23/11/2018 13:10new

Máte nejasnosti ohledně toho, jak studium v tomto programu probíhá?

Zajímá vás, co vás v rámci tohoto studia čeká?

Volíte mezi příbuznými programy a potřebujete více podrobností?

Tápete, jakým směrem se může po absolvování tohoto programu ubírat vaše kariéra?

Neváhejte se zeptat na cokoli, co vás ohledně náplně vybraného programu zajímá!


Toto fórum neslouží pro dotazy spojené s administrativou přijímacího řízení, ty směřujte na e-mail: prihlaska@muni.cz, nebo se podívejte na nejčastěji kladené otázky a odpovědi: http://is.muni.cz/prihlaska/faq/.

23/4/2019 19:27new

Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné přihlásit se na magisterský program Učitelství dějepisu, když mám Bc. z Lektorství Anglického jazyka? Je to hlavně z důvodu rozšíření aprobace na 2 předměty. Vzhledem k tomu, že by se jednalo o kombinované studium během práce, jak by to bylo s praxí? Třetí rok jsem učitelem na druhém stupni základní školy na plný úvazek a v současném školním roce učím právě i dějepis. Je možné si to započítat do praxe?

Děkuji,
Bc. Michal Studýnka
22/10/2021 21:00new

Dobrý deň,

zaujal ma tento študijný program. Mám ukončené bakalárske štúdium z oborov Dějiny starověku a Mediteránní studia. Chcela by som sa opýtať, bolo by možné študovať ďalej magisterský program Dějiny starověku spolu s Učitelstvím dějepisu a občanské výchovy (nebo Učitelství dějepisu a Geografie)?

Ďakujem a akékoľvek doplňujúce informácie.

S pozdravom,

Simona Aliová
Nikola Panochová
11/2/2021 16:26new
Dobrý den, bude mi vaší školou přijat přihláška, pokud jsem v předchozích letech vystudovala bakalářské studium se zaměřením na Ekonomiku a management, program Bezpečnostní studia, se SZZ mimo jiné z oboru Psychologie a Sociologie.
Děkuji za odpověď. Panochová
11/2/2021 18:10new