VIKMB64 Digital marketing

Faculty of Arts
Autumn 2017
Extent and Intensity
1/1/0. 5 credit(s). Type of Completion: k (colloquium).
Teacher(s)
Mgr. Lukáš Porsche, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Division of Information and Library Studies – Department of Czech Literature – Faculty of Arts
Contact Person: Mgr. Sabina Kubisová
Supplier department: Division of Information and Library Studies – Department of Czech Literature – Faculty of Arts
Timetable
each odd Tuesday 17:30–19:05 G23
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.

The capacity limit for the course is 25 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/25, only registered: 0/25
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cíle předmětu: Předmět dává studentům rozhled v oblasti digitálního marketingu. Věnuje se nejdůležitějším problémům a součástem digitálního marketingu (DM) a přináší studentům solidní základ pro pozdější hlubší rozvoj ve vybraných marketingových kanálech. Obsahem výuky jsou jednak hlavní principy, které se v DM uplatňují, a také konkrétní oblasti DM - od významu a funkcí webu přes analytiku, marketingové kanály (SEO, PPC, sociální sítě a další) až po základy spolupráce mezi marketingovým odborníkem a jeho klientem.
Syllabus (in Czech)
  • Úvod: digitální marketing a jeho hlavní principy. O čem se mluví a o čem se nemluví - akcentovaná a opomíjená témata. Role webu, produktu, brandu. Digitální marketingové kanály. Co máme k dispozici, co s tím dělat a jak to spojit dohromady. Proč a jak stanovit cíle. Základy digitální analytiky. Zákaznický výzkum. Proč, jak a kde získat data o cílové skupině na webu i mimo něj. Použitelnost webu. SEO, PPC, zbožové srovnávače, emailový marketing Display reklama, sociální sítě, content marketing Vztah mezi marketérem a klientem. Co dál studovat, jak vybírat kvalitní zdroje a konference. Trendy a změny, které nás čekají.
Literature
    recommended literature
  • The Beginners Guide to SEO https://moz.com/beginners-guide-to-seo
  • Google Analytics for Beginners https://analytics.google.com/analytics/academy/course/6
  • ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva : návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. 1st ed. Jihlava: Baroque Partners, 2014, 211 s. ISBN 9788087923016. info
  • HAZDRA, Adam. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 9788024747118. URL info
  • FORET, Miroslav. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 121 s. ISBN 9788025121832. info
    not specified
  • The PPC Guide for Beginners http://www.wordstream.com/blog/ws/2013/07/30/ppc-guide-for-beginners-1
  • KRUG, Steve. Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability. 3rd ed. New York: New Riders, 2014, 216 pp. ISBN 978-0-321-96551-6. info
Teaching methods (in Czech)
Aktivní účast na seminářích, samostatné studium.
Language of instruction
Czech
Further Comments
Study Materials
The course is taught annually.
The course is also listed under the following terms Autumn 2018.
  • Enrolment Statistics (Autumn 2017, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/autumn2017/VIKMB64