Doplňkové zpřístupňování textu rozhodnutí v IS MU vyjma rozhodnutí o vyměření poplatku • zpřístupnění rozhodnutí v IS se řeší v následujících případech 1. „nedaří se doručovat“ (dle odst. 3, čl. 21 Statutu) – např. student uvedl neplatnou adresu a na uvedené adrese není ani jeho schránka 2. „považuje se za doručené“ (dle odst. 4, čl. 21 Statutu) – např. student nepřevzal rozhodnutí, ale bylo mu poštou vhozeno po deseti dnech do schránky • zpřístupnění se řeší pomocí agendy Úřadovna (http://is.muni.cz/auth/uradovna) Jak zpřístupnit rozhodnutí 1. v Úřadovně založíme nový spis Založení nového spisu Dohledáme obecné agendy Vybereme agendu "Doplňkové zpřístupňování textu rozhodnutí" Dohledáme soubor s původním textem rozhodnutí (např. ve Wordu) Zadáme UČO studenta a datum doplňkového zpřístupnění Pokud je text rozhodnutí pouze v papírové formě: a. rozhodnutí naskenujeme a uložíme jako pdf dokument, který vložíme ke spisu nebo v případě většího objemu rozhodnutí se vyplatí b. rozhodnutí opatřit čárovými kódy a nechat hromadně naskenovat a vložit do Úřadovny. Při zakládání nového spisu pak u zadání textu rozhodnutí zvolíme možnost Zadat dokument pomocí čárového kódu (viz obrázek výše) Jak postupovat? i. vytiskneme si čárové kódy na štítky pomocí aplikace Tisk čárových kódů v Úřadovně ii. papírové rozhodnutí opatříme čárovými kódy iii. stáhneme si program pro skenování papírových dokumentů skrze odkaz Program pro scanování papírových dokumentů v Úřadovně iv. rozhodnutí opatřené čárovými kódy pomocí staženého programu naskenujeme a nahrajeme do Úřadovny v. při zakládání nového spisu pak u rubriky Text rozhodnutí zvolíme možnost Zadat dokument pomocí čárového kódu a zadáme kód, který je uveden na štítku u rozhodnutí 2. po uložení spisu IS automaticky rozhodnutí zpřístupní a studenta na tuto skutečnost upozorní emailem Jak dále nakládat se spisem? Po patnácti dnech je potřeba ke spisům zavést nový úkon Uzavření spisu 1. IS automaticky po patnácti dnech upozorní emailem na spisy, které je potřeba uzavřít (není nutné ručně kontrolovat spisy, které nejsou uzavřeny) 2. v emailu bude odkaz vedoucí přímo na spisy, které je potřeba uzavřít 3. uzavřeme spis a. vstoupíme do Úřadovny prostřednictvím odkazu z automaticky zasílaného emailu, který informuje o spisech, které je potřeba uzavřít b. vybereme možnost zpracování spisů jednotlivě nebo hromadně (pokud vybereme možnost jednotlivě, tak na další stránce na konci ještě potvrdíme Začít postupně zpracovávat jednotlivé spisy ze seznamu) c. připravíme zavedený nového úkonu typu Uzavření spisu d. zavedeme nový úkon. U rozhodnutí, která byla takto zpřístupněna dle bodu 3 („nedaří se doručovat“) se poznačí datum doručení. Pokud by se vyskytly jakékoliv problémy či nejasnosti, tak se obracejte na adresu istech@fi.muni.cz