Novinky a zajímavosti ze světa IS MU

RSS Máte-li zájem, přihlaste se k odběru novinek e-mailem. Novinky můžete odebírat také pomocí RSS nebo si zařaďte blog mezi sledované, pokud jste uživatel IS MU.
Tento blog píše
FotografieFI:Vývojový tým IS MU, Mgr. Eva Zárybnická, 206552
Vlastníci blogu: FI:Vývojový tým IS MU, Mgr. Eva Zárybnická, 206552
Právo číst: kdokoliv v Internetu, pojmenovaná skupina osob: FI:CVT FI
Právo komentovat: pojmenovaná skupina osob: FI:CVT FI
15. 8.
2012

Modernizace Obchodního centra MU

  • RSS
Dosud nehodnoceno.
Novinky

Vývojový tým Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU) vylepšuje aplikace pro správu Obchodního centra MU (OC MU) a zavádí zcela novou funkci, která umožní zákazníkům z MU zaplatit pomocí svého SUPO účtu.

Novinkou, určenou nejširšímu okruhu uživatelů, je umožnění platby objednávky pomocí SUPO účtu. Tuto možnost platby mají pouze zákazníci z MU s aktivovanou službou SUPO, kteří ve chvíli objednávky mají na svém účtu dostatek volných prostředků. Platba je v OC MU indikovaná ihned po objednání a automaticky bude zdarma převedena typicky následující pracovní den podobně, jako je tomu u on-line platby běžnou platební kartou.

Uživatelé, kteří v IS MU spravují nabídky (balení) pro OC MU, jistě ocení nově přepracovaný vzhled přehledu všech zavedených balení. Seznam balení je nyní kompaktnější a u každého balení je nově přímý odkaz do editace daného balení. Dalším velkým pomocníkem se také jistě stane množství filtrů, kterými je možné výpis balení upravovat (viz Obr. 1).

Obr. 1: Možnosti filtrování balení zavedených v OC MU.

Dalším vylepšením je možnost hromadného kopírování balení. Tuto možnost využijí např. uživatelé, kteří spravují v OC MU větší množství kurzů, které se nabízí každý rok. Nyní vyberou všechny staré kurzy a hromadně si je zkopírují doslova na pár kliknutí. Následně, pomocí hromadných operací (nastavení ceny, data prodeje, …), si je jednoduše připraví k prodeji.

Uživatelé se také dočkali funkce hromadného přidání požadavků k balením (viz Obr. 2). Požadavkem je zde myšleno nastavení, např. umožnění platby kartou, informování určité osoby o objednání/zaplacení balení atd.

Obr. 2: Hromadné přidání požadavků.

Pro uživatelskou podporu, která řeší se zákazníky OC MU jejich dotazy a různé žádosti (zaslání daňového dokladu, zrušení objednávky, vrácení platby za nečerpanou službu, …), připravil Vývojový tým IS MU několik vylepšení.

Prvním je možnost evidovat u každého balení kontakt na organizátora (viz Obr. 3). Uživatelé, kteří balení zakládají, tento kontakt vyplňují a pracovníci uživatelské podpory tak mohou snadno zákazníky odkázat na organizátora v případě dotazu týkajícího se objednané služby.

Obr. 3: Kontakt na organizátora editovaného balení.

Dalším vylepšením, které uživatelské podpoře usnadní proces vrácení platby za nevyzvednutou revalidační přelepku nebo kartu studenta (ISIC), je zobrazení informace o vydaných kartách a přelepkách přímo v detailu objednávky (viz Obr. 4). Uživatelská podpora tak hned vidí, zdali je možné platbu vrátit, a nemusí se obracet na Studijní oddělení jednotlivých fakult s prosbou o potvrzení, zda byla studentovi karta nebo přelepka vydána.

Obr. 4: Zobrazení informace o vydaných kartách.

Poslední změnou je implementace nové funkce "Odeslat fakturu v PDF e-mailem", která slouží pro jednodušší zaslání faktury účtárně zákazníka v případě, že si ji vyžádá. Uživatelská podpora velmi často řeší tento typ žádostí, ačkoliv je faktura zasílána automaticky po vystavení na adresu zákazníka s pokynem, ať ji předá. Tuto možnost mají pracovníci uživatelské podpory v detailu každé objednávky.

O Obchodním centru MU jsme vás již dříve informovali v novinkách Prodej elektronických knih v Obchodním centru, Nový způsob platby v Obchodním centru MU a Výhody Obchodního centra MU v externích konferenčních systémech.

15. srpna 2012

Dosud nečteno0 komentářůpermalink
« Import publikací z www.isvav.cz (15. 8. 2012 08:55) | Nová evidence zahraničních pobytů v IS MU » (15. 8. 2012 09:03)

Zatím žádné komentáře.