6/2/2019 02:13new

Máte nejasnosti ohledně toho, jak studium v tomto programu probíhá?

Zajímá vás, co vás v rámci tohoto studia čeká?

Volíte mezi příbuznými programy a potřebujete více podrobností?

Tápete, jakým směrem se může po absolvování tohoto programu ubírat vaše kariéra?

Neváhejte se zeptat na cokoli, co vás ohledně náplně vybraného programu zajímá!


Toto fórum neslouží pro dotazy spojené s administrativou přijímacího řízení, ty směřujte na e-mail: prihlaska@muni.cz, nebo se podívejte na nejčastěji kladené otázky a odpovědi: http://is.muni.cz/prihlaska/faq/.

Kateřina Vaňková
14/4/2020 21:36new
Dobrý den,
studuji obor Mezinárodní sociální a humanitární práce na Cyrilometodějské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Pro ujištění se ptám, zda je možné se z tohoto oboru hlásit na magisterské studium Učitelství základů společenských věd pro střední školy.
Děkuji pěkně
S pozdravem
Kateřina Vaňková
last modified 6/7/2020 17:28 new
1/1

Jak ti přihláška nakonec dopadla? Mně to tento rok bylo zamítnuto s absolvovaným programem Právo a právní věda. V informacích pro rok 2020/2021 totiž nově nebylo právo explicitně zmíněno jako jeden z oborů, pro jejichž absolventy je program určen, a to navzdory tomu, že spadá do společenskovědního základu.

Mohla být udělena výjimka, ale v tom případě bylo nutno v průběhu předešlého studia absolvovat minimálně 20 kreditů za společenskovědní předměty a minimálně 20 kreditů za filozofické. Ani filozoficky zaměřené povinně volitelné předměty na Právnické fakultě (kde momentálně píšu disertaci na téma z oblasti právní filozofie) však nebyly vyhodnoceny jako dostatečně filozofické, aby mi výjimka mohla být přiznána. 😞