Navrhované akce "Navrhované akce Detail " Timing Deadline Zodpovědné osoby Ukazatele/Cíle Status leden 21 únor 21 březen 21 duben 21 květen 21 červen 21 červenec 21 srpen 21 září 21 říjen 21 listopad 21 prosinec 21 leden 22 únor 22 březen 22 duben 22 květen 22 červen 22 červenec 22 srpen 22 září 22 říjen 22 listopad 22 prosinec 22 Q1/2023 Q2/2023 Q3/2023 Q4/2023 Q1/2024 Q2/2024 Q3/2024 Q4/2024 Q1/2025 Q2/2025 Q3/2025 Q4/2025 1 Zvyšování povědomí zaměstnanců o obsahu Etického kodexu a základních dokumentech k výzkumu "a) Realizace školení a workshopů pro nové i stávající zaměstnance a Ph.D. studenty v oblastech: etické a profesní aspekty práce, duševní vlastnictví, nakládání s výzkumnými daty a výsledky výzkumu, projektová administrat iva a financování projektů. b) Aktualizované informace na webu fakulty. " červen 21 Q2/2021+ 6/30/2021 *OVVKK + OSAPP "*Počet realizovaných akcí; *Počet proškolených zaměstnanců (R1-R4); *Odkaz na web;" 2 Zlepšení šíření a komercionalizace výsledků výzkumu   "a) Vytvoření a zavedení fakultní politiky komercionalizace výsledků výzkumu. b) Vytvoření a zavedení dílčí fakultní komunikační a marketingové strategie směrem k veřejnosti. c) Seznámení zaměstnanců se základními aktivitami a komunikačními kanály. " říjen 22 "od Q4/2022 do Q4/2024" 12/31/2024 "*Proděkan pro VVKK *Proděkan pro VVM " "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web;" kom. a mkt. komercionalizace 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí "a) Realizace a propagace vhodných opatření/akcí na podporu žen ve vědě do praxe fakulty (podpora individuálních kariérních plánů, zohledňování potřeb rodičů s malými dětmi, rozšiřování povědomí o otázce genderu, zviditelňování a oceňování úspěšných žen vědkyň apod.). b) Navázání spolupráce s institutem Národní kontaktní centrum pro gender a vědu - https://genderaveda.cz/en/gender-and-science/. c) Sdílení dobré praxe a s domácími/zahraničními institucemi. d) Revize odměňování." říjen 21 "od Q3/2021 do Q4/2022 do Q4/2023 (revize odměňování) " "31.12.2022; 31.12.2023;" "*Děkan *Personální odd. " "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 4 Zlepšení procesu hodnocení výzkumných pracovníků "a) V návaznosti na revizi hodnotící aplikace EVAK na univerzitní úrovni (12/2021) zrevidovat a upravit hodnotící kritéria (hard/soft) pro všechna pracoviště fakulty a nastavit jednoduchá kritéria pro hodnocení výuky a její kvality. b) Seznámit vedoucí pracovišť s nástroji a možnostmi odměňování v návaznosti na roční hodnocení a pracovní výkon zaměstnance. " duben 22 "od Q2/2022 do Q4/2022" 12/31/2022 "*Personální odd. ve spolupráci s OVVKK *Vedoucí kateder " "*Zrevidovaná a upravená hodnotící kritéria; *Počet informovaných zaměstnanců; *Vytvořené podpůrné materiály pro vedoucí pracovníky;" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" 5 Seznámení a zvýšení povědomí výzkumných pracovníků s tématikou Open Science "a) Školení a workshopy na témata Open Science (publikování, nakládání s výsledky výzkumu, data management). b) Aktualizované informace na webu fakulty/sekce Výzkum. " září 21 Q1-Q3/2021+ 9/30/2021 "*OVVKK *SVI" "*Počet realizovaných akcí pro výzkumné pracovníky; *Odkaz na web;" akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy 6 Vytvoření univerzitní OTM-R policy/ Revize Řádu výběrového řízení MU "a) Vytvoření a zavedení centrální OTM-R politiky pro nábor a výběr akademických i neakademických pracovníků zohledňujících principy Charty a Kodexu platné pro celou MU. b) Revize a aktualizace Řádu výběrového řízení MU v souladu s principy univerzitní OTM-R policy a doplnění chybějících principů Charty a Kodexu." červen 21 "Q3/2021 (OTMR) Q2/2022 (Řád VŘ) " "30.9.2021; 30.6.2022;" *Personální odd. ve spolupráci s RMU "*Vytvořený dokument – OTM-R policy; *Aktualizovaný Řád výběrového řízení; *Odkaz na web MU a EFS;" OTMR OTMR OTMR řád VŘ řád VŘ řád VŘ 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni "a) Vytvoření a zavedení fakultní OTM-R příručky pro nábor a výběr (jasná pravidla a metodika pro jednotlivé fáze náboru a výběru – včetně nastavení kritérií pro prodloužení smlouvy na dobu určitou bez výběrového řízení, určení role a zodpovědnosti jednotlivých osob v procesu). b) Proškolení členů výběrových komisí a pracovníků Personálního odd. o správném průběhu a vedení výběrového pohovoru/výběrového řízení. c) Revize a aktualizace šablon inzerátů v souladu s požadavky tzv. „OTM-R toolkit“. d) Vytvoření šablon pro vedení pohovoru, transparentní hodnocení uchazečů a komunikaci s uchazeči." září 22 "od Q3/2021 do Q3/2022 " 9/30/2022 "*Personální odd. *Vedoucí kateder " "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 8 Vytvoření a zavedení fakultního systému pracovních pozic a míst "a) Všechny pracovní pozice jsou jasně definovány včetně popisů práce, požadovaných kompetencí, zodpovědnosti a výukové zátěže v případě akademických pracovníků b) Všichni zaměstnanci (noví i stávající) mají aktualizované popisy práce/pracovní pozice. " březen 22 "do Q1/2022 Q2/2023 (popisy pracovních pozic)" "31.03.2022; 30.06.2023;" "*Personální odd. " "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web; *% zaměstnanců s popisem pracovního místa; " systém pracovních míst systém pracovních míst systém pracovních míst popisy pracovních míst 9 Vytvoření a zavedení procesu adaptace pro nové zaměstnance "a) Vytvoření interní metodiky a podpůrných materiálů pro nováčky a vedoucí zaměstnance. b) Aktualizace příručky pro nové zaměstnance. c) Vytvoření školení / workshopu pro nové zaměstnance; školení bude rozděleno na obecnou část a moduly dle cílových skupin (administrativní pracovníci/akademici, výzkumní pracovníci)." prosinec 21 Q4/2021 12/31/2021 "*Personální odd. * Vedoucí kateder" "*Checklist pro nováčka/ vedoucího; *Aktualizovaná příručka pro nové zaměstnance; *Počet realizovaných workshopů/proškolených *zaměstnanců; *Zpětné vazba po zkušební době (strukturovaný rozhovor nebo dotazník);" checklisty Príručka workshop 10 Posílení postavení postdoků "a) V návaznosti na vytvořenou univerzitní strategii pro postdoktorandské pozice (Q3/2021) definovat statusu postdoka včetně cíle a délky pracovního vztahu, popisu pozice a požadovaných kompetencí. b) Nastavit koncept/ standardy pro nábor, výběr a kariérní rozvoj zaměstnanců na pozici postdoka (se zaměřením na příchozí/zahraniční výzkumníky). " říjen 21 "od Q4/2021 do Q4/2022" 12/31/2022 "*Proděkan pro VVKK ve spolupráci s HR Award týmem " "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web – interní OTM-R příručka, *Počet postdoků;" status status status 11 Zlepšení interní komunikace "a) Úprava a aktualizace fakultního webu: sekce Zaměstnanci – HR informace pro zaměstnance a vedoucí pracovníky (včetně materiálů pro nábor, výběr, adaptaci, FAQ k pracovním otázkám, řešení stížností, odkazy na důležité formuláře a dokumenty, nabídka rozvojových aktivit apod.); sekce Věda a výzkum – rozcestník, FAQ, administrace projektů, komercionalizace, Open Science, odkazy na důležité formuláře a dokumenty, projektová administrativa a financování projektů b) Zavedení fakultního newsletteru – pravidelný přehled důležitých informací a novinek napříč fakultou. c) Vytvoření a zavedení fakultní komunikační strategie směrem k zaměstnancům. " říjen 21 "od Q3/2021 Q4/2021 (newsletter) Q2/2022 (web) Q4/2022 (strategie)" "31.12.2021; 31.07.2022; 31.12.2022;" "*Personální odd. *Oddělení VVKK *Proděkn pro VVM" "*Odkaz na web; *Monitoring využívání/návštěvnosti webu; *Vytvořený dokument – *Komunikační strategie; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" newsletter newsletter newsletter web web web strategie strategie strategie 12 "Zavedení kurz BOZP a dalších zákonných školení formou e-learningu " "Převedení kurzů do e-learningové podoby, pravidelné proškolování zaměstnanců." červen 21 Q2/2021 6/30/2021 "*Tajemník *Správa budov" *Odkaz na web; 13 Opakované provedení zaměstnaneckého průzkumu na konci implementační fáze Revidovaného akčního plánu "Průzkum bude zaměřený také na oblasti Charty a Kodexu pro výzkumné pracovníky, výsledky budou komunikovány a zpřístupněny zaměstnancům. " září 25 Q3-Q4/2025 10/31/2025 *HR Award tým "*Response rate; *Trendy ve vývoji;" 14 Zlepšení komunikace a poskytování služeb v angličtině "a) Překlad důležitých pracovních a strategických dokumentů a webových stránek do angličtiny. b) Poskytování jazykových kurzů pro administrativní pracovníky v souladu s požadavky jejich práce." prosinec 21 probíhá + Q1/2022 3/31/2022 "*Sekretariát *Personální odd. " "*Odkaz na web; *Přeložené dokumenty; *Počet proškolených zaměstnanců;" překlady 15 Snížení pedagogické a administrativní zátěže "a) Revize pedagogické zátěže na jednotlivých katedrách, návrh opatření na řešení. b) Rozvoj podpůrných nástrojů a opatření na další redukci administrativy nebo převod do elektronické podoby. c) Vytvoření přehledného úložiště aktuálních formulářů a dokumentů na webu fakulty." květen 22 "od Q2/2021 a průběžně do Q4/2023 do Q4/2021 (úložiště)" "31.12.2021; 31.12.2023" "*Vedoucí kateder *Tajemník " "*Dokument – analýza, návrhy na řešení pedagogické zátěže; *Odkaz na web; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" přehledné úložiště přehledné úložiště přehledné úložiště 16 Vytvoření Kariérního řádu a zlepšení podpory výzkumných pracovníků v oblasti kariérního poradenství "a) Vytvoření a zavedení Kariérního řádu – ve spolupráci s RMU. b) Vytvoření a zavedení systému kariérního poradenství pro zaměstnance – ve spolupráci s RMU." říjen 22 "od Q4/2022 do Q4/2023" 12/31/2023 "*Personální odd. ve spolupráci s RMU * HR Award tým" "*Implementace dokumentu Kariérní řád na ESF MU; *Odkaz na web; *Počet seznámených zaměstnanců; " Kariérní řád Kariérní řád Implmentace KŘ poradenství poradenství poradenství 17 Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) "a) Monitorování a vyhodnocování překážek mobility u jednotlivých skupin výzkumných pracovníků a dle potřeby na ně reagovat. b) Revize programů pro mobility a programů cílící na mladé vědce a výzkumníky. c) Zlepšení informovanosti o možnostech a podmínkách čerpání tvůrčího volna. " září 22 Q2/2022 6/30/2022 "*Proděkan pro VVKK " "*Počet mobilit (outcoming / incoming); *Odkaz na web;" 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků "a) Nastavení a zavedení standardů školitelské práce (role, povinnosti, zodpovědnosti v procesu supervize Ph.D. studentů). b) Pravidelné vzdělávání a rozvoj školitelů  ve spolupráci s RMU včetně metodiky a příkladů dobré praxe, jak se začínajícími školiteli pracovat. c) Pravidelné hodnocení činnosti interních školitelů (např. v rámci pravidelného ročního hodnocení v aplikaci EVAK) a na základě informací z IS. d) Vytvoření podpůrných materiálů pro školitele – desatero/checklist školitele." říjen 21 "od Q3/2021 do Q4/2022 " 12/31/2022 *Proděkan pro VVKK ve spolupráci ve spolupráci s RMU "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů "a) Aktualizace formátu Ph.D. day, reorganizace zápisu do studia – doplnění informací, neformální networking, sdílení zkušeností se staršími doktorandy. b) Vytvoření příručky Ph.D. studenta. c) Organizace workshopu zaměřeného na specifické znalosti a dovednosti vztahující se k výzkumu, publikační činnosti, spoluautorství a plagiátorství. d) Zviditelní a propagace kurzů FRESHERS pořádaných RMU. e) Aktualizované informace na webu fakulty (FAQ)." prosinec 21 "od Q3/2021 do Q4/2022 " 12/31/2022 *OVVKV ve spolupráci s OVVM "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 20 Zlepšení procesu vzdělávání a rozvoje na fakultní úrovni "a) V návaznosti na vytvořenou univerzitní koncepci vzdělávání a rozvoje (Q4/2022) nastavit proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na ESF MU, včetně vytvoření standardní nabídky klíčových témat a formátu školení. b) Posílení a rozvoj znalostí a dovedností: • pracovníků děkanátu zejména v oblastech: specifické HR dovednosti/personální řízení, manažerské dovednosti, komunikační dovednosti, time management, týmová spolupráce a kulturní diverzita; • akademických a výzkumných pracovníků zejména v oblastech: vedení lidí / manažerské dovednosti, koučování/mentoring, pedagogické a jazykové dovednosti, projektové řízení a administrativa, genderová problematika." srpen 21 "od Q3/2021 do Q3/2023 " 12/31/2023 "*Personální odd. *HR Award tým" "*Vytvořený dokument – popis interního procesu; *Standardní nabídka rozvojových témat a formátů (katalog); *Odkaz na web; *Počet realizovaných kurzů; *Počet proškolených zaměstnanců; *Výstupy ze zaměstnaneckého průzkumu;" kurzy kurzy kurzy 21 Networking MU "Sdílení znalostí, zkušeností, best practice v rámci přípravy, implementace a hodnocení projektu HR Award v rámci MU." prosinec 22 probíhá – Q4/2022 12/31/2022 *HR Award tým "*Sjednocené materiály a postupy v rámci MU / vybraných fakult; *Web link; *Počet setkání; " deadline průběžná aktivita ##### Sheet/List 2 ##### Navrhované akce "Konkrétní aktivity " Deadline Hlavní vlastník Ukazatele/Cíle leden 21 únor 21 březen 21 duben 21 květen 21 červen 21 červenec 21 srpen 21 září 21 říjen 21 listopad 21 prosinec 21 leden 22 únor 22 březen 22 duben 22 květen 22 červen 22 červenec 22 srpen 22 září 22 říjen 22 listopad 22 prosinec 22 Q1/2023 Q2/2023 Q3/2023 Q4/2023 Q1/2024 Q2/2024 Q3/2024 Q4/2024 Q1/2025 Q2/2025 Q3/2025 Q4/2025 1 Zvyšování povědomí zaměstnanců o obsahu Etického kodexu a základních dokumentech k výzkumu 1.1. "Realizace školení a workshopů pro nové i stávající zaměstnance a Ph.D. studenty v oblastech: etické a profesní aspekty práce, duševní vlastnictví, nakládání s výzkumnými daty a výsledky výzkumu, projektová administrativa a financování projektů. " 6/30/2021 OVVDS "*Počet realizovaných akcí; *Počet proškolených zaměstnanců (R1-R4); *Odkaz na web;" 1 Zvyšování povědomí zaměstnanců o obsahu Etického kodexu a základních dokumentech k výzkumu 1.2. Aktualizované informace na webu fakulty. 6/30/2021 OVVDS "*Počet realizovaných akcí; *Počet proškolených zaměstnanců (R1-R4); *Odkaz na web;" 2 Zlepšení šíření a komercionalizace výsledků výzkumu   2.1. "Vytvoření a zavedení fakultní politiky komercionalizace výsledků výzkumu. " 12/31/2024 Proděkan pro VVDS "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web;" kom. a mkt. komercionalizace 2 Zlepšení šíření a komercionalizace výsledků výzkumu   2.2. "Vytvoření a zavedení dílčí fakultní komunikační a marketingové strategie směrem k veřejnosti. " 12/31/2024 "Proděkanka pro VVSsP " "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web;" kom. a mkt. komercionalizace 2 Zlepšení šíření a komercionalizace výsledků výzkumu   2.3. Seznámení zaměstnanců se základními aktivitami a komunikačními kanály. 12/31/2024 "Proděkanka pro VVSsP " "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web;" kom. a mkt. komercionalizace 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí 3.1. "Realizace a propagace vhodných opatření/akcí na podporu žen ve vědě do praxe fakulty (podpora individuálních kariérních plánů, zohledňování potřeb rodičů s malými dětmi, rozšiřování povědomí o otázce genderu, zviditelňování a oceňování úspěšných žen vědkyň apod.). " "31.12.2022 " Personální odd. "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí 3.2. "Navázání spolupráce s institutem Národní kontaktní centrum pro gender a vědu - https://genderaveda.cz/en/gender-and-science/. " "31.12.2022 " Personální odd. "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí 3.3. "Sdílení dobré praxe a s domácími/zahraničními institucemi. " "31.12.2022 " Personální odd. "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí 3.4. Revize odměňování. 12/31/2023 Personální odd. "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 4 Zlepšení procesu hodnocení výzkumných pracovníků 4.1. "V návaznosti na revizi hodnotící aplikace EVAK na univerzitní úrovni (12/2021) zrevidovat a upravit hodnotící kritéria (hard/soft) pro všechna pracoviště fakulty a nastavit jednoduchá kritéria pro hodnocení výuky a její kvality. " 12/31/2022 Vedoucí kateder "*Zrevidovaná a upravená hodnotící kritéria; *Počet informovaných zaměstnanců; *Vytvořené podpůrné materiály pro vedoucí pracovníky;" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" 4 Zlepšení procesu hodnocení výzkumných pracovníků 4.2. Seznámit vedoucí pracovišť s nástroji a možnostmi odměňování v návaznosti na roční hodnocení a pracovní výkon zaměstnance. 12/31/2022 Personální odd. "*Zrevidovaná a upravená hodnotící kritéria; *Počet informovaných zaměstnanců; *Vytvořené podpůrné materiály pro vedoucí pracovníky;" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" 5 Seznámení a zvýšení povědomí výzkumných pracovníků s tématikou Open Science 5.1. "Školení a workshopy na témata Open Science (publikování, nakládání s výsledky výzkumu, data management). " 9/30/2021 OVVDS "*Počet realizovaných akcí pro výzkumné pracovníky; *Odkaz na web;" akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy 5 Seznámení a zvýšení povědomí výzkumných pracovníků s tématikou Open Science 5.2. Aktualizované informace na webu fakulty/sekce Výzkum. 9/30/2021 OVVDS "*Počet realizovaných akcí pro výzkumné pracovníky; *Odkaz na web;" akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy 6 Vytvoření univerzitní OTM-R policy/ Revize Řádu výběrového řízení MU 6.1. "Vytvoření a zavedení centrální OTM-R politiky pro nábor a výběr akademických i neakademických pracovníků zohledňujících principy Charty a Kodexu platné pro celou MU. " "30.9.2021 " Personální odd. "*Vytvořený dokument – OTM-R policy; *Aktualizovaný Řád výběrového řízení; *Odkaz na web MU a EFS;" OTMR OTMR OTMR řád VŘ řád VŘ řád VŘ 6 Vytvoření univerzitní OTM-R policy/ Revize Řádu výběrového řízení MU 6.2. Revize a aktualizace Řádu výběrového řízení MU v souladu s principy univerzitní OTM-R policy a doplnění chybějících principů Charty a Kodexu. 6/30/2022 Personální odd. "*Vytvořený dokument – OTM-R policy; *Aktualizovaný Řád výběrového řízení; *Odkaz na web MU a EFS;" OTMR OTMR OTMR řád VŘ řád VŘ řád VŘ 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni 7.1. "Vytvoření a zavedení fakultní OTM-R příručky pro nábor a výběr (jasná pravidla a metodika pro jednotlivé fáze náboru a výběru – včetně nastavení kritérií pro prodloužení smlouvy na dobu určitou bez výběrového řízení, určení role a zodpovědnosti jednotlivých osob v procesu). " 9/30/2022 Vedoucí kateder "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni 7.2. "Proškolení členů výběrových komisí a pracovníků Personálního odd. o správném průběhu a vedení výběrového pohovoru/výběrového řízení. " 9/30/2022 Personální odd. "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni 7.3. "Revize a aktualizace šablon inzerátů v souladu s požadavky tzv. „OTM-R toolkit“. " 9/30/2022 Personální odd. "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni 7.4. "Vytvoření šablon pro vedení pohovoru, transparentní hodnocení uchazečů a komunikaci s uchazeči." 9/30/2022 Vedoucí kateder "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 8 Vytvoření a zavedení fakultního systému pracovních pozic a míst 8.1. "Všechny pracovní pozice jsou jasně definovány včetně popisů práce, požadovaných kompetencí, zodpovědnosti a výukové zátěže v případě akademických pracovníků " "31.03.2022 " Vedoucí kateder "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web; *% zaměstnanců s popisem pracovního místa; " systém pracovních míst systém pracovních míst systém pracovních míst popisy pracovních míst 8 Vytvoření a zavedení fakultního systému pracovních pozic a míst 8.2. Všichni zaměstnanci (noví i stávající) mají aktualizované popisy práce/pracovní pozice. 6/30/2023 Personální odd. "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web; *% zaměstnanců s popisem pracovního místa; " systém pracovních míst systém pracovních míst systém pracovních míst popisy pracovních míst 9 Vytvoření a zavedení procesu adaptace pro nové zaměstnance 9.1. "Vytvoření interní metodiky a podpůrných materiálů pro nováčky a vedoucí zaměstnance. " 12/31/2021 Vedoucí kateder "*Checklist pro nováčka/ vedoucího; *Aktualizovaná příručka pro nové zaměstnance; *Počet realizovaných workshopů/proškolených *zaměstnanců; *Zpětné vazba po zkušební době (strukturovaný rozhovor nebo dotazník);" checklisty Príručka workshop 9 Vytvoření a zavedení procesu adaptace pro nové zaměstnance 9.2. " Aktualizace příručky pro nové zaměstnance. " 12/31/2021 Personální odd. "*Checklist pro nováčka/ vedoucího; *Aktualizovaná příručka pro nové zaměstnance; *Počet realizovaných workshopů/proškolených *zaměstnanců; *Zpětné vazba po zkušební době (strukturovaný rozhovor nebo dotazník);" checklisty Príručka workshop 9 Vytvoření a zavedení procesu adaptace pro nové zaměstnance 9.3. "Vytvoření školení / workshopu pro nové zaměstnance; školení bude rozděleno na obecnou část a moduly dle cílových skupin (administrativní pracovníci/akademici, výzkumní pracovníci)." 12/31/2021 Vedoucí kateder "*Checklist pro nováčka/ vedoucího; *Aktualizovaná příručka pro nové zaměstnance; *Počet realizovaných workshopů/proškolených *zaměstnanců; *Zpětné vazba po zkušební době (strukturovaný rozhovor nebo dotazník);" checklisty Príručka workshop 10 Posílení postavení postdoků 10.1. "V návaznosti na vytvořenou univerzitní strategii pro postdoktorandské pozice (Q3/2021) definovat statusu postdoka včetně cíle a délky pracovního vztahu, popisu pozice a požadovaných kompetencí. " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web – interní OTM-R příručka, *Počet postdoků;" status status status 10 Posílení postavení postdoků 10.2. "Nastavit koncept/ standardy pro nábor, výběr a kariérní rozvoj zaměstnanců na pozici postdoka (se zaměřením na příchozí/zahraniční výzkumníky). " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web – interní OTM-R příručka, *Počet postdoků;" status status status 11 Zlepšení interní komunikace 11.1. "Úprava a aktualizace fakultního webu: sekce Zaměstnanci – HR informace pro zaměstnance a vedoucí pracovníky (včetně materiálů pro nábor, výběr, adaptaci, FAQ k pracovním otázkám, řešení stížností, odkazy na důležité formuláře a dokumenty, nabídka rozvojových aktivit apod.); sekce Věda a výzkum – rozcestník, FAQ, administrace projektů, komercionalizace, Open Science, odkazy na důležité formuláře a dokumenty, projektová administrativa a financování projektů " "30.6.2022 " Personální odd. "*Odkaz na web; *Monitoring využívání/návštěvnosti webu; *Vytvořený dokument – *Komunikační strategie; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" newsletter newsletter newsletter web web web strategie strategie strategie 11 Zlepšení interní komunikace 11.2. "Zavedení fakultního newsletteru – pravidelný přehled důležitých informací a novinek napříč fakultou. " "31.12.2021 " "Proděkanka pro VVSsP " "*Odkaz na web; *Monitoring využívání/návštěvnosti webu; *Vytvořený dokument – *Komunikační strategie; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" newsletter newsletter newsletter web web web strategie strategie strategie 11 Zlepšení interní komunikace 11.3. "Vytvoření a zavedení fakultní komunikační strategie směrem k zaměstnancům. " 12/31/2022 "Proděkanka pro VVSsP " "*Odkaz na web; *Monitoring využívání/návštěvnosti webu; *Vytvořený dokument – *Komunikační strategie; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" newsletter newsletter newsletter web web web strategie strategie strategie 12 "Zavedení kurz BOZP a dalších zákonných školení formou e-learningu " 12.1. "Převedení kurzů do e-learningové podoby, pravidelné proškolování zaměstnanců." 6/30/2021 Tajemník *Odkaz na web; 13 Opakované provedení zaměstnaneckého průzkumu na konci implementační fáze Revidovaného akčního plánu 13.1. "Průzkum bude zaměřený také na oblasti Charty a Kodexu pro výzkumné pracovníky, výsledky budou komunikovány a zpřístupněny zaměstnancům. " 12/31/2025 HR Award tým "*Response rate; *Trendy ve vývoji;" 14 Zlepšení komunikace a poskytování služeb v angličtině 14.1. "Překlad důležitých pracovních a strategických dokumentů a webových stránek do angličtiny. " 3/31/2022 Tajemník "*Odkaz na web; *Přeložené dokumenty; *Počet proškolených zaměstnanců;" překlady 14 Zlepšení komunikace a poskytování služeb v angličtině 14.2. Poskytování jazykových kurzů pro administrativní pracovníky v souladu s požadavky jejich práce. 3/31/2022 Personální odd. "*Odkaz na web; *Přeložené dokumenty; *Počet proškolených zaměstnanců;" překlady 15 Snížení pedagogické a administrativní zátěže 15.1. "Revize pedagogické zátěže na jednotlivých katedrách, návrh opatření na řešení. " 12/31/2023 Proděkanka pro pezenční studium "*Dokument – analýza, návrhy na řešení pedagogické zátěže; *Odkaz na web; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" přehledné úložiště přehledné úložiště přehledné úložiště návrhy na řešení 15 Snížení pedagogické a administrativní zátěže 15.2. "Rozvoj podpůrných nástrojů a opatření na další redukci administrativy nebo převod do elektronické podoby. " 12/31/2023 Tajemník "*Dokument – analýza, návrhy na řešení pedagogické zátěže; *Odkaz na web; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" přehledné úložiště přehledné úložiště přehledné úložiště návrhy na řešení 15 Snížení pedagogické a administrativní zátěže 15.3. Vytvoření přehledného úložiště aktuálních formulářů a dokumentů na webu fakulty. "31.12.2021 " Tajemník "*Dokument – analýza, návrhy na řešení pedagogické zátěže; *Odkaz na web; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" přehledné úložiště přehledné úložiště přehledné úložiště návrhy na řešení 16 Vytvoření Kariérního řádu a zlepšení podpory výzkumných pracovníků v oblasti kariérního poradenství 16.1. "Vytvoření a zavedení Kariérního řádu – ve spolupráci s RMU. " 12/31/2023 Personální odd. "*Implementace dokumentu Kariérní řád na ESF MU; *Odkaz na web; *Počet seznámených zaměstnanců; " Kariérní řád Kariérní řád Kariérní řád Implmentace KŘ poradenství poradenství poradenství 16 Vytvoření Kariérního řádu a zlepšení podpory výzkumných pracovníků v oblasti kariérního poradenství 16.2. Vytvoření a zavedení systému kariérního poradenství pro zaměstnance – ve spolupráci s RMU. 12/31/2023 Personální odd. "*Implementace dokumentu Kariérní řád na ESF MU; *Odkaz na web; *Počet seznámených zaměstnanců; " Kariérní řád Kariérní řád Kariérní řád Implmentace KŘ poradenství poradenství poradenství 17 Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) 17.1. "Monitorování a vyhodnocování překážek mobility u jednotlivých skupin výzkumných pracovníků a dle potřeby na ně reagovat. " 6/30/2022 Proděkan pro VVDS "*Počet mobilit (outcoming / incoming); *Odkaz na web;" 17 Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) 17.2. "Revize programů pro mobility a programů cílící na mladé vědce a výzkumníky. " 6/30/2022 Proděkan pro VVDS "*Počet mobilit (outcoming / incoming); *Odkaz na web;" 17 Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) 17.3. Zlepšení informovanosti o možnostech a podmínkách čerpání tvůrčího volna. 6/30/2022 Personální odd. "*Počet mobilit (outcoming / incoming); *Odkaz na web;" 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků 18.1. "Nastavení a zavedení standardů školitelské práce (role, povinnosti, zodpovědnosti v procesu supervize Ph.D. studentů). " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků 18.2. "Pravidelné vzdělávání a rozvoj školitelů ve spolupráci s RMU včetně metodiky a příkladů dobré praxe, jak se začínajícími školiteli pracovat. " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků 18.3. "Pravidelné hodnocení činnosti interních školitelů (např. v rámci pravidelného ročního hodnocení v aplikaci EVAK) a na základě informací z IS. " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků 18.4. Vytvoření podpůrných materiálů pro školitele – desatero/checklist školitele. 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.1. "Aktualizace formátu Ph.D. day, reorganizace zápisu do studia – doplnění informací, neformální networking, sdílení zkušeností se staršími doktorandy. " 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.2. " Vytvoření příručky Ph.D. studenta. " 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.3. "Organizace workshopu zaměřeného na specifické znalosti a dovednosti vztahující se k výzkumu, publikační činnosti, spoluautorství a plagiátorství. " 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.4. "Zviditelní a propagace kurzů FRESHERS pořádaných RMU. " 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.5. Aktualizované informace na webu fakulty (FAQ). 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 20 Zlepšení procesu vzdělávání a rozvoje na fakultní úrovni 20.1. "V návaznosti na vytvořenou univerzitní koncepci vzdělávání a rozvoje (Q4/2022) nastavit proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na ESF MU, včetně vytvoření standardní nabídky klíčových témat a formátu školení. " 9/30/2023 HR Award tým "*Vytvořený dokument – popis interního procesu; *Standardní nabídka rozvojových témat a formátů (katalog); *Odkaz na web; *Počet realizovaných kurzů; *Počet proškolených zaměstnanců; *Výstupy ze zaměstnaneckého průzkumu;" kurzy kurzy kurzy 20 Zlepšení procesu vzdělávání a rozvoje na fakultní úrovni 20.2. "Posílení a rozvoj znalostí a dovedností: • pracovníků děkanátu zejména v oblastech: specifické HR dovednosti/personální řízení, manažerské dovednosti, komunikační dovednosti, time management, týmová spolupráce a kulturní diverzita; • akademických a výzkumných pracovníků zejména v oblastech: vedení lidí / manažerské dovednosti, koučování/mentoring, pedagogické a jazykové dovednosti, projektové řízení a administrativa, genderová problematika." 9/30/2023 Personální odd. "*Vytvořený dokument – popis interního procesu; *Standardní nabídka rozvojových témat a formátů (katalog); *Odkaz na web; *Počet realizovaných kurzů; *Počet proškolených zaměstnanců; *Výstupy ze zaměstnaneckého průzkumu;" kurzy kurzy kurzy 21 Networking MU 21.1. "Sdílení znalostí, zkušeností, best practice v rámci přípravy, implementace a hodnocení projektu HR Award v rámci MU." 12/31/2022 HR Award tým "*Sjednocené materiály a postupy v rámci MU / vybraných fakult; *Web link; *Počet setkání; " deadline pro danou aktivitu plánováno jako průběžná aktivita ##### Sheet/List 3 ##### Navrhované akce "Konkrétní aktivity " Deadline Hlavní vlastník Ukazatele/Cíle Dílčí akce/výstupy Linky na dokumenty Status leden 21 únor 21 březen 21 duben 21 květen 21 červen 21 červenec 21 srpen 21 září 21 říjen 21 listopad 21 prosinec 21 leden 22 únor 22 březen 22 duben 22 květen 22 červen 22 červenec 22 srpen 22 září 22 říjen 22 listopad 22 prosinec 22 Q1/2023 Q2/2023 Q3/2023 Q4/2023 Q1/2024 Q2/2024 Q3/2024 Q4/2024 Q1/2025 Q2/2025 Q3/2025 Q4/2025 1 Zvyšování povědomí zaměstnanců o obsahu Etického kodexu a základních dokumentech k výzkumu 1.1. "Realizace školení a workshopů pro nové i stávající zaměstnance a Ph.D. studenty v oblastech: etické a profesní aspekty práce, duševní vlastnictví, nakládání s výzkumnými daty a výsledky výzkumu, projektová administrativa a financování projektů. " 6/30/2021 OVVDS "*Počet realizovaných akcí; *Počet proškolených zaměstnanců (R1-R4); *Odkaz na web;" 1 Zvyšování povědomí zaměstnanců o obsahu Etického kodexu a základních dokumentech k výzkumu 1.2. Aktualizované informace na webu fakulty. 6/30/2021 OVVDS "*Počet realizovaných akcí; *Počet proškolených zaměstnanců (R1-R4); *Odkaz na web;" 2 Zlepšení šíření a komercionalizace výsledků výzkumu   2.1. "Vytvoření a zavedení fakultní politiky komercionalizace výsledků výzkumu. " 12/31/2024 Proděkan pro VVDS "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web;" kom. a mkt. komercionalizace 2 Zlepšení šíření a komercionalizace výsledků výzkumu   2.2. "Vytvoření a zavedení dílčí fakultní komunikační a marketingové strategie směrem k veřejnosti. " 12/31/2024 "Proděkanka pro VVSsP " "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web;" kom. a mkt. komercionalizace 2 Zlepšení šíření a komercionalizace výsledků výzkumu   2.3. Seznámení zaměstnanců se základními aktivitami a komunikačními kanály. 12/31/2024 "Proděkanka pro VVSsP " "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web;" kom. a mkt. komercionalizace 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí 3.1. "Realizace a propagace vhodných opatření/akcí na podporu žen ve vědě do praxe fakulty (podpora individuálních kariérních plánů, zohledňování potřeb rodičů s malými dětmi, rozšiřování povědomí o otázce genderu, zviditelňování a oceňování úspěšných žen vědkyň apod.). " "31.12.2022 " Personální odd. "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí 3.2. "Navázání spolupráce s institutem Národní kontaktní centrum pro gender a vědu - https://genderaveda.cz/en/gender-and-science/. " "31.12.2022 " Personální odd. "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí 3.3. "Sdílení dobré praxe a s domácími/zahraničními institucemi. " "31.12.2022 " Personální odd. "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí 3.4. Revize odměňování. 12/31/2023 Personální odd. "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování 4 Zlepšení procesu hodnocení výzkumných pracovníků 4.1. "V návaznosti na revizi hodnotící aplikace EVAK na univerzitní úrovni (12/2021) zrevidovat a upravit hodnotící kritéria (hard/soft) pro všechna pracoviště fakulty a nastavit jednoduchá kritéria pro hodnocení výuky a její kvality. " 12/31/2022 Vedoucí kateder "*Zrevidovaná a upravená hodnotící kritéria; *Počet informovaných zaměstnanců; *Vytvořené podpůrné materiály pro vedoucí pracovníky;" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" 4 Zlepšení procesu hodnocení výzkumných pracovníků 4.2. Seznámit vedoucí pracovišť s nástroji a možnostmi odměňování v návaznosti na roční hodnocení a pracovní výkon zaměstnance. 12/31/2022 Personální odd. "*Zrevidovaná a upravená hodnotící kritéria; *Počet informovaných zaměstnanců; *Vytvořené podpůrné materiály pro vedoucí pracovníky;" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" 5 Seznámení a zvýšení povědomí výzkumných pracovníků s tématikou Open Science 5.1. "Školení a workshopy na témata Open Science (publikování, nakládání s výsledky výzkumu, data management). " 9/30/2021 OVVDS "*Počet realizovaných akcí pro výzkumné pracovníky; *Odkaz na web;" probíhá akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy 5 Seznámení a zvýšení povědomí výzkumných pracovníků s tématikou Open Science 5.2. Aktualizované informace na webu fakulty/sekce Výzkum. 9/30/2021 OVVDS "*Počet realizovaných akcí pro výzkumné pracovníky; *Odkaz na web;" "Vypracován Akční plán Open Science na ESF MU, prezentace na katedrách do konce 04/2021; Upraveny/zpřehledněny informace pro publikování v režimu OS " https://portal.muni.cz/vyzkum/podpora-vyzkumu/open-access?anchor=ekonomicko-spravni-fakulta probíhá akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy 6 Vytvoření univerzitní OTM-R policy/ Revize Řádu výběrového řízení MU 6.1. "Vytvoření a zavedení centrální OTM-R politiky pro nábor a výběr akademických i neakademických pracovníků zohledňujících principy Charty a Kodexu platné pro celou MU. " "30.9.2021 " Personální odd. "*Vytvořený dokument – OTM-R policy; *Aktualizovaný Řád výběrového řízení; *Odkaz na web MU a EFS;" Pracovní skupina MU - spolupráce na návrhu centrální MU politiky probíhá OTMR OTMR OTMR řád VŘ řád VŘ řád VŘ 6 Vytvoření univerzitní OTM-R policy/ Revize Řádu výběrového řízení MU 6.2. Revize a aktualizace Řádu výběrového řízení MU v souladu s principy univerzitní OTM-R policy a doplnění chybějících principů Charty a Kodexu. 6/30/2022 Personální odd. "*Vytvořený dokument – OTM-R policy; *Aktualizovaný Řád výběrového řízení; *Odkaz na web MU a EFS;" Pracovní skupina MU - spolupráce na návrhu centrální MU politiky probíhá OTMR OTMR OTMR řád VŘ řád VŘ řád VŘ 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni 7.1. "Vytvoření a zavedení fakultní OTM-R příručky pro nábor a výběr (jasná pravidla a metodika pro jednotlivé fáze náboru a výběru – včetně nastavení kritérií pro prodloužení smlouvy na dobu určitou bez výběrového řízení, určení role a zodpovědnosti jednotlivých osob v procesu). " 9/30/2022 Vedoucí kateder "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni 7.2. "Proškolení členů výběrových komisí a pracovníků Personálního odd. o správném průběhu a vedení výběrového pohovoru/výběrového řízení. " 9/30/2022 Personální odd. "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni 7.3. "Revize a aktualizace šablon inzerátů v souladu s požadavky tzv. „OTM-R toolkit“. " 9/30/2022 Personální odd. "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni 7.4. "Vytvoření šablon pro vedení pohovoru, transparentní hodnocení uchazečů a komunikaci s uchazeči." 9/30/2022 Vedoucí kateder "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 8 Vytvoření a zavedení fakultního systému pracovních pozic a míst 8.1. "Všechny pracovní pozice jsou jasně definovány včetně popisů práce, požadovaných kompetencí, zodpovědnosti a výukové zátěže v případě akademických pracovníků " "31.03.2022 " Vedoucí kateder "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web; *% zaměstnanců s popisem pracovního místa; " systém pracovních míst systém pracovních míst systém pracovních míst popisy pracovních míst 8 Vytvoření a zavedení fakultního systému pracovních pozic a míst 8.2. Všichni zaměstnanci (noví i stávající) mají aktualizované popisy práce/pracovní pozice. 6/30/2023 Personální odd. "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web; *% zaměstnanců s popisem pracovního místa; " systém pracovních míst systém pracovních míst systém pracovních míst popisy pracovních míst 9 Vytvoření a zavedení procesu adaptace pro nové zaměstnance 9.1. "Vytvoření interní metodiky a podpůrných materiálů pro nováčky a vedoucí zaměstnance. " 12/31/2021 Vedoucí kateder "*Checklist pro nováčka/ vedoucího; *Aktualizovaná příručka pro nové zaměstnance; *Počet realizovaných workshopů/proškolených *zaměstnanců; *Zpětné vazba po zkušební době (strukturovaný rozhovor nebo dotazník);" Pracovní skupina MU - elektronizace procesu adaptace probíhá checklisty Príručka workshop 9 Vytvoření a zavedení procesu adaptace pro nové zaměstnance 9.2. " Aktualizace příručky pro nové zaměstnance. " 12/31/2021 Personální odd. "*Checklist pro nováčka/ vedoucího; *Aktualizovaná příručka pro nové zaměstnance; *Počet realizovaných workshopů/proškolených *zaměstnanců; *Zpětné vazba po zkušební době (strukturovaný rozhovor nebo dotazník);" checklisty Príručka workshop 9 Vytvoření a zavedení procesu adaptace pro nové zaměstnance 9.3. "Vytvoření školení / workshopu pro nové zaměstnance; školení bude rozděleno na obecnou část a moduly dle cílových skupin (administrativní pracovníci/akademici, výzkumní pracovníci)." 12/31/2021 Vedoucí kateder "*Checklist pro nováčka/ vedoucího; *Aktualizovaná příručka pro nové zaměstnance; *Počet realizovaných workshopů/proškolených *zaměstnanců; *Zpětné vazba po zkušební době (strukturovaný rozhovor nebo dotazník);" návrh workshopu pro nováčky - Q1/21 realizováno 3x probíhá checklisty Príručka workshop 10 Posílení postavení postdoků 10.1. "V návaznosti na vytvořenou univerzitní strategii pro postdoktorandské pozice (Q3/2021) definovat statusu postdoka včetně cíle a délky pracovního vztahu, popisu pozice a požadovaných kompetencí. " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web – interní OTM-R příručka, *Počet postdoků;" status status status 10 Posílení postavení postdoků 10.2. "Nastavit koncept/ standardy pro nábor, výběr a kariérní rozvoj zaměstnanců na pozici postdoka (se zaměřením na příchozí/zahraniční výzkumníky). " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web – interní OTM-R příručka, *Počet postdoků;" status status status 11 Zlepšení interní komunikace 11.1. "Úprava a aktualizace fakultního webu: sekce Zaměstnanci – HR informace pro zaměstnance a vedoucí pracovníky (včetně materiálů pro nábor, výběr, adaptaci, FAQ k pracovním otázkám, řešení stížností, odkazy na důležité formuláře a dokumenty, nabídka rozvojových aktivit apod.); sekce Věda a výzkum – rozcestník, FAQ, administrace projektů, komercionalizace, Open Science, odkazy na důležité formuláře a dokumenty, projektová administrativa a financování projektů " "30.6.2022 " Personální odd. "*Odkaz na web; *Monitoring využívání/návštěvnosti webu; *Vytvořený dokument – *Komunikační strategie; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" "Sekce VaV: -upraveny/zpřehledněny informace pro publikování v režimu OS; -novelizace Pokynu děkana č. 4/2013 ustavující povinnost autorů vkládat díla zaměstnanců ESF do Repozitáře MU; -propagace fakultní série MUNI ECON Working Papers Sekce Zaměstnanci (nově v Portálu): -nabídka rozvojových aktivit " "https://portal.muni.cz/vyzkum/podpora-vyzkumu/open-access?anchor=ekonomicko-spravni-fakulta; https://is.muni.cz/auth/do/econ/uredni_deska/predpisy_ESF/pokyny/pokyny_dekana/prehled/39199666/pokyn_dekana_c_4_2013_vkladani_zamestnaneckych_del_zamestnancu_esf_do_repozitare/pokyn_dekana_c_4_2013_vkladani_zamestnaneckych_del_zamestnancu_esf_do_repozitare/; https://www.econ.muni.cz/en/research/publications/working_papers; https://portal.muni.cz/econ/zamestnanec/zamestnanecke-benefity/rozvoj-zamestnancu;" probíhá newsletter newsletter newsletter web web web strategie strategie strategie 11 Zlepšení interní komunikace 11.2. "Zavedení fakultního newsletteru – pravidelný přehled důležitých informací a novinek napříč fakultou. " "31.12.2021 " "Proděkanka pro VVSsP " "*Odkaz na web; *Monitoring využívání/návštěvnosti webu; *Vytvořený dokument – *Komunikační strategie; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" newsletter newsletter newsletter web web web strategie strategie strategie 11 Zlepšení interní komunikace 11.3. "Vytvoření a zavedení fakultní komunikační strategie směrem k zaměstnancům. " 12/31/2022 "Proděkanka pro VVSsP " "*Odkaz na web; *Monitoring využívání/návštěvnosti webu; *Vytvořený dokument – *Komunikační strategie; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" newsletter newsletter newsletter web web web strategie strategie strategie 12 "Zavedení kurz BOZP a dalších zákonných školení formou e-learningu " 12.1. "Převedení kurzů do e-learningové podoby, pravidelné proškolování zaměstnanců." 6/30/2021 Tajemník *Odkaz na web; 13 Opakované provedení zaměstnaneckého průzkumu na konci implementační fáze Revidovaného akčního plánu 13.1. "Průzkum bude zaměřený také na oblasti Charty a Kodexu pro výzkumné pracovníky, výsledky budou komunikovány a zpřístupněny zaměstnancům. " 12/31/2025 HR Award tým "*Response rate; *Trendy ve vývoji;" 14 Zlepšení komunikace a poskytování služeb v angličtině 14.1. "Překlad důležitých pracovních a strategických dokumentů a webových stránek do angličtiny. " 3/31/2022 Tajemník "*Odkaz na web; *Přeložené dokumenty; *Počet proškolených zaměstnanců;" "Přeloženo: Statut ESF MU, Jednací řád AS ESF, Jednací řád Vědecké rady ESF, Organizační řád ESF MU, " probíhá překlady 14 Zlepšení komunikace a poskytování služeb v angličtině 14.2. Poskytování jazykových kurzů pro administrativní pracovníky v souladu s požadavky jejich práce. 3/31/2022 Personální odd. "*Odkaz na web; *Přeložené dokumenty; *Počet proškolených zaměstnanců;" probíhá překlady 15 Snížení pedagogické a administrativní zátěže 15.1. "Revize pedagogické zátěže na jednotlivých katedrách, návrh opatření na řešení. " 12/31/2023 Proděkanka pro prezenční studium "*Dokument – analýza, návrhy na řešení pedagogické zátěže; *Odkaz na web; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" přehledné úložiště přehledné úložiště přehledné úložiště návrhy na řešení 15 Snížení pedagogické a administrativní zátěže 15.2. "Rozvoj podpůrných nástrojů a opatření na další redukci administrativy nebo převod do elektronické podoby. " 12/31/2023 Tajemník "*Dokument – analýza, návrhy na řešení pedagogické zátěže; *Odkaz na web; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" přehledné úložiště přehledné úložiště přehledné úložiště návrhy na řešení 15 Snížení pedagogické a administrativní zátěže 15.3. Vytvoření přehledného úložiště aktuálních formulářů a dokumentů na webu fakulty. "31.12.2021 " Tajemník "*Dokument – analýza, návrhy na řešení pedagogické zátěže; *Odkaz na web; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" přehledné úložiště přehledné úložiště přehledné úložiště návrhy na řešení 16 Vytvoření Kariérního řádu a zlepšení podpory výzkumných pracovníků v oblasti kariérního poradenství 16.1. "Vytvoření a zavedení Kariérního řádu – ve spolupráci s RMU. " 12/31/2023 Personální odd. "*Implementace dokumentu Kariérní řád na ESF MU; *Odkaz na web; *Počet seznámených zaměstnanců; " Kariérní řád Kariérní řád Kariérní řád Implmentace KŘ poradenství poradenství poradenství 16 Vytvoření Kariérního řádu a zlepšení podpory výzkumných pracovníků v oblasti kariérního poradenství 16.2. Vytvoření a zavedení systému kariérního poradenství pro zaměstnance – ve spolupráci s RMU. 12/31/2023 Personální odd. "*Implementace dokumentu Kariérní řád na ESF MU; *Odkaz na web; *Počet seznámených zaměstnanců; " Kariérní řád Kariérní řád Kariérní řád Implmentace KŘ poradenství poradenství poradenství 17 Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) 17.1. "Monitorování a vyhodnocování překážek mobility u jednotlivých skupin výzkumných pracovníků a dle potřeby na ně reagovat. " 6/30/2022 Proděkan pro VVDS "*Počet mobilit (outcoming / incoming); *Odkaz na web;" 17 Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) 17.2. "Revize programů pro mobility a programů cílící na mladé vědce a výzkumníky. " 6/30/2022 Proděkan pro VVDS "*Počet mobilit (outcoming / incoming); *Odkaz na web;" 17 Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) 17.3. Zlepšení informovanosti o možnostech a podmínkách čerpání tvůrčího volna. 6/30/2022 Personální odd. "*Počet mobilit (outcoming / incoming); *Odkaz na web;" 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků 18.1. "Nastavení a zavedení standardů školitelské práce (role, povinnosti, zodpovědnosti v procesu supervize Ph.D. studentů). " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků 18.2. "Pravidelné vzdělávání a rozvoj školitelů ve spolupráci s RMU včetně metodiky a příkladů dobré praxe, jak se začínajícími školiteli pracovat. " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků 18.3. "Pravidelné hodnocení činnosti interních školitelů (např. v rámci pravidelného ročního hodnocení v aplikaci EVAK) a na základě informací z IS. " 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků 18.4. Vytvoření podpůrných materiálů pro školitele – desatero/checklist školitele. 12/31/2022 Proděkan pro VVDS "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.1. "Aktualizace formátu Ph.D. day, reorganizace zápisu do studia – doplnění informací, neformální networking, sdílení zkušeností se staršími doktorandy. " 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.2. " Vytvoření příručky Ph.D. studenta. " 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.3. "Organizace workshopu zaměřeného na specifické znalosti a dovednosti vztahující se k výzkumu, publikační činnosti, spoluautorství a plagiátorství. " 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.4. "Zviditelní a propagace kurzů FRESHERS pořádaných RMU. " 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů 19.5. Aktualizované informace na webu fakulty (FAQ). 12/31/2022 OVVDS "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 20 Zlepšení procesu vzdělávání a rozvoje na fakultní úrovni 20.1. "V návaznosti na vytvořenou univerzitní koncepci vzdělávání a rozvoje (Q4/2022) nastavit proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na ESF MU, včetně vytvoření standardní nabídky klíčových témat a formátu školení. " 9/30/2023 HR Award tým "*Vytvořený dokument – popis interního procesu; *Standardní nabídka rozvojových témat a formátů (katalog); *Odkaz na web; *Počet realizovaných kurzů; *Počet proškolených zaměstnanců; *Výstupy ze zaměstnaneckého průzkumu;" kurzy kurzy kurzy 20 Zlepšení procesu vzdělávání a rozvoje na fakultní úrovni 20.2. "Posílení a rozvoj znalostí a dovedností: • pracovníků děkanátu zejména v oblastech: specifické HR dovednosti/personální řízení, manažerské dovednosti, komunikační dovednosti, time management, týmová spolupráce a kulturní diverzita; • akademických a výzkumných pracovníků zejména v oblastech: vedení lidí / manažerské dovednosti, koučování/mentoring, pedagogické a jazykové dovednosti, projektové řízení a administrativa, genderová problematika." 9/30/2023 Personální odd. "*Vytvořený dokument – popis interního procesu; *Standardní nabídka rozvojových témat a formátů (katalog); *Odkaz na web; *Počet realizovaných kurzů; *Počet proškolených zaměstnanců; *Výstupy ze zaměstnaneckého průzkumu;" Workshop Hodnocení pracovního výkonu pro akademiky/neakademiky; probíhá kurzy kurzy kurzy 21 Networking MU 21.1. "Sdílení znalostí, zkušeností, best practice v rámci přípravy, implementace a hodnocení projektu HR Award v rámci MU." 12/31/2022 HR Award tým "*Sjednocené materiály a postupy v rámci MU / vybraných fakult; *Web link; *Počet setkání; " "Workshop Euraxess 31/5/2021 (In-depth consultation for the implementation of the process HRS4R / Q&A online session; Pravidelné schůzky HRA manažerů MU - 1xM" probíhá deadline pro danou aktivitu plánováno jako průběžná aktivita ##### Sheet/List 4 ##### vytvořit sdílené úložiště dokumentů hotovo hotovo průběžná aktivita (před/ po deadlinu) probíhá zpoždění Navrhované akce "Navrhované akce Detail" Timing Deadline Zodpovědné osoby Ukazatele/Cíle Status leden 21 únor 21 březen 21 duben 21 květen 21 červen 21 červenec 21 srpen 21 září 21 říjen 21 listopad 21 prosinec 21 leden 22 únor 22 březen 22 duben 22 květen 22 červen 22 červenec 22 srpen 22 září 22 říjen 22 listopad 22 prosinec 22 Q1/2023 Q2/2023 Q3/2023 Q4/2023 Q1/2024 Q2/2024 Q3/2024 Q4/2024 Q1/2025 Q2/2025 Q3/2025 Q4/2025 1 Zvyšování povědomí zaměstnanců o obsahu Etického kodexu a základních dokumentech k výzkumu "a) Realizace školení a workshopů pro nové i stávající zaměstnance a Ph.D. studenty v oblastech: etické a profesní aspekty práce, duševní vlastnictví, nakládání s výzkumnými daty a výsledky výzkumu, projektová administrat iva a financování projektů. b) Aktualizované informace na webu fakulty. " červen 21 Q2/2021+ 6/30/2021 *OVVKK + OSAPP "*Počet realizovaných akcí; *Počet proškolených zaměstnanců (R1-R4); *Odkaz na web;" 12 "Zavedení kurz BOZP a dalších zákonných školení formou e-learningu " "Převedení kurzů do e-learningové podoby, pravidelné proškolování zaměstnanců." červen 21 Q2/2021 6/30/2021 "*Tajemník *Správa budov" *Odkaz na web; 5 Seznámení a zvýšení povědomí výzkumných pracovníků s tématikou Open Science "a) Školení a workshopy na témata Open Science (publikování, nakládání s výsledky výzkumu, data management). b) Aktualizované informace na webu fakulty/sekce Výzkum. " září 21 Q1-Q3/2021+ 9/30/2021 "*OVVKK *SVI" "*Počet realizovaných akcí pro výzkumné pracovníky; *Odkaz na web;" akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy akce / kurzy 9 Vytvoření a zavedení procesu adaptace pro nové zaměstnance "a) Vytvoření interní metodiky a podpůrných materiálů pro nováčky a vedoucí zaměstnance. b) Aktualizace příručky pro nové zaměstnance. c) Vytvoření školení / workshopu pro nové zaměstnance; školení bude rozděleno na obecnou část a moduly dle cílových skupin (administrativní pracovníci/akademici, výzkumní pracovníci)." prosinec 21 Q4/2021 12/31/2021 "*Personální odd. * Vedoucí kateder" "*Checklist pro nováčka/ vedoucího; *Aktualizovaná příručka pro nové zaměstnance; *Počet realizovaných workshopů/proškolených *zaměstnanců; *Zpětné vazba po zkušební době (strukturovaný rozhovor nebo dotazník);" checklisty Príručka workshop 14 Zlepšení komunikace a poskytování služeb v angličtině "a) Překlad důležitých pracovních a strategických dokumentů a webových stránek do angličtiny. b) Poskytování jazykových kurzů pro administrativní pracovníky v souladu s požadavky jejich práce." prosinec 21 probíhá + Q1/2022 3/31/2022 "*Sekretariát *Personální odd. " "*Odkaz na web; *Přeložené dokumenty; *Počet proškolených zaměstnanců;" překlady 17 Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) "a) Monitorování a vyhodnocování překážek mobility u jednotlivých skupin výzkumných pracovníků a dle potřeby na ně reagovat. b) Revize programů pro mobility a programů cílící na mladé vědce a výzkumníky. c) Zlepšení informovanosti o možnostech a podmínkách čerpání tvůrčího volna. " září 22 Q2/2022 6/30/2022 "*Proděkan pro VVKK " "*Počet mobilit (outcoming / incoming); *Odkaz na web;" 7 Standardizace procesu náboru a výběru na fakultní úrovni "a) Vytvoření a zavedení fakultní OTM-R příručky pro nábor a výběr (jasná pravidla a metodika pro jednotlivé fáze náboru a výběru – včetně nastavení kritérií pro prodloužení smlouvy na dobu určitou bez výběrového řízení, určení role a zodpovědnosti jednotlivých osob v procesu). b) Proškolení členů výběrových komisí a pracovníků Personálního odd. o správném průběhu a vedení výběrového pohovoru/výběrového řízení. c) Revize a aktualizace šablon inzerátů v souladu s požadavky tzv. „OTM-R toolkit“. d) Vytvoření šablon pro vedení pohovoru, transparentní hodnocení uchazečů a komunikaci s uchazeči." září 22 "od Q3/2021 do Q3/2022 " 9/30/2022 "*Personální odd. *Vedoucí kateder " "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web; *Počet proškolených zaměstnanců; *Podíl uchazečů mimo MU/ze zahraničí x interní kandidáti; *Dotazník – zpětná vazba na výběrové řízení;" 4 Zlepšení procesu hodnocení výzkumných pracovníků "a) V návaznosti na revizi hodnotící aplikace EVAK na univerzitní úrovni (12/2021) zrevidovat a upravit hodnotící kritéria (hard/soft) pro všechna pracoviště fakulty a nastavit jednoduchá kritéria pro hodnocení výuky a její kvality. b) Seznámit vedoucí pracovišť s nástroji a možnostmi odměňování v návaznosti na roční hodnocení a pracovní výkon zaměstnance. " duben 22 "od Q2/2022 do Q4/2022" 12/31/2022 "*Personální odd. ve spolupráci s OVVKK *Vedoucí kateder " "*Zrevidovaná a upravená hodnotící kritéria; *Počet informovaných zaměstnanců; *Vytvořené podpůrné materiály pro vedoucí pracovníky;" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" "kritéria, materiály" 10 Posílení postavení postdoků "a) V návaznosti na vytvořenou univerzitní strategii pro postdoktorandské pozice (Q3/2021) definovat statusu postdoka včetně cíle a délky pracovního vztahu, popisu pozice a požadovaných kompetencí. b) Nastavit koncept/ standardy pro nábor, výběr a kariérní rozvoj zaměstnanců na pozici postdoka (se zaměřením na příchozí/zahraniční výzkumníky). " říjen 21 "od Q4/2021 do Q4/2022" 12/31/2022 "*Proděkan pro VVKK ve spolupráci s HR Award týmem " "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web – interní OTM-R příručka, *Počet postdoků;" status status status 18 Zlepšení vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků "a) Nastavení a zavedení standardů školitelské práce (role, povinnosti, zodpovědnosti v procesu supervize Ph.D. studentů). b) Pravidelné vzdělávání a rozvoj školitelů  ve spolupráci s RMU včetně metodiky a příkladů dobré praxe, jak se začínajícími školiteli pracovat. c) Pravidelné hodnocení činnosti interních školitelů (např. v rámci pravidelného ročního hodnocení v aplikaci EVAK) a na základě informací z IS. d) Vytvoření podpůrných materiálů pro školitele – desatero/checklist školitele." říjen 21 "od Q3/2021 do Q4/2022 " 12/31/2022 *Proděkan pro VVKK ve spolupráci ve spolupráci s RMU "*Odkaz na web; *Počet akcí pro školitele; *Vytvořené dokumenty; *Podíl úspěšných Ph.D. studentů v různých fázích studia;" kurzy 19 Zlepšení informovanosti a rozvoje Ph.D. studentů "a) Aktualizace formátu Ph.D. day, reorganizace zápisu do studia – doplnění informací, neformální networking, sdílení zkušeností se staršími doktorandy. b) Vytvoření příručky Ph.D. studenta. c) Organizace workshopu zaměřeného na specifické znalosti a dovednosti vztahující se k výzkumu, publikační činnosti, spoluautorství a plagiátorství. d) Zviditelní a propagace kurzů FRESHERS pořádaných RMU. e) Aktualizované informace na webu fakulty (FAQ)." prosinec 21 "od Q3/2021 do Q4/2022 " 12/31/2022 *OVVKV ve spolupráci s OVVM "*Počet akcí pro Ph.D. studenty; *Odkaz na web; *Vytvořené dokumenty; *Počet proškolených Ph.D. studentů;" příručka Ph.D. day web 21 Networking MU "Sdílení znalostí, zkušeností, best practice v rámci přípravy, implementace a hodnocení projektu HR Award v rámci MU." prosinec 22 probíhá – Q4/2022 12/31/2022 *HR Award tým "*Sjednocené materiály a postupy v rámci MU / vybraných fakult; *Web link; *Počet setkání; " 16 Vytvoření Kariérního řádu a zlepšení podpory výzkumných pracovníků v oblasti kariérního poradenství "a) Vytvoření a zavedení Kariérního řádu – ve spolupráci s RMU. b) Vytvoření a zavedení systému kariérního poradenství pro zaměstnance – ve spolupráci s RMU." říjen 22 "od Q4/2022 do Q4/2023" 12/31/2023 "*Personální odd. ve spolupráci s RMU * HR Award tým" "*Implementace dokumentu Kariérní řád na ESF MU; *Odkaz na web; *Počet seznámených zaměstnanců; " Kariérní řád Kariérní řád Implmentace KŘ poradenství poradenství poradenství 20 Zlepšení procesu vzdělávání a rozvoje na fakultní úrovni "a) V návaznosti na vytvořenou univerzitní koncepci vzdělávání a rozvoje (Q4/2022) nastavit proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na ESF MU, včetně vytvoření standardní nabídky klíčových témat a formátu školení. b) Posílení a rozvoj znalostí a dovedností: • pracovníků děkanátu zejména v oblastech: specifické HR dovednosti/personální řízení, manažerské dovednosti, komunikační dovednosti, time management, týmová spolupráce a kulturní diverzita; • akademických a výzkumných pracovníků zejména v oblastech: vedení lidí / manažerské dovednosti, koučování/mentoring, pedagogické a jazykové dovednosti, projektové řízení a administrativa, genderová problematika." srpen 21 "od Q3/2021 do Q3/2023 " 12/31/2023 "*Personální odd. *HR Award tým" "*Vytvořený dokument – popis interního procesu; *Standardní nabídka rozvojových témat a formátů (katalog); *Odkaz na web; *Počet realizovaných kurzů; *Počet proškolených zaměstnanců; *Výstupy ze zaměstnaneckého průzkumu;" kurzy kurzy kurzy 2 Zlepšení šíření a komercionalizace výsledků výzkumu   "a) Vytvoření a zavedení fakultní politiky komercionalizace výsledků výzkumu. b) Vytvoření a zavedení dílčí fakultní komunikační a marketingové strategie směrem k veřejnosti. c) Seznámení zaměstnanců se základními aktivitami a komunikačními kanály. " říjen 22 "od Q4/2022 do Q4/2024" 12/31/2024 "*Proděkan pro VVKK *Proděkan pro VVM " "*Vytvořené dokumenty; *Odkaz na web;" kom. a mkt. komercionalizace 13 Opakované provedení zaměstnaneckého průzkumu na konci implementační fáze Revidovaného akčního plánu "Průzkum bude zaměřený také na oblasti Charty a Kodexu pro výzkumné pracovníky, výsledky budou komunikovány a zpřístupněny zaměstnancům. " září 25 Q3-Q4/2025 10/31/2025 *HR Award tým "*Response rate; *Trendy ve vývoji;" 6 Vytvoření univerzitní OTM-R policy/ Revize Řádu výběrového řízení MU "a) Vytvoření a zavedení centrální OTM-R politiky pro nábor a výběr akademických i neakademických pracovníků zohledňujících principy Charty a Kodexu platné pro celou MU. b) Revize a aktualizace Řádu výběrového řízení MU v souladu s principy univerzitní OTM-R policy a doplnění chybějících principů Charty a Kodexu." červen 21 "Q3/2021 (OTMR) Q2/2022 (Řád VŘ) " "30.9.2021; 30.6.2022;" *Personální odd. ve spolupráci s RMU "*Vytvořený dokument – OTM-R policy; *Aktualizovaný Řád výběrového řízení; *Odkaz na web MU a EFS;" OTMR OTMR OTMR řád VŘ řád VŘ řád VŘ 8 Vytvoření a zavedení fakultního systému pracovních pozic a míst "a) Všechny pracovní pozice jsou jasně definovány včetně popisů práce, požadovaných kompetencí, zodpovědnosti a výukové zátěže v případě akademických pracovníků b) Všichni zaměstnanci (noví i stávající) mají aktualizované popisy práce/pracovní pozice. " březen 22 "do Q1/2022 Q2/2023 (popisy pracovních pozic)" "31.03.2022; 30.06.2023;" "*Personální odd. " "*Vytvořený dokument; *Odkaz na web; *% zaměstnanců s popisem pracovního místa; " systém pracovních míst systém pracovních míst systém pracovních míst popisy pracovních míst 11 Zlepšení interní komunikace "a) Úprava a aktualizace fakultního webu: sekce Zaměstnanci – HR informace pro zaměstnance a vedoucí pracovníky (včetně materiálů pro nábor, výběr, adaptaci, FAQ k pracovním otázkám, řešení stížností, odkazy na důležité formuláře a dokumenty, nabídka rozvojových aktivit apod.); sekce Věda a výzkum – rozcestník, FAQ, administrace projektů, komercionalizace, Open Science, odkazy na důležité formuláře a dokumenty, projektová administrativa a financování projektů b) Zavedení fakultního newsletteru – pravidelný přehled důležitých informací a novinek napříč fakultou. c) Vytvoření a zavedení fakultní komunikační strategie směrem k zaměstnancům. " říjen 21 "od Q3/2021 Q4/2021 (newsletter) Q2/2022 (web) Q4/2022 (strategie)" "31.12.2021; 31.07.2022; 31.12.2022;" "*Personální odd. *Oddělení VVKK *Proděkn pro VVM" "*Odkaz na web; *Monitoring využívání/návštěvnosti webu; *Vytvořený dokument – *Komunikační strategie; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" newsletter newsletter newsletter web web web strategie strategie strategie 15 Snížení pedagogické a administrativní zátěže "a) Revize pedagogické zátěže na jednotlivých katedrách, návrh opatření na řešení. b) Rozvoj podpůrných nástrojů a opatření na další redukci administrativy nebo převod do elektronické podoby. c) Vytvoření přehledného úložiště aktuálních formulářů a dokumentů na webu fakulty." květen 22 "od Q2/2021 a průběžně do Q4/2023 do Q4/2021 (úložiště)" "31.12.2021; 31.12.2023" "*Vedoucí kateder *Tajemník " "*Dokument – analýza, návrhy na řešení pedagogické zátěže; *Odkaz na web; *Výsledky zaměstnaneckého průzkumu;" přehledné úložiště přehledné úložiště přehledné úložiště 3 Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí "a) Realizace a propagace vhodných opatření/akcí na podporu žen ve vědě do praxe fakulty (podpora individuálních kariérních plánů, zohledňování potřeb rodičů s malými dětmi, rozšiřování povědomí o otázce genderu, zviditelňování a oceňování úspěšných žen vědkyň apod.). b) Navázání spolupráce s institutem Národní kontaktní centrum pro gender a vědu - https://genderaveda.cz/en/gender-and-science/. c) Sdílení dobré praxe a s domácími/zahraničními institucemi. d) Revize odměňování." říjen 21 "od Q3/2021 do Q4/2022 do Q4/2023 (revize odměňování) " "31.12.2022; 31.12.2023;" "*Děkan *Personální odd. " "*Podíl počtu žen v orgánech fakulty; *Počet aktivit na podporu žen; *Odkaz na web; *Dokument – analýza odměňování;" VR VR VR NKC - spolupráce NKC - spolupráce NKC - spolupráce revize odměnování