Statutární město Brno - Magistrát města Brna p ř i j m e do pracovního poměru na dobu určitou zaměstnance/zaměstnankyni (zástup za mateřskou dovolenou) koordinátor projektů hospodářské propagace s místem výkonu práce: Kancelář strategie města MMB (inzerát č. 083/2016) Charakteristika pozice: Koordinátor projektů hospodářské propagace komplexně zajišťuje, koordinuje a vyhodnocuje činnosti v oblasti marketingu, je přímo podřízen vedoucímu referátu marketingu a podpory ČR a je součástí čtyřčlenného týmu. Náplň práce:  podílí se na realizaci marketingu a prezentace města v regionálním i mezinárodním kontextu,  podílí se na přípravě a realizaci marketingových strategií a koncepčních dokumentů v oblasti marketingu,  koordinuje marketingové aktivity k jednotlivým projektům, např. zajišťuje přípravu a realizaci tuzemské a zahraniční propagace a prezentace města (on-line marketing, inzerce, účast na veletrzích, výroba a distribuce informačních materiálů, a další),  spolupracuje s organizacemi, které jsou zapojeny do projektů či konkrétních marketingových aktivit,  zajišťuje praktické uplatňování jednotného vizuálního stylu města,  zajišťuje či provádí grafické i textové korekce materiálů či výstupů určených ke zveřejnění a sleduje nové trendy. Bližší informace o druhu práce podá: Dr. Ing. Marie Zezůlková, vedoucí Kanceláře strategie města, tel. č.: 542 172 206, nebo Ing. Michal Jelínek, vedoucí referátu marketingu a podpory CR Kanceláře strategie města, tel. č.: 542 172 219. Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11 - platový tarif od 17.870,- Kč + příplatky podle nařízení vlády). Kvalifikační předpoklady a požadavky:  vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,  výborná znalost českého a anglického jazyka,  výborné komunikační a prezentační schopnosti,  znalost programů MS Word, MS Excel, MS Powerpoint,  schopnost samostatného jednání, vysoké pracovní nasazení a časová flexibilita,  znalosti marketingu (on-line marketing, public relations, outdoor reklama, a další). Dále výhodou:  znalost dalšího cizího jazyka (němčina, francouzština, ruština, španělština),  praktické zkušenosti z realizace marketingových kampaní/projektů,  znalost práce v grafických programech,  znalost principů veřejné správy a samosprávy. Termín nástupu: září/říjen 2016 Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem a stručným motivačním dopisem zašlete do 5. září 2016 (včetně) na adresu: Magistrát města Brna Personální oddělení Dominikánské nám. 1 601 67 BRNO nebo předejte na podatelně Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3.  Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběr kdykoliv v jeho průběhu. Oznámení vyvěšeno dne: 25. 8. 2016