8. 11. 2010 16:14nové
Dotazy specifické pro fakultu sociálních studií.
Marek Štencel
6. 2. 2019 16:33nové
vysledek prijimaciho rizeni
Zdravim, v lednu jsem byl na prijimackach do navazujiciho magisterskeho studia psychologie. Bohuzel jsem neuspel, znam svuj vysledek z testu. Rad bych vsak videl otazky, ve kterych jsem chyboval a jejich spravne odpovedi. Je to mozne? Na koho se mohu obratit? Diky
8. 2. 2019 16:07nové

Dobrý den,

obraťte se prosím na Studijní oddělení FSS (studijni@fss.muni.cz).
Kristýna Rozbrojová
23. 2. 2019 16:06nové
Přihláška ke studiu
Dobrý den,
v současné době jsem již studentkou prvního ročníku oboru sociologie, avšak chci si podat přihlášku na obor psychologie. Chci se zeptat, jestli si lze podat přihlášku na psychologii v kombinaci se sociologií, přesto, že ji již studuji, aniž bych tyto dva obory chtěla studovat samostatně. V elektronické přihlášce mě to při zadání upozorní, že to nelze podat na obor, který již studuji. Děkuji za odpověď.
24. 2. 2019 23:48nové
nebývalo to možné - hádám, že je stále třeba studium stejného oboru nejdříve ukončit, ale IMHO je optimálním řešením přestup, viz https://www.fss.muni.cz/media/6090/smernice-fss-c5_2013-o-zasadach-pri-schvalovani-prestupu.pdf
78.102.244.*
12. 3. 2019 06:45nové
Studium psychologie
Hezký den,
mám otázku ohledně přijímacího řízení na obor psychologie a následného uplatnění jakožto klinický psycholog. 

Jak vysoký percentil je, odhadem, potřeba, aby byl člověk na obor přijat? Lze spoléhat na výsledky loňského přijímacího řízení?

Když má student zájem o práci klinického psychologa, musí nutně studovat jednooborovou psychologii v bakalářském i magisterském studiu? Nestačí mu pouze magisterský titul z jednooborové a bakalářský z dvouoborové psychologie?

Děkuji za odpověď.

změněno 13. 3. 2019 08:40 nové

výhradně jednooborově, viz https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2004-96#p22