4 The Economic Crisis and Company Management: Influences and Consequences Ekonomická krize a management podniku: vlivy a dopady Barbora Antonova, Šárka Zapletalová 19 20 let vývoje české ekonomiky - srovnání se Slovenskem 20 Years of Czech Economy Developement - Comparison with Slovakia Ladislav Hájek, Lukáš Režný 32 The Analysis of the Creative Industry Linked in Connection with the Economic Development Analýza kreativního průmyslu v České republice v interakci s hospodářským vývojem Jitka Kloudová, Ondřej Chwaszcz lagement ration and Management 43 Strategy and Strategie Management Concepts: Are They Recognised by Management Students? Strategie a koncepty strategického managementu: jsou pro studenty managementu rozpoznatelné? Emerson Wagner Mainardes, Joäo J. Ferreira, Mario L. Raposo 62 Role of Learning Organization in Building Consumer Confidence Úloha učiacej sa organizácie pri budovaní zákazníckej dôvery Mafgorzata Adamska, Martina Minářová 73 Diversity Management - Perceptions and Attitudes by Czech Managers Diverzity management - vnímání a postoje českých manažerů Ludvík Eger, Zuzana Indruchová 82 Effectiveness of Using E-Learning for Business Disciplines: the Case of Introductory Management Course Efektivita využívání e-learningu pro podnikání: případová studie v kurzu základů managementu Hana Mohelská, Marcela Sokolová 93 An Econometric Approach to Factors Affecting Crop Insurance in Romania Ekonometrický přístup k faktorům ovlivňujícím pojištění úrody v Rumunsku Simona Laura Dragos, Codruta Mare 104 Wavelet Analysis of Stock Return Energy Decomposition and Return Comovement - a Case of Some Central European and Developed European Stock Markets Waveletová analýza komponent a spoluzávislostí výnosnosti akcií - studie vybraných zemí střední Evropy a rozvinutých evropských akciových trhů Silvo Dajčman, Alenka Kavkler 121 Využívanie platobných kariet a efektívnosť bánk The Use of Credit Cards and Bank Efficiency Kristína Kočišova Marketing and Trade 140 j The Effects of Co-Brand Marketing Mix Strategies on Customer Satisfaction, Trust and Loyalty for Medium and Small Traders and Manufacturers Efekt kobrandových strategií marketingového mixu na uspokojení zákazníka, důvěru a loajalitu pro střední a malé obchodníky a výrobce Ki-Pyeong Kim, Yoo-Oh Kim, Min-Kweon Lee, Myoung-Kil Youn 152 Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky Factors Influencing Consumers' Buying Behavior and Their Importance for Enterprises Josef Novotný, Pavel Duspiva 167 I Model of Communication Usable for Small and Medium-Sized Companies for the Consumer Communication in Social Media Komunikační model využitelný malými a středními podniky pro komunikaci se spotřebitelem prostřednictvím sociálních médií Otakar Ungerman, Světlana Myslivcova Recenze knih Book Review 185 Vybrané aspekty efektivnosti slovenského zdravotnictva Jednodňová zdravotná starostlivosť a jej rozvoj v podmienkach Slovenskej republiky (Beáta Gavurová, Vincent Šoltés, Katarína Kafková, Luboš Černý) Milan Šikula