Vlákno: Studium na MU/
Lucie Šiborová
24. 5. 2016 12:14nové
Poplatek za studium

Dobrý den,

prosím, kde mohu zjistit, kolik dnů jsem byla vedena jako student MU? Jednalo se, myslím, o neúspěšné studium. Trvalo 2 semestry v letech 2011-2012. Nyní jsem přijata do bakalářského studia v kombinované formě na Pedagogickou fakultu a chtěla bych vědět, zda budu něco doplácet nebo ne. Četla jsem, že v standardní době, tedy 3 roky + 1 rok prodlouženého studia( bráno jako 4 standardní roky vzhledem k platbě za studium) je to bez poplatku. Do toho bych se měla vlézt, ale je možné, že mi tam nějaké dny budou přebývat. Tak by mě zajímalo kolik to je a případně kolik bych musela na závěr studia platit. Předpokládám, že nynější studium prodlužovat nebudu.

Děkuji.
24. 5. 2016 13:23nové

Dobrý den,

máte odstudováno 481 dnů (tj. 1 r., 3 měs., 24 d.)
Studium bylo ukončeno, ne však Vámi, ale ze strany fakulty - takže až na podzim, při kontrole splnění podmínek mezi 2. a 3. semestrem.
Lucie Šiborová
24. 5. 2016 15:02nové
To znamená, že bych si musela zaplatit ty 3 měsíce a 24 dní že? Dokážete mi říct, kolik by to bylo? Slyšela jsem, že se snad musí zaplatit celý další semestr...jestli je to pravda?
Děkuji. Pěkný den.
Lucie Šiborová
24. 5. 2016 15:14nové
Tak jsem se právě dovolala paní na Ped, která to má na starosti. :) Vše mi vysvětlila. Děkuji i Vám!
změněno 24. 5. 2016 15:29 nové

Poplatek je vyměřen v první den překročení doby, a je vyměřván na 6 mesíců. Můžete požádat o alikvótní snížení, resp. splátkový kalendář (měěsíční) a po absolutoriu není nutné dále platit.

Poplatek na PdF od září 2016 viz http://www.muni.cz/media/docs/1132/Statut_MU271015-zmeny.pdf -> str. 2, 1. sloupec.

Studium se počítá na dny, ode dne zápisu, do dne ukončení.
Teoreticky byste mohla ušetřit 2-3 odstudované měsíce, a to pokud se nezapíšete v řádném termínu před létem, ale až v náhradním termínu, začátkem září.

ed. Tak, rozepsaný příspěvek mi uložilo až po reakci, ale už ho tady nechám.