8/11/2010 16:05new
Dotazy specifické pro filozofickou fakultu.
25/1/2020 20:54new
Dvouoborové studium po přechodu na studijní programy

Dobrý den,
ráda bych se dozvěděla, jak postupovat v následující situaci (na studijním oddělení mi neporadili):
1. studuji jednooborově estetiku, momentálně jsem ve třetím semestru
2. ráda bych se přihlásila na nově otevřený obor na FF - Tlumočnictví českého znakového jazyka a následně obory sloučila
3. vzhledem k tomu, že se po začátku mého studia přecházelo na studijní programy, není údajně možné studia propojit, ačkoliv za jiných okolností by to možné bylo
.. Opravdu by nešlo obory nějak spojit? Nejlépe jako kombinované studium s větším důrazem na estetiku a tlumočnictví jako obor vedlejší. Pokud by bylo sloučení možné, jak přesně postupovat u vyplňování hlavních a vedlejších oborů v elektronické přihlášce?

Děkuji,
E. Martincová
27/1/2020 13:14new
Nejsem sice z estetiky ani obecné jazykovědy, ale strávil jsem s přeměnou studia dost času, tudíž vás mohu ujistit, že skutečně nelze spojit starý obor s novým programem. Nejjednodušší řešení bych viděl tak, že si podáte přihlášku na sdružené studium, kde bude hlavním oborem estetika a vedlejším tlumočnictví, a pak si necháte na estetice uznat, co půjde. Kombinovaným studiem myslíte asi sdružené (kombinované studium je trochu něco jiného). Zdraví Pavel Pilch
27/1/2020 15:56new
Je to možné, v této terminologii mám nedostatky.
Každopádně Vám děkuji!
E. Martincová
31/1/2020 10:43new

Vážená paní Martincová,

dodatečně skutečně není možné studijní programy sloučit, jak popisujete. To jste se jistě dověděla i na studijním oddělení Filozofické fakulty. Musela byste si tedy podat novou přihláška na Vámi uváděnou kombinaci studijních programů (dle nabídky, která je k dispozici). Následně byste si mohla pouze požádat o uznání předmětů z oboru Estetika.
David Hubáček
8/2/2020 20:41new
Prominutí příjimací zkoušky