ZÁPIS ZE ZASEDÁNÍ OBOROVÉ RADY Fakulta: ECON: Ekonomicko-správní fakulta Název studijního programu:[1] Public Economics, Veřejná ekonomie Typ: doktorský Předsedající oborové rady: prof. Ing. Juraj Nemec, CSc. Počet studijních programů v oborové radě: Datum zasedání oborové rady: 28. 2. 2025 Účast Jméno Zařazení Juraj Nemec Předsedající oborové rady – garant studijního programu Ivan Malý Interní člen oborové rady Robert Jahoda Interní člen oborové rady Vladimír Hyánek Interní člen oborové rady Tomáš Sirovátka Interní člen oborové rady Jiří Špalek Interní člen oborové rady Jana Péliová Externí členka oborové rady Jan Slavík Externí člen oborové rady Markéta Páleníková Tajemnice oborové rady * Doplňte řádky podle potřeby 1. Zhodnoťte uplynulý rok uskutečňování studijního programu (např. přijímací řízení, studijní neúspěšnost, státní doktorské zkoušky, internacionalizace). Pokud studijní program obsahuje studijní plán v distanční či kombinované formě studia, zaměřte se také na zhodnocení těchto plánů. Věnujte se prosím specificky výsledkům studentského hodnocení kvality (zpětná vazba prostřednictvím předmětové ankety či dalších nástrojů) a tomu, jaká opatření a s jakými výsledky byla přijata. Do programu byl přijat pouze jeden student na kombinované studium. Problém nedodržení standardní doby studia se daří minimalizovat. Dle interních informací je hodnocení kvality výuky vysoké, vzhledem k malému počtu studentů, výsledky ankety nejsou k dispozici. OR neví o žádných zásadnějších realizačních problémech spojených s výukou v programu. 2. Popište podstatné a nepodstatné změny ve studijním programu, ke kterým došlo za poslední hodnocené období (od poslední hodnoticí schůzky či od posledního projednaného plánu rozvoje). V průběhu hodnoceného období nedošlo v programu k žádným podstatným a nepodstatným změním. 3. Popište, do jaké míry se podařilo naplnit stanovené cíle, a zhodnoťte plán rozvoje, který jste vypracovali během posledního hodnocení. Pokud studijní program obsahuje studijní plán v distanční či kombinované formě studia, zaměřte se také na zhodnocení těchto plánů. Plánované cíle se daří v rozhodující míře plnit, kapacita na přijímaní nových studentů je ale omezena centrálně. Pravidelné hodnocení studentů je hlavním nástrojem snižování průměrné délky studia směrem k očekávané hodnotě 4+1. Studenti pravidelné publikují, včetně časopisů s impakt faktorem. 4. Formulujte cíle pro rozvoj studijního programu: Shrnující komentář: Vzhledem k plánovanému ukončení programu se cíle na následující období nemění. Cíl (co?) Opatření vedoucí k cíli (jak?) Harmonogram implementace opatření (kdy nebo jak často?) Transformace na společný Ph.D program V souladu s plánem vzniku společného programu. Ukončování studia v stanovém časovém limitu. Systematické hodnocení, studijní podpora Pravidelné hodnocené OR jednou ročně. Prezentace progresu na doktorském semináři ESF MU. Individualizovaná podpora. 5. Prostor pro komentáře a postřehy nad rámec výše uvedených témat. Zpracoval/a: prof. Juraj Nemec Dne: 28. 2. 2025 ________________________________ [1] V případě společné oborové rady uveďte všechny studijní programy oborové rady