GANTT ESF MU - Akční plán 2023-2026 C&C Navrhované aktivity C&C Q2 23 Q3 23 Q4 23 Q1 24 Q2 24 Q3 24 Q4 24 Q1 25 Q2 25 Q3 25 Q4 25 Q1 26 Q2 26 Odpovědnost I 1. Zvyšování povědomí zaměstnanců o obsahu Etického kodexu a základních procesech a dokumentech k výzkumu I Personální oddělení ve spolupráci s CERPEK I 2. Zlepšení šíření a popularizace výsledků výzkumu I "Proděkan pro výzkum Proděkanka pro vnější vztahy" "I, III" 3. Zvýšení počtu žen v rozhodovacích orgánech a vedoucích pozicích fakulty a podpora genderově férového prostředí "I, III" "Děkan Personální oddělení" "II, III" 4. Vytvoření a zavedení fakultního systému pracovních pozic a míst "II, III" Personální oddělení "II, III" 5. Posílení postavení postdoků "II, III" Personální oddělení "I, III," 6. Zlepšení fakultní interní komunikace "I, III," Interní komunikace "III, IV" 7. Opakované provedení Zaměstnanecký průzkum na konci implementační fáze Revidovaného AP "III, IV" HR Award tým "I, III" 8. Zlepšení komunikace a poskytování služeb v angličtině (internacionalizace) "I, III" "Personální oddělení Interní komunikace" "III, IV" 9. Snížení pedagogické a administrativní zátěže "III, IV" "Tajemník Proděkanka pro prezenční studium" "I, II, III" 10. Posílení a zvýšení počtu mobilit (outcoming/incoming) "I, II, III" "Proděkan pro výzkum " "I, III, IV" 11. Vedení a supervize mladých výzkumných pracovníků "I, III, IV" Proděkan pro výzkum "I, III, IV" 12. Zlepšení procesu vzdělávání a rozvoje na fakultní úrovni "I, III, IV" Personální oddělení "III, IV" 13. Zavést fakultní Kariérní řád včetně systému pracovních pozic "III, IV" "Personální oddělení Proděkan pro výzkum" "III, IV" 14. Redefinovat pracovní náplň akademické pozice „lektor“ a posílit informovanost o jejím významu v rámci zajišťování kvalitní výuky "III, IV" "Děkan Personální oddělení" "III, IV" 15. Vytvořit systém identifikace a přípravy potenciálních nástupců vedoucích oddělení a kateder "III, IV" "Děkan Personální oddělení" "I, III" 16. "Podpora work-life balance, rovných příležitostí" "I, III" "Personální oddělení Tajemník" "I, III" 17. Revize interních směrnic "I, III" "Personální oddělení Děkan" III 18. Vytvořit a zavést fakultní systém pracovních pozic a míst (tzv. systemizace) III Personální oddělení "II, III, IV" 19. Nastavit podmínky a systém financování dlouhodobých výjezdů akademických pracovníků a pracovnic "II, III, IV" "Děkan Tajemník " "I, III, IV" 20. "Setkávání a propojování akademických a neakademických pracovníků a pracovnic fakulty, integrace zahraničních pracovníků " "I, III, IV" "Děkan Interní komunikace" "I, III, IV" 21. "Udržení pozice HR Award manažerky, která bude dále koordinovat aktivity akčního plánu a naplňování HRS4R " "I, III, IV" Děkan C&C - Charta a kodex pro výzkumné pracovníky