MANAŽER ZAHRANIČNÍHO OBCHODU pro oblast Velké Británie a Skandinávie Pracovní náplň  Vyhledávání a kontaktování klientů, vytváření cenových nabídek, uzavírání a vyřizování objednávek  Komunikace a udržování vztahů s klienty; jednou za rok osobní návštěva klienta  Dohled na proces expedice a správné manipulace se zbožím  Vyřizování případných reklamací, zajištění zpětné vazby a po-nákupního servisu Očekáváme  Vysokoškolské vzdělání (ekonomické, technické nebo zemědělské zaměření) nebo relevantní pracovní zkušenosti v obchodní sféře min. 3 roky  Znalost anglického jazyka slovem i písmem pro plně profesionální práci - úroveň C1; Business English a znalost dalšího jazyka – norština, švédština, finština, dánština výhodou  Znalost produktů MS Office – Excel, Word, Outlook  Obchodní dovednosti, schopnost samostatné práce i práce v kolektivu, schopnost řešit problémy  Schopnost individuální péče o zákazníka  Zodpovědnost, spolehlivost, čistý trestní rejstřík  Všeobecný přehled a ochota se dále vzdělávat  Aktivní přístup, cílevědomost Nabízíme  Práce pro stabilní společnost s dlouholetou tradicí  Možnost pružné pracovní doby, nebo i homeoffice  Velmi zajímavé finanční ohodnocení na základě osobního výkonu  Odměny za dosažení ročního cíle prodejů, prémie za zlepšující návrhy  Možnost aktivně cestovat do zahraničí  Práce v moderním prostředí, firemní mobil, PC  Odměňování v podobě benefitů (příspěvek na stravování, nápoje zdarma po celou dobu výkonu práce) V případě zájmu nám zašlete svůj životopis společně s motivačním dopisem. Blanenská 1338 664 34 Kuřim Česká Republika Telefon: +420 541 264 970 Fax: +420 541 264 973 E-mail: agroad@agroad.cz www.agroad.cz