http://is.muni.cz/ Informační systém Masarykovy univerzity Co umí náš systém? ■ Správa studia ■ Přijímací řízení ■ E-learning ■ Obchodní centrum ■ Absolventská síť ■ Komunikační a prezentační nástroje Kontakty: iscor@fi.muni.cz http://is.muni.cz/ Informační systém Masarykovy univerzity Co umí náš systém? Kontakty: iscor@fi.muni.cz http://is.muni.cz/ Brozura-nas-system-obalka-FI.indd 1Brozura-nas-system-obalka-FI.indd 1 7.8.2013 10:19:337.8.2013 10:19:33 3 Při přijímacím řízení 4 Při přípravě dalšího akademického roku 3 Při nástupu ke studiu 4 Kolem začátku semestru 4 V úvodních týdnech výuky 5 Během semestru 6 Na konci semestru 6 Na konci studia 7 Po absolvování studia 7 Z hlediska studijního úředníka 8 Z hlediska akademika 10 Po celý rok – spravovat dokumenty 8 Po celý rok – mít informace 10 Po celý rok – spravovat přístupy a individuální nastavení 9 Po celý rok – drilovat znalosti 11 Po celý rok – evidovat, sledovat a být aktivní 9 Po celý rok – nakupovat v Obchodním centru 12 Po celý rok – Úřadovna 12 Po celý rok – další možnosti Informační systém Masarykovy univerzity Co umí náš systém? ■ sbírat od uchazeče osobní údaje do e-přihlášky ■ pro různé obory sbírat různé rubriky ■ nedovolit přihlášku podat, dokud není úplná ■ přidělit uchazeči unikátní variabilní symbol pro platbu ■ zobrazit, že přihláška je školou v pořádku přijata ■ mít možnost zaplatit více přihlášek najednou ■ platit ze zahraničí bez bankovních poplatků platební kartou ■ přímo z přihlášky přejít k jejímu zaplacení v Obchodním centru ■ převzít platbu z ekonomického systému a spárovat ji ■ zobrazit uchazeči, zda platba dorazila ■ zobrazit uchazeči termíny jeho zkoušky ■ nahlížet do přihlášky – jak dopadla zkouška ■ zobrazit sken odpovědního listu uchazeče u přijímací zkoušky ■ vybírat uchazeče dle nejrůznějších kritérií ■ poslat uchazečům hromadný e-mail ■ sestavit statistiky, umožnit exporty ■ vytisknout složku pro přijímací komisi ■ importovat výsledky zkoušek a další sdělení pro uchazeče ■ založit hromadně studia ■ chovat se odlišně v různých bězích přijímacího řízení ■ evidovat a případně zapsat uchazeče ke studiu náhradního oboru ■ automaticky dohledávat platby bez nutnosti předložení dokladu o platbě ■ skenovat písemky přes aplikaci Odpovědníky a následně zavádět výsledky do zvolených rubrik v přihlášce ■ zapojit se do diskuse s ostatními uchazeči ■ cvičně skládat přijímací testy z minulých ročníků ■ sbírat a exportovat údaje pro centrální orgány ■ realizovat přijímačky zkoušením u PC ■ aktualizovat osobní a kontaktní údaje elektronicky ■ naplnit si profil – Osobní stránku – s fotografií ■ automaticky získat e-mailovou schránku a webový prostor ■ vybrat si doporučené předměty dle nabídky v šabloně ■ nechat si zasílat změny v hodnocení e-mailem / na mobil ■ požádat o kolej ■ požádat o ubytovací stipendium či sociální stipendium s kontrolou splnění požadovaných podmínek ■ nastavit si číslo účtu pro výplatu stipendií ■ mít přehled o vyhlášených stipendijních programech ■ automaticky studentům umožnit přístupy, např. do počítačových učeben ■ zvolit si přezdívku ■ přepnout si IS do angličtiny nebo slovenštiny Při přijímacím řízení Při nástupu ke studiu 3Co umí náš systém? ■ vytvořit harmonogram semestru ■ vypsat informace ke kurzům ■ nechat vyučující doplnit předmětové informace ■ zkontrolovat doplněné informace ke kurzu ■ omezit zápis do kurzu více způsoby ■ používat řadu různých prerekvizit ■ zařadit kurzy do libovolného počtu doporučených studijních plánů (šablon) ■ opatřovat kurzy libovolnými atributy pro další zpracování ■ exportovat údaje ve formátu pro sazbu tištěného katalogu ■ vytvořit seminární skupiny ■ sdílet kapacitní limit u některých skupin ■ evidovat složené předměty, jejichž kreditace je dána sloučením několika kurzů ■ tisknout studijní plány z registračních šablon ■ evidovat mapy a plánky místností ■ vyvěsit rozvrh ■ zaregistrovat si libovolné předměty – projevit o ně zájem ■ provádět registraci ve vlnách dle „stáří“ studentů ■ připravit si registrační dávku před vypuknutím registrace ■ vybírat předměty na základě úspěšnosti, statistik, referencí a zajímavosti předmětu z ankety ■ požádat vyučujícího o výjimku (nesplňuje-li student podmínky registrace) ■ zapsat se do dalšího semestru ■ vybírat si rozvrhové skupiny ■ soutěžit o nejžádanější rozvrhové skupiny ■ vytisknout si svůj rozvrh ■ vyměnit si skupinu v „burze seminárních skupin“ ■ zobrazit si rozvrh na základě zadaných parametrů ■ zapisovat a rušit si kurzy v době změn v zápisu ■ požádat o zrušení povinnosti opakovat neúspěšný předmět ■ automaticky informovat studenty o možnosti podání žádosti o zápis do semestru ■ vyhledávat předměty v celouniverzitním katalogu předmětů podle mnoha různých kriterií ■ vyvěsit pro studenty interaktivní osnovu kurzu Kolem začátku semestru V úvodních týdnech výuky Při přípravě dalšího akademického roku 4Co umí náš systém? ■ realizovat diagnostický test na PC, např. pro rozdělení do skupin ■ vyvěsit nejrůznější typy studijních materiálů ■ vybrat si téma práce, referátu, skupinového projektu ■ nechat studenty navrhnout téma práce, referátu, skupinového projektu ■ archivovat hromadné dopisy ve studijních materiálech ■ informovat studenty o organizaci předmětu ve studijních materiálech ■ dohledat informace, které byly poslány studentům kurzu před přihlášením se do něj ■ automaticky zasílat informační e-maily v případě přihlášení/odhlášení studenta ze seminární skupiny učitelem ■ průběžně studenty hodnotit ■ přidělovat body (i uživatelem definovaným způsobem výpočtu) ■ sumarizovat body s automatickým přepočítáváním ■ odevzdávat úkoly elektronicky ■ kontrolovat, zda úkol není plagiátem ■ procvičovat pomocí různých typů testů ■ používat testové otázky propojené na Maplenet nebo jiný externí server ■ používat otázky, ve kterých jsou interaktivní prvky v obrázcích ■ ověřit si chování e-learningu pod konkrétní cizí identitou – z pohledu studenta ■ zjišťovat názory studentů pomocí dotazníků ■ poskytovat spolužákům materiály ke studiu ■ používat diskusní fórum předmětu ■ nahlížet ve své Přijímárně do naskenovaných písemek aj. ■ se získanými body provádět pokročilejší matematické výpočty ■ vypsat různé série zkušebních termínů – konzultace, polosemestrální písemky, závěrečné testy ■ evidovat postup práce doktorských studentů (reporty, co udělali za rok, návrhy na vyplnění rubrik) ■ evidovat publikace a stáže doktorských studentů ■ sestavovat průzkumy/dotazníky Během semestru 5Co umí náš systém? ■ vypsat zkušební termíny ■ nedovolit studentům přihlásit se na víc než jeden řádný termín ■ skenovat, rozpoznávat a automaticky hodnotit písemky ■ zkoušet testem u počítače ■ zkoušet u počítače odevzdáním souboru ■ hodnotit studenty ■ slovně i kreditově hodnotit své doktorské studenty ■ hlídat nepřekročení využití druhých opravných termínů ■ zvládnout časovou soutěž o lukrativní termíny ■ kontrolovat včasné zadání známek učitelem ■ ověřit si splnění podmínky pro postup ■ požádat o úlevy dle studijního a zkušebního řádu ■ požádat o neopakování neúspěšných předmětů ■ anonymně se vyjádřit ke kvalitě výuky ■ zařadit splněné předměty k jednotlivým oborům dvouoborového studia ■ hodnotit jazykové předměty dle evropského referenčního rámce ■ vyhledávat závěrečné práce a jiné objekty dle klíčových slov ■ barevně skenovat a rozpoznávat ručně opravené písemky ■ navrhnout školiteli hodnocení svého doktorského studia ■ zadat hodnocení doktorského studenta školitelem dle rubrik určených fakultou ■ synchronizovat známky jednoho studenta z různých studií v jednom období ■ sesumarizovat poznámkové bloky s hodnocením do jednoho ■ automaticky udělit známku na základě i složitějšího výpočtu z poznámkových bloků ■ nastavit speciální výpočty sumarizace poznámkových bloků ■ tisknout různé výkazy známek, vysvědčení, a to i pro potřeby zahraničních studentů ■ evidovat nabídku témat závěrečných prací ■ vybrat si nebo navrhnout téma závěrečné práce ■ umístit práci do Archivu závěrečných prací ■ vložit do Archivu posudky, zkontrolovat originalitu práce ■ zveřejnit závěrečné práce a posudky ■ zkontrolovat si svoje výpůjčky v knihovnách ■ zkontrolovat si průchod studiem dle přiřazeného studijního plánu ■ zkontrolovat si diplom a Diploma Supplement Na konci semestru Na konci studia 6Co umí náš systém? ■ dostávat novinky o univerzitě e-mailem ■ být v kontaktu se svými bývalými spolužáky ■ zveřejnit svůj starý archiv závěrečných prací světu ■ zapojit se do Absolventské sítě a navazovat další kontakty ■ oslovovat absolventy s nabídkami ■ inzerovat zprávy na Vývěsce ■ doživotně užívat IS vč. e-mailu, svých dokumentů, informací a dalších agend ■ evidovat vše, co požaduje matrika studentů a studijní řád ■ manipulovat se seznamem zaregistrovaných či zapsaných předmětů ■ hromadně rozdělit studenty do seminárních skupin ■ evidovat údaje o stážích a studijních pobytech ■ evidovat stipendia ■ evidovat omluvenky ■ hromadně vybírat studenty dle desítek kritérií ■ spravovat studijní data, provádět kontrolu studií ■ automaticky data kontrolovat ■ automaticky aktualizovat tituly po ukončení studia ■ evidovat závěrečnou práci a závěrečnou zkoušku ■ spravovat studentské průkazy ■ evidovat revalidační přelepky na ISIC ■ vydávat revalidační přelepky na základě uhrazení přes Obchodní centrum ■ poskytovat nejrůznější statistiky ■ automaticky hromadně ověřit nárok na sociální stipendium a vytvořit předpisy ■ tisknout sestavy stipendií a exportovat o nich údaje ■ hromadně kontrolovat objednání a zaplacení kurzů CŽV přes Obchodní centrum ■ hromadně kontrolovat platby u placené výuky ■ automaticky zapisovat studenty placené výuky až po zaplacení ■ spravovat celý proces vyměření poplatků za studium ■ automaticky přesně určit datum vyměření poplatku za prodlouženou dobu studia a další studium na veřejných vysokých školách ■ automaticky vystavit plné znění rozhodnutí o vyměření poplatku ■ provádět hromadnou kontrolu poplatků za studium ■ evidovat spisy a úkony v Úřadovně ■ evidovat různé typy úředních úkonů, žádostí, rozhodnutí, elektronicky navázané na papírovou formu ■ elektronicky vyřizovat žádosti (např. žádost o uznání předmětu) ■ tisknout potvrzení o studiu ■ evidovat meziuniverzitní studium a evropský doktorát ■ vyhledávat osoby i dle rodných či předcházejících příjmení, přesměrování pošty apod. ■ evidovat bydliště pomocí tzv. adresních bodů ■ permanentně archivovat otisk (snapshot) osobních a studijních údajů ■ vyřadit ze studentské ankety předměty, ke kterým není potřeba zpětné vazby ■ evidovat studijní plán u studenta ■ hlídat vyplnění tématu studia, přidělení školitele a pracoviště u doktorského studia ■ kontrolovat školitele, zda zadali hodnocení svých doktorských studentů ■ spravovat záznam závěrečné práce, např. přebírání, rušení, hodnocení ■ definovat vedoucí a oponenty včetně osob mimo univerzitu ■ přidělovat studentovi výjimky pro editaci archivu již převzaté (odevzdané) závěrečné práce ■ skrýt vybrané části závěrečné práce před ostatními uživateli a světem na základě udělené výjimky ■ udržovat historii operací pro možnost zpětného dohledání a prokázání ■ tisknout diplomy, Diploma Supplementy ■ zakládat fakultní stipendijní programy ■ evidovat změny bankovních účtů studenty ■ tisknout výkazy o státní závěrečné zkoušce a jiné dokumenty ■ evidovat studia uskutečňovaná ve spolupráci se zahraniční institucí ■ poskytovat podporu rozvrháři pro zavádění dat a kontrolu kolizí Po absolvování studia Z hlediska studijního úředníka 7Co umí náš systém? ■ evidovat svoje publikace, exportovat je a tisknout jejich seznamy ■ evidovat svoje životopisy v libovolných jazycích ■ poskytnout svoje údaje do podkladů akreditačního procesu ■ připravit podklady pro akreditační materiály ■ publikovat výuková díla na Elportálu v oblasti publikací ■ hromadně zpracovávat, editovat a organizovat publikační záznamy včetně plných textů ■ vykazovat publikační záznamy do RIVu a provádět kontroly, které RIV požaduje ■ zpřístupňovat metadata a plné texty publikací v univerzitním repozitáři a Repozitar.cz ■ kategorizovat publikace pomocí mechanismu soukromých a veřejných štítků ■ vyhledávat v publikačních záznamech podle rozsáhlé škály kritérií a v publikační bázi NK ČR (Národní knihovny) ■ spravovat citační seznamy ■ analyzovat počty druhů publikací jednotlivých autorů, pracovišť a jiných publikačních seznamů ■ odkazovat se na publikační záznamy pomocí permanentního URL ■ přiřazovat publikace k interním projektům ■ eliminovat duplicitní publikační záznamy ■ vyhlašovat grantové programy, sbírat přihlášky a hodnotit je ■ požádat o zaměstnaneckou kartu nebo ITIC ■ pracovat se studenty vybranými podle mnoha kritérií ■ vyhledávat podobnosti vůči závěrečným a jiným studentským pracím jiných škol ■ přehlásit studenty mezi seminárními skupinami bez nutnosti předchozího odhlášení ■ možnost přihlásit/odhlásit studenta k/ze zkušebního termínu bez kontroly ■ vypisovat/tisknout seznamy studentů, prezenční listiny ■ zasílat (hromadně) e-maily ■ vystavovat studijní materiály, distanční opory ■ sbírat úkoly elektronicky (v Odevzdávárně) ■ mít přístup k výsledkům evaluační ankety (k předmětu, výuce, souhrnné) ■ zadávat balíky témat k závěrečným pracím, referátům, skupinovým projektům ■ zpřístupňovat záznamy přednášek ■ objednat zdravotní prohlídku u závodního lékaře ■ vložit zprávu na Vývěsku, číst Vývěsku ■ důležité zprávy z Vývěsky zobrazovat červeně na titulní stránce ISu ■ označovat si zajímavé zprávy na Vývěsce hvězdičkou ■ vkládat zprávu do více různých sekcí současně ■ ignorovat vybrané osoby na Vývěsce ■ nastavovat doplňující položky k jednotlivým sekcím sloužícím k odběru externím serverem ■ využívat pohodlnou a rychlou poštovní schránku s kvalitním antispamem ■ vytvářet/přejmenovávat/mazat mailbox přímo z poštovního klienta ■ pracovat s poštou z více míst zároveň ■ nastavovat vlastní štítky ke zprávám a důležité zprávy si označovat hvězdičkou ■ vyhledávat zprávy podle různých kritérií ■ definovat automatický podpis pro e-maily ■ dostávat upozornění na došlé e-maily pomocí SMS ■ definovat e-mailové složky a sledovat kvóty ■ bezpečně pracovat s poštou pomocí protokolu SSL nebo TLS Z hlediska akademika Po celý rok – mít informace (vývěska, pošta, diskuse, blogy) 8Co umí náš systém? ■ přistupovat k poště přes IMAP a POP3 ■ využívat jednoduchou verzi pošty pro mobilní zařízení ■ vypnout antispamový filtr ■ upozorňovat studenty na závažné studijní povinnosti ■ založit nové vlákno v diskusním fóru, číst příspěvky v diskusním fóru ■ zakládat tematická diskusní fóra a tematické vývěsky ■ zamezovat vybraným osobám přispívat ve svých vláknech v diskusi ■ zakládat blogy, sdílet blog s více autory ■ nastavovat přístupová práva blogu obecným systémem práv (studenti předmětu, skupina osob, apod.) ■ komentovat příspěvky z ostatních blogů ■ nastavovat štítky zprávám na vývěsce a blogovým příspěvkům ■ přidávat si diskuse, vývěsky a blogy mezi sledované ■ odebírat obsah diskusí, vývěsky a blogů pomocí RSS ■ hodnotit příspěvky v diskusích, blozích a na vývěsce ■ relaxovat v Plkárně ■ používat aplikaci Dril typicky pro výuku jazyků ■ vybírat si a učit se cizí jazyky z množství učebnic ■ vytvářet a upravovat vlastní učebnice a nastavovat k nim pokročilá přístupová práva ■ využít jednoduchý nebo pokročilý import kartiček ■ přehrávat si výslovnost slovíček ■ prohlížet si statistiky svého učení ■ dopředu opakovat slovíčka naplánovaná na příštích pár dní ■ zakázat kartičky, které se nechci učit ■ smazat všechna data o učení ■ nakupovat v Obchodním centru s možností platby kartou ■ mít přehled o svých objednávkách v Obchodním centru včetně jejich stavu a podrobností ■ nabízet placené služby související s výukou (studia, kurzy, konference) ■ přijímat a automaticky dohledávat běžné typy plateb včetně plateb on-line platební kartou ■ hromadně plnit nabídku Obchodního centra podle Katalogu předmětů ■ vkládat publikace do Obchodního centra se zvláštní podporou jejich zobrazení v nabídce ■ mít k dispozici celou řadu ekonomických nástrojů pro Obchodní centrum ■ automaticky vystavovat faktury za všechny typy služeb souvisejících s placenou výukou ■ automaticky účtovat služby s hromadným napojením na účetnictví ■ mít možnost napojit externí konferenční systém na Obchodní centrum Po celý rok – drilovat znalosti Po celý rok – nakupovat v Obchodním centru 9Co umí náš systém? ■ ukládat si velké soubory do Úschovny ■ připojovat dokumenty k úkolům ■ používat automatické konverze formátů dokumentů v souborovém úložišti ■ zprovoznit si přímý tisk z IS na lokální tiskárnu ■ generovat vysoce kvalitní tiskové výstupy včetně podpory cizích abeced ■ nechat si rozpoznat skenované dokumenty na text pomocí OCR ■ vyvěšovat institucionální dokumenty do dokumentového serveru ■ využívat výhody systému TeX v rámci tiskového řešení ■ tisknout na A3, zmenšovat stránky, tisknout brožury ■ regulovat sofistikovanými způsoby přístup k souborům v úložištích ■ sledovat oblíbené studijní materiály a složky na dokumentovém serveru pomocí aplikace Události ■ prohledávat archiv absolventů a závěrečných prací ■ vracet se ke svým dokumentům a studijním materiálům jako absolvent ■ vložené video různých formátů převést do podoby spustitelné přímo v prohlížeči s ochranou proti kopírování ■ sledovat vlastní přístupy do ISu ■ personalizovat si obsah titulní stránky a dalších rozcestníků ■ zvýrazňovat si odkazy a mít jejich přehled ■ zvolit si design ISu ■ nahrát si sekundární (neoficiální) fotku ■ odhlásit se z ISu bez nutnosti uzavření oken prohlížeče ■ řídit přístup k souborům, složkám desítkami různých přístupových práv ■ zablokovat přístup do ISu, obnovit přístup absolventa do ISu zodpovězením kontrolní otázky ■ zvolit okruh osob, kterým budou zpřístupněny vybrané důvěrnější osobní informace (např. rozvrh studenta) ■ spravovat sekundární hesla pro přihlašování k externím službám (např. do počítačových učeben) ■ evidovat čipové karty (např. pro řízení přístupu do učeben) ■ sledovat statistiky přístupů k jednotlivým vystaveným publikacím ■ spravovat skupiny osob a přístupové body ■ napojit skupiny osob na externí přístupové kartové systémy ■ kontrolovat své povolené přístupové body a vypisovat podrobné informace ■ sledovat historii svých průchodů, zablokování a svých zařazení do skupin ■ poskytovat účinnou antivirovou ochranu ■ umožnit režim handicap pro zdravotně postižené studenty ■ zajišťovat vysokou bezpečnost uložení dat a provádění operací ■ být v provozu nepřetržitě i během pravidelné údržby, běžných výpadků techniky nebo elektrického proudu ■ poskytovat dostatečnou odezvu tisícům uživatelů v jeden okamžik Po celý rok – spravovat přístupy a individuální nastavení Po celý rok – spravovat dokumenty 10Co umí náš systém? ■ obratem zpřístupnit každou novou verzi nebo opravu chyby bez nutnosti zásahu na straně uživatele ■ ukládat a zálohovat data automaticky do několika vzdálených lokalit ■ pravidelně kontrolovat zálohovaná data ■ kontinuálně optimalizovat aplikace pro stále rostoucí objem dat ■ předcházet chybám, které by mohly vést k výpadku celého systému ■ zabezpečit přístup výhradně k údajům, na které má konkrétní uživatel právo ■ umožnit přístup z libovolného počítače nebo inteligentního telefonu prostřednictvím Internetu ■ poskytovat technickou podporu osobně, telefonicky a prostřednictvím e-mailu ■ uchovávat záznamy o činnosti každého uživatele ■ dohledat v provozních záznamech libovolnou operaci vč. identifikace uživatele, který ji provedl ■ zaznamenávat historii změn údajů a vybrané strukturovaně archivovat ■ sledovat Deníček ISu – dozvědět se novinky z první ruky ■ vytvářet si Záložky na stránky v Internetu a označovat je štítky ■ sledovat veřejné Záložky ostatních uživatelů ■ navrhovat podněty k ISu přímo vývojářům přes Podnětovnu (studenti, učitele, referenti) ■ provozovat sbírku fotografií ■ nechat se obesílat e-mailem při určité změně v ISu (Události) ■ „aktivně“ očekávat určitou událost v ISu ■ zakládat Kruhy lidí a sdružovat se v nich za různým účelem (studijní skupiny, společné aktivity, …) ■ sledovat aktivitu mých známých, případně lidí z Kruhu ■ vyhledávat kontakty v databázi lidí a pracovišť ■ mít přehled o svých poplatcích za studium ■ mít možnost požádat o splátkový kalendář pro poplatek za studium ■ mít přehled o přiznaných stipendiích včetně stavu jejich výplaty ■ účastnit se vyhlášených časových soutěží o komodity omezené dostupným množstvím ■ zakládat a spravovat skupinové projekty včetně pokročilé administrace přístupových práv ■ zakládat a spravovat úkoly v rámci jednotlivých projektů ■ sdílet klíčová slova společná pro celý projekt a přidávat nová ■ sledovat a doplňovat postup řešení úkolů v rámci projektů ■ vyhlásit e-volbu, hlasovat ■ evidovat studijní pobyty a stáže ■ rezervovat místnosti Po celý rok – evidovat, sledovat a být aktivní 11Co umí náš systém? ■ používat komplexní systém spisové služby ■ automaticky doplňovat legislativou požadované údaje o dokumentu nebo spisu včetně čísla jednacího ■ realizovat celý proces oběhu dokumentu včetně kontrol a automatického upozornění ■ hromadně zadávat úkony ■ automaticky dávkově skenovat dokumenty, vč. automatického rozpoznávání a připojování k příslušným dokumentům ■ možnost vzdáleně nahlížet do spisu osobě, které se spis týká, pokud je povoleno ■ automaticky zpracovávat doručené datové zprávy, včetně ověření platnosti uznávaných elektronických podpisů, značek a kvalifikovaných časových razítek ■ funkční elektronická podatelna splňující požadavky legislativy ■ zveřejňovat dokumenty na elektronické úřední desce dle dalších přístupových práv ■ on-line připravovat dokumenty včetně sdílení, komentování a ukládání pracovních verzí (pomocí Google Documents) ■ podpora provozu spisoven s návazností na skartační řízení ■ fulltextově vyhledávat v datovém úložišti ISu (včetně respektování přístupových práv, doplňování diakritiky a ohýbání slov v češtině) ■ fulltextově vyhledávat se zohledněním vztahu uživatele k hledanému dokumentu ■ konzultovat případné problémy s podrobnou a přehlednou nápovědou ■ zobrazovat často kladené otázky z nápovědy u konkrétních aplikací ■ automaticky informovat studenty o blížícím se konci přerušení jejich studia ■ odečítat svůj percentil mezi ostatními studenty ■ poskytovat data pro manažery ■ importovat údaje z externích systémů ■ exportovat různé údaje pro účely prezentace v externích systémech ■ předávat periodicky výstupy Prezentátoru vzdáleným systémům pomocí mechanismu neosobních účtů ■ používat znaky cizích abeced (kódování znaků Unicode) ■ při editaci mnoha formulářů s HTML obsahem využít komplexní HTML editor ■ volitelně zobrazovat stránky bez diakritiky pro nekompatibilní zařízení ■ uchovávat druhopisy vydaných diplomů a Diploma Supplementů ■ zvolit si herní přezdívku a zahrát si Kamenožrouta nebo Arcanoid ■ propojit s externími službami Google Apps a Microsoft Office 365 ■ evidovat údaje dle požadavků ECTS a podpořit získání ECTS Label a DS Label ■ umožnit veřejnosti kontrolu údajů z vysokoškolského diplomu ve službě Pravydiplom.cz Po celý rok – Úřadovna Po celý rok – další možnosti 12Co umí náš systém? a Microsoft podpořit získání okoškolského systémům pomocí mechanismu neosobních účtů ■ používat znaky cizích abeced (kódování znaků Unicode) ■ při editaci mnoha formulářů s HTML obsahem využít komplexní HTML editor ■ volitelně zobrazovat stránky bez diakritiky pro nekompatibilní zařízení ■ uchovávat druhopisy vydaných diplomů a Diploma Supplementů ■ zvolit si herní přezdívku a zahrát si Kam Arcanoid ■ propojit s externími službami Go Office 365 ■ evidovat údaje dle požadavk ECTS Label a DS Label ■ umožnit veřejnosti kontrolu úd diplomu ve službě Pravydiplom externími služ 5 aje dle po Kamenožrouta nebo Google Apps a Microsoft ků ECTS a p údajů z vysoko m.cz jnosti k službě Pra http://is.muni.cz/ Informační systém Masarykovy univerzity Co umí náš systém? ■ Správa studia ■ Přijímací řízení ■ E-learning ■ Obchodní centrum ■ Absolventská síť ■ Komunikační a prezentační nástroje Kontakty: iscor@fi.muni.cz http://is.muni.cz/ Informační systém Masarykovy univerzity Co umí náš systém? Kontakty: iscor@fi.muni.cz http://is.muni.cz/ Brozura-nas-system-obalka-FI.indd 1Brozura-nas-system-obalka-FI.indd 1 7.8.2013 10:19:337.8.2013 10:19:33