALOUD, Dalibor a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. In ČALOUD, Dalibor, Tomáš FOLTÝN, Vlastimil HAVLÍK a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. Brno: CDK, 2006, s. 164-170. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN 80-7325-108-6. info

19. 2. 2010


Životopis: Mgr. Anna Shavit, Ph.D. (učo 44416), verze: čeština(3), změněno: 19. 2. 2010 14:34, A. Shavit

Další varianta: angličtina(2)