Zápis ze zasedání programové rady Název studijního programu: Podniková informatika Fakulta: Ekonomicko-správní fakulta MU Typ: bakalářský, prezenční Jméno, příjmení a titul garanta: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D. Datum a místo zasedání programové rady: 20. 9. 2021, ESF MU Účast: Jméno Zařazení doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D. Garant studijního programu Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D. Akademický pracovník z daného programu Ing. Jaromír Skorkovský, CSc. Akademický pracovník z daného programu Ing. Zdeněk Opršal Zástupce zaměstnavatelů Ing. Martin Lofaj Zástupce absolventů (telcall) Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D. Koordinátorka studijní úspěšnosti Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D. Vedoucí KPH Bc. Karolína Tuzarová Host - student NMgr. POINu 1. Popište podstatné a nepodstatné změny, ke kterým došlo v rámci studijního programu za poslední hodnocené období. Komentář: Programová rada schválila tyto nepodstatné změny ve Studijního plánu od šk. roku 2021/22: • Zrušení profilujícího předmětu IB111 Základy programování (v zápise z r. 2020 je informace o tom, že tento předmět již nebude povinný, ale byl zcela vyřazen ze studijního plánu) je vyřešeno jeho nahrazením ekvivalentním kurzem IB113 Úvod do programování a algoritmizace • Přesun povinně-volitelných předmětů PB161 Programování v jazyce C++ a PB162 Programování v jazyce Java z 2. do 4. semestru • Změna rozsahu u BPH_PINF z 4/3/0 na 3/3/0, která je způsobena větším důrazem na samostatnou práci studentů (týmové projekty, příprava na semináře) • Přesun IB110 Základy informatiky ze 3. semestru do 4. semestru (organizační opatření FI MUNI) • Změna garanta předmětu: · BPH_TEBP Teze bakalářské práce: původní garant: P. Suchánek, nový A. Klapalová · BPH_BAS1 Bakalářský seminář 1: původní garant: P. Suchánek, nový J. Procházka · BPH_BAS2 Bakalářský seminář 2: původní garant: P. Suchánek, nový A. Klapalová 2. Popište, do jaké míry se podařilo naplnit stanovené cíle, a zhodnoťte plán rozvoje, který jste vypracovali během posledního hodnocení. Komentář: Označení cílů dle zápisu jednání Prog. rady ze září 2020: Cíl 2: Podpora studentů pro tvorbu studijních a profesních portfolií v předmětu USPI Zahrnutí problematiky portfolií jako tématu do předmětu a požadavkem pro ukončení kurzu bude takové portfolio si založit. Termín: Konec podzimního semestru 2020 Je integrováno do výuky od nového školního roku 2021/22. Předpokládáme, že budeme portfolia využívat hlouběji ve studijním programu. Cíl 3: Intenzivnější komunikace se studenty a absolventy pomocí Linkedin Zřízení LinkedIn skupiny a pravidelná komunikace a zveřejňování příspěvky jak od vyučujících, tak studentů. Termín: Jaro 2020 Byl vytvořen profil (stránka) programu, na kterém dochází ke zveřejněnování příspěvků (Jednou až dvakrát za týden), které souvisí s problematikou POINu. 3. Popište aktuální témata, problémy a výzvy, kterým čelí studijní program. Komentář: Prvním tématem jednání bylo vyhodnocení (online) výuky za jaro 2021. Jediným profilujícím kurzem v jarním semestru je předmět PIS1 – Podnikové informační systémy. Dle oficiální studentské ankety v ISu se podařilo výuku kurzu realizovat k plné spokojenosti studentů. 4. Formulujte další doporučení pro budoucí rozvoj studijního programu (v bodech či shrnujícím slovním komentářem). Cíl rozvoje studijního programu Opatření vedoucí k cíli Implementace opatření (rok nebo cyklus) Cíle pro šk. rok 2021/2022 1) Vyhodnotit a na základě toho i upravit komunikaci prostřednictvím profilu na LinkedInu. Termín: únor 2022 2) Aktualizovat seznam partnerských zahraničních univerzit, které se věnují podnikové informatice a tyto univerzity pak doporučit studentům při volbě destinace ve výjezdových programech typu Erasmus. Termín: únor 2022 3) Vyhodnotit novou podobu studijního programu (změna nastala před 3 lety) na základě zpětné vazby od prvních absolventů. Termín: červenec 2022 Komentář: Od doby schválení akreditačního materiálu nenastaly žádné podstatné změny, které by vyvolaly nutnost v tento moment upravovat studijní program. 5. Prostor pro komentáře a postřehy nad rámec výše uvedených témat. Komentář: Další komentáře nezazněly. Většina diskuse se týkala navazujícího studia.