13/12/2018 02:13new

Máte nejasnosti ohledně toho, jak studium v tomto programu probíhá?

Zajímá vás, co vás v rámci tohoto studia čeká?

Volíte mezi příbuznými programy a potřebujete více podrobností?

Tápete, jakým směrem se může po absolvování tohoto programu ubírat vaše kariéra?

Neváhejte se zeptat na cokoli, co vás ohledně náplně vybraného programu zajímá!


Toto fórum neslouží pro dotazy spojené s administrativou přijímacího řízení, ty směřujte na e-mail: prihlaska@muni.cz, nebo se podívejte na nejčastěji kladené otázky a odpovědi: http://is.muni.cz/prihlaska/faq/.

6/4/2021 13:57new

Dobrý den,

mám zájem o nmgr. jednooborové studium učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy, ale bakalářské studium jsem absolvovala v oboru žurnalistika, kterou teď studuji i jako navazující magisterské studium. Do budoucna bych se ale chtěla zaměřit spíše na korektorskou profesi, a proto bych se ráda přihlásila na výše zmíněný obor na FF. Chtěla bych se proto zeptat, zda si myslíte, že je vhodné se na tento obor přihlásit i přesto, že jsem neabsolvovala jeho bakalářské studium (např. z hlediska přijímaček, zvládání studia apod.)

Moc děkuji za odpověď.

Vážená paní kolegyně,
z charakteristiky programu, jak ji máme uvedenu na webu, plyne: "Tento program je určen studentům, kteří absolvovali bakalářské studium českého jazyka a literatury a kteří usilují o získání učitelské kvalifikace." Vaše nynější bakalářské studium bohužel bohemistické průpravě dostatečně neodpovídá. Musela byste mít ukončené bohemistické studium - klidně i z jiné fakulty či univerzity.

Srdečně zdraví
Zuzana Urválková
3/2/2022 09:29new
Dobrý den,